Ülkemizde ki siyasi partinin tabanları neden bukadar iğrenç karakterli?

İki gün arayla birer haber gördüm. Birinci haber en son erdoğan ile görüşen birisinin corona testi pozitif çıkmış ve büyük ihtimal chp li olan vatandaşlar resmen sevinmiş ölüm duaları ediyordu.

Bugün de imamoğlunun testi pozitif çıkmış bu seferde akp tabanı sevinç gösterileri atıyor.

Neden birisinin ölümüne seviniyorsunuz? Bu ne dinimizde var nede kültürümüzde var.

Sizin düşünceniz nedir
Ülkemizde ki siyasi partinin tabanları neden bukadar iğrenç karakterli?
Cevapla