Annem ve babam televizyon telefon tablet bağımlısı oldu, yüzüme dahi bakmıyorlar artık. Ne yapacağım?

İkisi de kafalarını kaldırmıyorlar, herhangi bir işle uğraşırken bile bir şeyler izleyip yapıyorlar ve sohbet edemiyorum onlarla. Ağzımı açtığım an bağırıp çağırıyorlar sonra gel diyorlar ama hiçbir zaman müsait değiller. Bundan 5 yıl öncesinde kardeşimle bana kızıyorlardı ama bizden beter oldular. Sürekli oyun-video arasında geçiyor vakitleri. Aynı evde yaşayan 4 yabancı gibi olduk. Ben konuşsam bile bana odaklanmayıp televizyon izliyorlar falan. Yeterince sevgisiz büyümüştüm, artık iletişimsizlikten ölecek gibi hissediyorum. Onlar yüzünden kimseyle arkadaşlık kurmak istemiyorum her şeyden herkesten soğudum. Okulum bitmediği için gidemiyorum bir yere. Evlilik de çözüm değil. Çok fena sıkıştım kaldım ne yapacağımı bilmiyorum.
Annem ve babam televizyon telefon tablet bağımlısı oldu, yüzüme dahi bakmıyorlar artık. Ne yapacağım?
Cevapla