Nişanlısı, istediği herhangi bir şey olmayınca, abime hakaret ediyor ve şerefini aşağılıyor. Bu nişan bitmeli mi?

Selam arkadaşlar. Aslında olay soru başlığından ibaret değil. Ağabeyimin nişanlısı çok maddiyatçı ve bizi bu konuda çok zorluyor. 3+1 daire için bile "çocuksuz aile için ideal" diyor, küçük görüyor. Babası babama "bu çocukların bütün masrafları sana ait, bunlar genç ve borç da yapsalar normaldir, sen ödeyeceksin" diyor. Kız istediği bir şey gerceklesmeyince ağabeyimi aşağılıyor ve adamlığını sorguluyor. Anneme ve babama karşı da saygılı değil. Ama abim onu bırakmamakta kararlı üstelik onun yüzünden 200 bin liralık borç çıktı bize.
Nişanlısı, istediği herhangi bir şey olmayınca, abime hakaret ediyor ve şerefini aşağılıyor. Bu nişan bitmeli mi?
Cevapla