Annemle babam ayrı yatıyor detaya bakar mısınız?

Annem aylardır benim odamda koltukta yatıyor. Kendi odasında yatmıyor. Ne babam istiyor zaten birlikte yatmak nede annem. Bu durum beni üzüyor. Odana git diyorum birlikte yatın nasıl evlisiniz diyorum hala benimle. Ayrıca odamda yalnız olmayı özledim. Çocukça davranıyor ikiside. Karı koca birlikte yatmadıktan sonra ne anlamı var ki evliliğin? Kardeşimide üzüyor bu durum. Boşanın o zaman diyorum istemiyorlar kim uğraşcak diye. Ne yapmalıyım? Siz olsanız ne yapardınız
Güncellemeler
+1 yıl
Sana ne yazan arkadaşlar siz sorunlu musunuz? Nə demek sanane? Onlar benim annemle babam. Ayrı kalmaları beni üzüyor. Empati kurun biraz saçma saçma yorum yapmayın
Annemle babam ayrı yatıyor detaya bakar mısınız?
Cevapla