Benim gibi azap dinleyen hayranı olan var mı sözleri çok ağır ve anlamlı siz nasıl buluyorsunuz seviyormusunuz sevmiyormusunuz neden bilemeyenler için
https://www.youtube.com/watch?v=yZSX5SrRJcc
https://www.youtube.com/watch?v=yZSX5SrRJcc
Tabikide seviyoruz :) rap dinliyoruz azapta dinleyelim bir zahmet :) taladro canfeza falan hepsi cok iyi :)
ninniler güzel evet toz pembe falan güzel yani dinliyorumm =))
Hastasıyım bu adamın. / sen ne sağım ne solum sadece sonumdun.
Ergen olmak azap dinlemekse ergenim.
Cevap
4Cevap
ismini gördüm yetti sevmemem için :D
ninni 2 ye bayılıyorum
Dinliyorum bütün şarkıları var bende.
Yeahh ergen Style adını ilk kez duydum ya :-D
bir bitmediniz ya
arabesk rapçi mi bu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar