Babam öldü, hiç iyi değilim. Napacağımı bilmiyorum?

Babam öleli 44 gün oldu. Çok kötüyüm. Herkese anlatmak istiyorum. Birilerinden teselli bekliyorum. Yalnız kalmak istemiyorum. Kafayı yiyecek gibi oluyorum. Eski günlerine dönmek çok isterdim.. kahkaha attığım, farklı şeyler düşündüğüm. Evdeyim boğuluyor gibiyim düşündükçe. Düşünmedikçe başka birşey yok yapacak. Namaz kılıyorum, dua ediyorum. Tekrar tekrar dua etmek istiyorum. Sanki böyle yapınca geri gelecek diye düşümüyorum. Özledim eski halimi ve birdaha asla hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağını bilmek çok acı
Babam öldü, hiç iyi değilim. Napacağımı bilmiyorum?
Cevapla