iyi mi ettim kötü mü ettim? vermeli mi vermemeli mi?
öğütlerinizi bekliyorum
öğütlerinizi bekliyorum
mentaliten nedir senin için değeri var mıdır.. ya da buna değer veren biriyle mi evlenmek istersin.. yoksa namusu apış arasında değilde yanındayken ki tavırlarında arayan biriyle mi evlenmek istersin.. bence mesele bu.. iyi kötü buna göre de değişir cnm.. ama benden yine tavsiye vermen onun geleceğini değil ama senin geleceğinin yönünü saptırabilir...
Vermezsen vermeee, ama ismini verebilirsin mesela? :D
vermicemde vermiceem
ismimi vermicem demek istemiştim :))
onu bile işte :D bu soruda adımı söylersem taşa tutarlar beni :D:D
kimse almassa gömmeyi düşünüyorum :D kulağını yaklaştır söylicem
ve hakkıydı aldı afsdfsdfsdf
çok yaklaşma utandırma lan beni ihihihih :)
hırrrr yaklaşma :D
lan yürü git parçalarım bile
Pişman olmıcaksan sorumluluğunu alabilceksen senin kararındır
Cevap
39Cevap
... Tam Da bu lafın bana bunu hatırlattı ve yine izledim ve yine güldüm :D
kız haklı vermicez alla allaaa :D
çöpe dönsede vermicez :D
um um vermicem :D
https://www.youtube.com/watch?v=1H0FdS6h-Yo hhhhhh dinle
aol canım ya.. Benim gibi Qarizmatik birine vermicende kime vericen demi :D
https://i.hizliresim.com/5ppX5d.jpg
abartmayalım lütfen hala vermemekten yanayım :D
hahahah :D
yok vermem cicişlerim var ruhumda :D
hahaha allah belanı vermiye :D
vermicemmmm
Sağdaki misin?
www.itusozluk.com/.../...terip-vermeyen_284452.jpg
göstermeyen vermeyen yok mu :D
Vermek ya da vermemek. Vermeyi düşünen insanlar vermek ve vermemek arasında o ince çizgide çok kalır. Vermek vermekse vermek vermekten başka bişey değil. Verelim vermeyenlere verdilerim. Ben varsa veririm yoksa vermem. Vir !
Verme tabii ya boşveeer ^^
aaa evet işte :D çaktırmaa
: D: D Görmedim Duymadım Bilmiyorum
:D vermicem işte :D
hahah bu çok komikti işte :))
Şimdi veriyormusun :D: D: https://www.youtube.com/watch?v=rg4liKu1HaA
veriyorum lan :D:D:D
harbimi? t1.gstatic.com/images
:)) .
yaaaa
yeni uyandım :) :)
bende yatacam 1 saat sonra :D
hiç uyumadınmı ya sen yalnız bıraktım seni özür dilerim cevap veremedim :D
hiç uyumadım ya :/ canın saolsun :) uyanınca yazman bile jest benim için
ya olurmu hiç öyle şey :) yazmasaydım kötü hissederdim kendimi
Bir ara İffet diye bir dizi vardı arkasından İzzet diye espirileri çıktı yani iffetli ve izzetli olmanın erkeği kadını yok herkes namusuyla yaşamalı...
bu soruyu soran erkek arkadaşlar az önce hackledim :)
sallama be :D
hehhehe
Sende bir ver bir verme aydan aya takil kanka :)
hahaha çok güldüm :d
utandırmayın lan beni :D
Verilecek şey var verilmeyecek şey var. Detay alalım :D
Hırrrr :D
kızlar veriyormuş ya :D
hep böyle millet yoldan çıktı :D
Vermicem vermicem benim değilmi vermicem oh oh vermicem
hahah :D
Terbiyesizleşme insan ol azıcık Ne kadar şerefsizsiniz lan siz sizin yüzünüzden kızlar her erkeği sizin gibi o. ç biliyor.
Vermedim derken neyi hep aldim derken neyi? Detaylar Detaylar lara lara larrrrrrrr.
şeyi işte be
şeyi işte kızlar veriyor ya
Verecek olduğun sey ne bilmiyorum ama siz verirken ayni zamanda alıyorsunuz biliyorsun demiii
Gene imalı konuşmalar verme boşver bence ilerde verirsin :D
Kendini mal olarak görüyosan Çok ver görmüosan az ver =)))
hiç vermedim vermem
Aferin kocan olursa onada verme =)
onada vermicem utandrmayın lan beni :D
Kimseye verme bırak küflensin =) örümcek bağlasın=)
Veren alandan ustundur de sen alicimisin vericimisin
verici grubundanım ama vermiyorum
Niye vermiyin ama bir yerde aliyinda sonucts icine :)
Mezaramı götürecen anam ver gitsin ;)
yook vermem :D
İyi etmişsin. Böyle devam.
anlayan aklını öpeyim
Mal verdikçe eksilmez.
töbe est utandım kız hihihihihihi
Gerizekalıyı alın buradan.
gazici Defol (!) kendi üstünde uygulat daha iyi giderirsin merakını.
Soruda art niyet aramadan cevapladım. Bildirim çıkartıp durmayın.
güzelim sen çok yanlış anlamışsın
bir işe yaramaz istediğini yap.
Sende dua et be gülüm
Hamile değilsin korkma :S
değilim canım
Şimdi biz sana akıl mı verelim :D
evet akıl verin :D
evet huzur :D
tam olarak ne vermedin ne vercen :D
Neyi vereceksin onu anlmdm ben :))
kızlar veriyormuş ya :/ anlamaış kimse
hani veriyorlar ya utandırma lan beni ihihihi
Ulan yalandan eşek olunurda gökbaş hani abartmışsın kardeş :D
bence vermeyin.. kuruyp kalsa da vermeyin..
kuruyup kalsada çöpe dönsede :D
vermiccem söz :D
gömeyim dimi ne geliosa bundan hep :D
gömersin farkındaym :D
hadi had canım iyi uykular D:
vermekte kasıt nedir :)
Bence kızlık zarına birsey olmamıstır :S
herhalde
Vermeyi dusunuyormusun
sen ölümsüzlüǧü bulmussun
neyi vereceğine bağlı?
Neyi vermedin o onemli?
neyi vermeli ben anlamadım
Ver ama kocana ver başkasına verme :s
haklısın bend eöyle düşündüm
veren el alan elden üstündür :)))
Yakında Sana Da Verirler Merak Etme..
ben bile verdim. p
hahahah :D
vermezsen vermee daa uşağuum
Neyi vermedin?
şeyi işte
Deger verdigin insana ver
ne diyon abim sen ya
hani kızlar veriyormuş ya :D ihihi utandırmayın lan beni
onu anladım hacı kız hesabı açmaya üşenmedinmi sen :D:D
üfff he he
zamani gelince ver
mezaramı götürücen
vermeli...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar