Ülke gündeminden düşmez oldu yılda bilmem kaç kadın ve hayvan şiddete maruz kalıp tecavüze uğruyor ve öldürülüyor, mahkeme kararları da bu katillere cesaret verir nitelikte kadınlar kendi önlemlerini almaya çaba göstermeli biraz mahkemeler gereğini yapmıyorsa.. bu görseller faydalı olur umarım..
Kadın cinayetleri ve tecavüzleri için nasıl önlemler alınmalı?
Silah lazim silah bu gozu donmus abazan hayvanlara gucu yetmez kizlarin. Cekip sikacan kafasina kanunlar da nefsi mudafa sayacak bu kadar basit bakalim yaklasabiliyolar mi. Ben bile hapise giriyodum elimden almasalardi seyini kesecektim picin.
Devlet? Hükümet? Siyasi partiler? Dinî Kurum, Kanaat Önderleri, Dernekler?
Mahalle, Komşular, Aile?
Anne ve baba? Kişinin kendisi?
Sanırım hata bende.
Kur'an-ı Kerim'in ilk inen ayeti "oku" ayetiydi.
Ama kalkıp okuldan daha çok cami yapılmasını ve insanlara din üzerinden bezirganlık (AKP'nin dini alet etmesi ve kullanması ile CHP'nin katı laisizmi ve dindarlara pranga takması aynı oranda bezirganlıktır) yapılmasına gözlerimi kapattım.
Neden siyaseti ve dinî durumu ele aldım. Milletin gözüne gözlük takılmış gibi. Varsa yoksa AKP, CHP... Varsa yoksa Müslümanlık ve Gavurluk.
Kimse Emine Bulut'u hatırlamıyor.
Düşünün bir yaaa!
O kadar insanın arasında ve çocuğunun gözü önünde bir kadın özür dileyerek söylüyorum, kurbanlık gibi boğazı kesilerek öldürülmesine bu ülkede milyonlar yürümeliydi. Kadınlarla erkekler elele tutuşup beraber haykırmalıydı: "kadın değil insan ve insan yaşamalıydı" denmeliydi.
Ne oldu?
Her zaman ki gibi erkek düşmanlığını feminizm kelimesi ile maskeleyen bir grup kadın önce erkekleri bu grubun dışına çıkardı. Sonra kendileri bağırdı çağırdı unutuldu.
Bu toplumda her Allah'ın günü bir cins tarafından karşı cins düşmanlığı pompalanıyor. Kolektif akılla birbirimiz için mücadele etmek gerekirken birbirimizi aşağılıyor, hakir görüyoruz.
Bir erkek olarak şunu söylemek istiyorum...
Ey kendi cinsim. Kadın yoksa sen de yoksun. Anne babaya hayırlı evlat olan onlar, yuvasını yapan, bakan, besleyen, erkeğin beceremediği her ne varsa yapan ve çocuğunu doğuran, büyüten, besleyen de onlar...
Ey kendi cinsim. Bir günlük kendine bakma becerin yokken ondan neler istediğini yaz bir kağıda. Sen yığınla o kadar şeyler isterken, o senden sadece sevmeni ve değer vermeni istiyor...
Artık yeter! Bu toplumda öldürülmeyi bekleyen kadınlar değil, sevilip değer verilmeyi bekleyen insanlar var.
Artık yeter! Kadınları korumayın, sadece nefes alsınlar, imkân tanınsın ve mutlu olsunlar. Bilin ki onlar mutlu olurlarsa erkek de mutlu olacak.
Artık yeter! Yarım ağızla şiddete karşıyız demeyin. Çıkın ve kadına şiddet konusunda kısasa kısas isteyin. Öldürülen bir kadının katilinin yaşamasını istemiyorum deyin ve bunu toplumca hep birlikte bağırın...
Lütfen...
Lütfen, yapın. Bir kadın daha, denilmesine müsaade etmeyin.
Kadınların eğitim alması tabiki önemli bir şey ne kadar kendini koruyabilirse o kadar az zarar görür fakat temelden bitirmek o kadar kolay değil adalet eğitimle (aile eğitimi) gelecek nesil için kurtuluş budur şuanlık büyük cezalar olmalı hadım etmek idam etmek gibi bak bi kaç kişiyi as nasıl korkacaklar ama insan olmak ayrı bunları korktukları için değil insanlığa yakışmayacağı için yapmalılar yani vicdan merhamet duygusu aşınmalı Allah tüm masumları korusun.