Korona olmuş gibi hissettiniz mi hiç?

Benim yaşadığım şehirde çok fazla vaka var aşırı derecede ve ben de geçirdiğimi düşünüyorum çok ağır olmasa da oldu bir şeyler evden asla çıkmamıştım çıksam zaten olmasa bile bulaşırdı😄 siz de hiç öyle hissettiniz mi veya ben olmuşumdur kesin diyenlerden misiniz
Korona olmuş gibi hissettiniz mi hiç?
Cevapla