Bu konu için kuranda bir şey geçiyor mu?

Kadın erkeğin arkadaşlık etmesi konusunda kuranın dediği bir şey var mı? Birbirine temas etmeden olan arkadaşlıklar mesela...
Güncellemeler
+1 yıl
Belki kuranın indirildiği dönemde, şimdiki gibi okullar, iş yerleri, insanların birlikte olduğu yerler yoktu. Yani şu anda okullara işlere gidiliyor ve insan olarak insanlarla iletişim kurma ihtiyacımız var. Bunun için sormuştum
Güncellemeler
+1 yıl
En iyi kız görüşü neden o olmuş ya şaka gibi
Bu konu için kuranda bir şey geçiyor mu?
Cevapla