AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
bana senaryo gibi geldi.
Her halta yalan gözüyle bakın szaten anasını satım. Sizin bu kurbanı suçlu bulma psikolojisine sahip olan insanlar yüzünden zaten cirit atıyor o o.. çocukları sokaklarda! inammayın hiç birşeye başınıza gelene kadar yalan gözüyle bakın söylediklerimize!
evladım, kavram karmaşası yaşıyorsun. kurbanı suçlu bulmakla ilgili birşey söylememişim ben. ben tecavüze uğradın da bu aslında senin suçun mu dedim? ben hikayenin hiçbir kısmına inanmadım. senaryo yazmışsın gibi geldi bana. inanmadım işte...
Her gün onlarca kızımız tecavüze uğruyor ama hiç inanmıyorsunuz :( sorunda bu inanmak istediğiniz için o adamlar dışarıda cirit atıyor, banada inamadıkları için bana tecavüz eden adam dışarıda! bu yüzden bu sözü kullanan insana benim çemkirmemem anormal olamaz! körsünüz işte!
Ah bilsen bu ülkede her gün kaç tane kadının tecavüze , tacize uğradığını.
sen tecavüze uğradın, şikayetçi oldun ve kimse umursamadı mı? inanmadı mı?
Merhaba Türkiye!
yalanmı söylüyorum diye kendine kanıt arıyorsan yapma! eğer inanmak istemediğin zaman önüne bekaret bozulma raporu ve darp raporlarıda serilse saçma sapan yerlere takılıp işnanmamaya devam edersin! Peki kızının eşinin başına geldiğinde! çünkü bende benim başıma asla gelmez diye düşünürdüm :/
bak ben tecavüzü savunmuyorum. tecavüze uğradığı halde bunu ispatlayamayıp zor duruma düşen kızların durumunu da biliyorum. bekaret raporu bilmem ne ilkel kanıtlarla da bunun ispatlanması kabul edilebilir değil. elbette çok zor birşey. elbette tepki konulması, tedbir alınması gereken birşey, ancak ben sadece ve sadece senin yazdığın hikayeye inanmadım. bu arada senin şikayetinin dosya numarasını alabilir miyim?
Sadece tecavüzün savunulması, sapır saçma gerekçelerin tecavüze hakmış gibi gösterilmesi, ilkel şekilde yargılanmam değil, buna inanılmamasıda canımı sıkıyor. Bu yazıyı bile gizleden yazarken, ve yaşadığım olayı sır gibi saklarken adım soyadımın dahil olduğu her türlü bilginin ulaşılabileceği 2012/1.. diye adlandırılan dosya numarasını buradan yazmamı bekleyemezsiniz değil mi?
ailen takip etmedi mi? adamlar beraat mi etti? nasıl oldu?
Aileme tecavüz olduğunu söyleyemedim, tecavüze teşebğüs dedim, kaçtım dedim. şikayetçide olduğumu gördüler, benim gereğini yaptığımı adaletin yerini bulabileceğini düşündüler :( birde içleri rahattı tai bana zarar gelmediğini sandıklarından Ama ek başıma olunca ve kötü psikolojişmden dolayı davanın üstüne dğüşemedim, ailem öğrenmesin diye arkasını kapatmakla uğraşmak yeterince enerjimi alıyordu zaten, hem davanın üstüne düşmediğim için hemde karşı tarafın avukatları güçlü olduğundan, sabit bir ikametgahı olması, iyi hali gibi sapır saçma nedenlerden beraat kararı verildi. Avukat mısın?
avukat değilim ama yolum sık sık mahkemelere düşüyor. mahkemede gerçekleri saptırmanın ne kadar kolay olduğunu biliyorum. başıma geldi. ancak sen en başından yanlış bir yol izlemişsin. böyle durumlarda arkanda güçlü bir destek olması lazım. en başta aileni alman lazım. o adamın cezalandırılmasını da sağlaman lazım. yoksa bir travma olarak hayatın boyunca taşırsın. mesela nişanlın sana yakınlaşmak istemiş, belkide aranızdaki samimiyete güvenerek de şansını zorlamış. oysa senin özel durumunu bilmiyordu. sonuç ortada. sen bunu tecevüz olarak algıladın ve aranızdaki herşey bitti. bu meseleyi halletmezsen bunu sık sık yaşarsın.
Hayır sadece teşebbüs olduğunu düşünmelerine rağmen çok korktular yıprandılar, asla onları üzüemezdim ve mahkemeye, taile ailemle gittiğim için babamda şahit olarak çağırılmış üstelik :S adliyeden bir kaç kişiden destek alarak, mahkemenin genel olarak görülmesini değil, sadece savcıyla karşılıklı görülmesini sağladım, savcıda babama bildiklerini anlat dedi, olay içeriğini nakletmedi, bu sayede onu gerçekten korumuş oldum fakat bunu ayarlayana kadar akla karayı seçmiştim, tabi mahekeme dosyalarının eve gelmesini önlemek ha bire gelen polislerin ağzındna bişi kaçırmasını önlemekde buna dahil. hayır onu tecavüz olarak algılamadım, tecavüzden sonra başka birisiylede cinsel birlikteliğim oldu, sevgilimdi, aşkla yaklaştı bu yüzden beni bu korkudan arındırdı, ama diğer çocuğa daha güvenmediğim için ona karşı tamamen kapalıydım, oda saldırdı ve saldırının ne olduğunu gayet iyi biliyorum, boynumu sıktığında canım acıorsa, yeter ulan senimi çekicem olacak bu iş diyorsa bu tecavüze yeltenmektir.
yargı sürecini anlayamadım. kimi korudun?
