İmkanınız olsa tek yaşamak ister miydiniz?

İmkanınız olsa tek yaşamak ister miydiniz?
Hellöğğ mandalinalı biralar 🍊
Pazar gününüz şahane geçmiştir umarım. Şahsen benim öyleydi. Çok keyifli bir pazardı. Neyse efem lafı dolandırmayayım gene. Ayrı evde yaşamak ister miydiniz? Bu ara çok sık geliyor aklıma. Acaba tek yaşasam nasıl olurdu diye. Böyle bir şeyi deneyimlemek isterdim açıkçası. Yani nasıl anlatsam annemlerle yaşadığım için ne mutfağa giriyorum ne başka bir şey. Belki de ayrı evde yaşasam iş başa düştü kafasına girip bir şeyler becerirdim. Sonracığıma paranın değerini bilirdim. Hunharca harcama yapmak yerine ev ekonomisini de öğrenmiş olurdum. Ayrıca karışanım edenim olmazdı. Tek yaşayan var mı aranızda? Nasıl bir şey sizce?
Dipnot: tek başına eve çıkma fikri çık aklımdan 🙅‍♀️

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
İmkanınız olsa tek yaşamak ister miydiniz?
Cevapla