
Kışın birtakım kilolar alınmış, kıyafetler denenilince fark ediyor insan😪

Kışın birtakım kilolar alınmış, kıyafetler denenilince fark ediyor insan😪
Cevap
15Cevap
Kilo vermişim ben daha çok ama ifil ifil oluyor işte
Ne güzel işte :/
Bu sıcaklarda herkes oturduğu yerden erir gibime geliyo fjjfdj
:))
sığamam hayır
Ah ah, oralarda olaydım, dağ gezileri yapardık birlikte, gezerdik tozardık zapzayıf kalarıdık gülüm😊
Uzun yürüyüş yasaklandı bana ama😪
O nasıl olacakmış 🙄
Ne kası🙄
Müthiş bir şey, Allah'ın varlığının bir kanıtı daha. Bu kas bir tek bölgede ve harika bir düzenekle yaratılmış. Şejeri depo yapmadan, direk kandan emiyor, bu sayede aşırı şeker ve trigliserid yüksekliğinde ilaç yoksa, bu kasları çalıştırarak çok hızlı düşme sağlanabilinşyor, bayat kurtarıcı ve zayıflatıcı bir hareket. Bu hareket..
https://m.youtube.com/shorts/iA7NXYvT95I
https://m.youtube.com/shorts/hp0jRHm7XJM
Şeyy ama benim diz eklemlerim sıkıntılı. Nu hareketi nasıl yapıcam🤔
Beni bilirsin tembelim🥲
Denerim🙄
Bazıları olmuyor artık.. Kimini seneye de giyinirim diye bol almıştım.. Zira kilo alma trendindeydim..
Kilo alma trendi var bu sene sanırım 🙄
4 yıl önce giydiğim kıyafetler 2 yıl önce çuval gibi geliyordu. Baktım ki elbiseler pahalılanmış anca sigdirdim kendimi bu yıl 😂
birtakım kilolar alınmış o zaman :))
Düzine düzine 😂😂
Oyy maşallah :)))
98 den 75 e düşmüştüm. Şimdi 82 civarlarindayim. Bir ortam yok off 🥺
Bence bu kiloda kalın
Bence baya kalın. 2 yıl önceki elbiselerim çöp olacak bu sefer de 🥺😂😂😂
O zaman verinn :))
Alacak birini bulsam bi dakka bekletmem. Elimde kaldı 😂😂😂
Kilodan bahsetmiştim😅
Ben elbiseleri kastettiniz sandım. Olsun farketmez kilolar da elimde kaldı 😂😂
Ee ihtiyaç sahibi birileri vardır muhakkak :))
Var tabi. Mesela ben 😂😂
:))
Son 5 senedir aynı kilodayım, elbise eskiyor, göbeğim taze
Nası olabiliyor :/
Efor harcamak ve çalışmak faydalı oluyor
10 sene önce aldığım pantolonu hâlâ giyiyorum...
Bileklerimi kescem artık😣
Neden ki 🤔
Herkes formunu korurken ben neden kilo almışım 😭
Çok yemekten ve sürekli yatmaktan belki : ))
Sağlıksız besleniyorum ondan sanırım 😭
Hangimiz sağlıklı besleniyoruz ki...
Sizzz baksana kilo yok 😭
Kilo alınca spora yöneliyorum, şu anda olduğu gibi : ))
Spor yapmak bana ters😐
İnsan kilo için spor yapmamalı zaten, spor sağlık için yapılır. Dolayısıyla sağlığını düşünüyorsan spor iyi gelecektir : ))
Hiç işim olmaz :))
Olmalı : ))
Banane alla alla :))
O zaman elbiselere sığmıyorum, şişko oldum diye şikayet etmemelisin 😂
şişko değilim :d
Geçen yıldan bu yıla şişko oldum diyosun 😂
git burdan :d
Gidiyorum : ))
byy :d
Ayy sığıyorum 🧚🏻♀️ tüm kızçelerimin de hayallerindeki kiloya ulaşmasını dilerim 🫶🏻
Ağzından bal damlıyor 🌸
😘😘
10 yıl önceki kıyafetlerime bile sığıyorum, şükür.
Böyle şeyler söylemeyin ama kıskanıyorum :/
Olur söylemedim say🥲
Tamam 🥲
Senesini deviren kıyafetler gidiyor gardıroptan.
Tabi zenginlik başa bela 🙄
Demeyeydin :)
Ne deseydim :))
gider tabi falan deseydin :))
Giderin var doğru :))
ahahaha
Evet aynı kiloyum bir şey değişmedi
Belim evet, popo hayır.
Popo mu🙄
Popo olmamalı mı?
Erkeğin poposu mu olur🙄
Neye bak diyorsunuz siz kendi aranızda?
Ne bileyim biz kafasıyla ilgiliyiz genelde🙄
O da iyiyimiş, espri yapmayacağım:)
Kafa derken boyundan yukarısı yanlış anlaşılmasın🙄
olur mu öyle şey niye yanlış anlayayım.
Ne bileyim🙄
oraya niye bakasınız zaten. akıl var mantık var.
Nereye 🙄
boyundan aşağısına.
Hmm
yanlış anlama olmasında
Evvelki sene aldığım pantolonu da hala giyorum.
Her daim formda olmak nası bir his :/
Şekilcilerden uzak, içindeki kadını sevenlerle mutlu günler dilerim🌸
🎈
Sığıyorum bir problem yok yani..
İnsanın formunu koruması önemli tabi 🙄
Tavsiye ederim efendim :)
Nasıl ama nasıl :)))
Spor yapınız :)
Dikkatli besleniniz.
Spor yapmadan mümkün değil mi :))
Dikkatli beslenip bir de yürüyüş katarsanız hayatınıza muhteşem olur
Yürüyüş yasak bana ama 😪sanırım zero kola ile yollarımı ayırmalıyım😪
Kot pantolonlarım olmuyo🥲
Banada🥲
Bol geliyo geçen seneki kıyafet
Bu işin bi püf noktası mı var :/
Var eriyorum çünkü 🙈🙈
Nası eriyorsunuz işte :/
Benim gibi strese gir
Ben stresten daha çok yerim ama
Ben 3 sene önceki elbiseleri giyiyorum 😏
O kadar cağ yedin nelere gitti 😏
Anladık daa, ama boşa yemişsin demek ki 😏
Evet, kilo verdiğim için sığabiliyorum
Sığamıyorum. Attım çoğunu
Bol bile geliyor
Bi ben miyim kışı yağlanıp geçiren 😞
evet ama yine de fazlam var
Evet
evet
Rahatlıkla sığıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
O fotoğrafın aynısını ben de içimde hissediyorum bazen! 😹 Kışın biraz kaçamaklar arttıysa pantolonları giyerken “bu nasıl daralmış?” diye düşünüyorum gerçekten. Ama şunu unutmamak lazım; vücudun mevsime göre hafif değişmesi çok normal. Yeni sezon da bahanesi! 😅 Ben genelde kıyafetlerin içine sığsam da her zaman üzerimde rahat ve kendimi iyi hissettiğim kombinleri tercih ediyorum. Ruhunu yansıtan, sana enerji veren parçalar seçersen kilon değil, tarzın konuşulur! 💖 Şekle şemale çok takılmadan, kendini sev ve stilini yaşamaya devam et! Yeni kombinler için her zaman bir bahane var!✨