Ailemi. öğrenmemelerini sağladım işte.
sağladın da ne oldu? davada elini güçlendirdi mi?
Ailemin huzuru benim için herşeyden önemli.
he, yani bu tecavüz çok da sarsmamış seni.
Ne alaka be, çarpık bir mantıkla not vermezmisiniz uyuz oluyorum. Neyse daha fazla senin ve senin gibilerin benim yaşadıklarım üzüerinden saçmalamalarını dinleyip sinirlerimi bozmucam!
Çok geçmiş olsun. Teşekkürler, aklımızda bulunsun.
Bunları söyleyene kadar yapacağını yapamaz mıydı?
yapamaz değil yapmazdı :) Birisine saldırıorsun ve o korkup bağıracağına soğukkanlı şekilde sana "bir kaç seçenek sunmak istiyorum" diyor, hem merakını cezbeder hemde acaba kendi rızasıyla benimle olacakmı diye umut dolar içi. Böyle bir cümle kurduunda imkansız saldırmaya devam etmez oturur dinler.
anladım, zekice gerçekten. Yaşadıklaırn çok zor allah yardımcın olsun. Böyle olaylar görünce insanlara güvenimiz sarsılıyor açıkçası ve bazen de güvenmemekle ne kadar haklı olduğumuzu gösteriyor.
Turuç teşekkür ederim :(
Anlamadığım öyle bir insanla nasıl sevgili oldun.
O ana kadar çok kibardı. Bir avcının tavşanı ürkütmeme kibarlığıymış :/
Yuh yani dikkat edin samimi olduğunuz insanlara?
uygulayabildiğim tek bir test var. hayatıma aldığım insanlara cinsel olarak uzun bir zaman geçmeden yaklaşmıyorum, niyetleri kötü ise bir iki deneyip vazgeçiyorlar, iyi ise sınırlarımı anlayışla karşılıyorlar. Ama o çocuk kafaya takmış anlaşılan sabırla baş başa kalacağımız uygun anı beklemiş o ana kadar cinsel olarak çok fazla üstüme gelmemişti, bir iki defa daha öpmek istemişti ama geriçekilmiştim.
Anlıyorum ama ne bilim çevresi şu bu nasıl bilmiyormuydun? Ne Yapar nerelere takılır.
Ailesine çok bağlı. Hep aile bireyleriyle birlikteydi :/ alkol sigara filan kullanmıyordu :( Gerçi cinsel olarak yakın olma isteğini farketmiştim ama zorlama boyutuna getireceğini düşünmemiştim, demek ki 3 aydır ortamı olmadığı için o boyuta getirmemiş.
Evet tabiki zor bu durum da neyseki atlatmışın sorunu.
Kırk yıllık tecavüzcüyüm böyle madur görmedim helal :D
gerizekalı
teşekkur ederım :D
Ne diyim utanıyorum kendimden
Ehh sizin gibi düşünen erkeklerde, eşşeğe kızıp semere vurmama sebebimdir.
İlahi adalet kimsenin ahını kimsede bırakmaz kardeşim sen sabırlı ol ve yüce rabbine sığın o ne yapacağını iyi bilir..
hacı kombo yapmışsın resmen
anlamadım
adama yapacak bişey bırakmamışsın yani
Canım başına gelenler için çok uzuldum
geçmiş olsun :(
Teşekkürler :(
Çok zor bişey yaa geçmiş olsun.
teşekkür ederim :(
ılkınde polıse gıtmedın mı :(?
Gittim ve sonunda bir halta yaramayan mahkeme süreci aksine daha çok beni yıprattı ve bu tramvanın süresini uzattı. Ailemden gizleyerek davacı oldum ve kötü halimle de davanın üstüne düşemedim. Sadece şikayet edip bıraktığım için ve güçlü avukatları sağolsun suçlu bulunmadı. Ama neyse yine de o korku ona yetmiştir.
nasıl bulamazlar yaaa cok uzuldumm :(
iyi bari ondan kurtuldunuz.
neyseki...
bekaretini kaybettinmi
tecavüze uğradım yazıyor ya :/
her tecavüze ugrayanın bekareti bozuluyormu?
kaybettim
hmm :(( anladım piskolojik destek almak istersen özelden yazabilirsin piskoloji okuyorum.
Psikolojik desteği daha çok bu tür saldıran karaktere sahip kendisini bir halt sanana aileleler tarafından eğitilmemiş adamlar almalı, almalı ki en baştan biz bunları yaşamayalım :(
Şerefsiz adam!!!
cok gecmis olsun cok uzucu bir durum
Allah yardimcin olsun
2011 dekı olayda neden sıkayetcı olmadın
hepsini okudum trajik bir hikaye gecmiş olsun
Bicaklardim
geçmiş olsun canım
sağol gerçekten.. çok iyi şeyler demişsin ama..
geçmiş olsun
soru nerede?
Zevk almaya bakın...
gerizekalı
Helal olsun sana
Geçmiş olsun..
Geçmiş olsun..