Kaynanamla aram bozuldu, bir okur musunuz?

Konuyu anlatmayayım ama gerçekten o haksız, çok ayıp etti. 1 aydır bozuk aramız.

yarın onlara komşular gelecek ben de gideceğim. Sizce komşuların yanında iyi güleryüzlü mü olayım kaynanama yoksa mesafeli mi olayım misafirlerinin anlayacağı şekilde?
Kaynanamla aram bozuldu, bir okur musunuz?
Cevapla