Aklınızda bulunsun, birisi size saldırdığında sakın korkunuzu belli etmeyin! cesaret verir.
Hep güvenle kalın ve umarım benim yaşadıklarımı yaşamayın!!
nedenini bilmediğim bir şekilde okurken en çok etkilendiğim yazı. sanırım çift taraflı empati kurduğum için. bir yanda karşıdaki iradeye boyun eğdirme hissi hükmetnenin verdiği haz ve sonrasında bir ömür sürecek olan bir insana zarar vermiş olmanın verdiği acı. diğer yanda keşke o an orda olmasaydım bu olay hiç başıma gelmeseydi düşüncesi zamanı geri alabilme isteği ve bunun mümkün olmadığını kabullenmek. bu arada zekana ve bunu uygulayabilme cesaretine hayran kaldım. daha önce başından böyle bir olay geçmiş birisi olarak kitlenip kalmaman bunu düşünüp uygulayabilmen hayranlık uyandırıcı. çare olarak da aklıma bir yöntem geliyo son koz olarak kullanın çok risklidir aşırı cesaretle inandırıcılık gerektirir. çok büyük ihtimalle saldıran kişi için cinsellik ikinci plandadır asıl amaç kurbanın istememesi kaçmaya çalışması ağlayıp yalvarması bundan duyulan hazdır. cinsellik salt amaç olsaydı bunu kimseye zarar vermeden de elde edebilirdi. darbeyi burdan vuracaksınız. baktınız fiziksel güç yalvarma sonuç vermiyo neden diye sorun. böyle olması hoşuma gidiyor tarzı bir cevap verirse bütün inandırıcılığınızı kullanarak olaydan hoşlanmış gibi yapın iş sıradan bir sevişmeye dönsün, devreleri yanacaktır. çünkü amacını gerçekleştirmesine engel oldunuz. tlc suç araştırma programında 15 yaşında bir kız saatlerce süren işkenceden sonunda belki de öldürülmekten bu taktikle kurtulmuş zamanında. senin 2. seferde yaptığın da özünde bu aslında ani duygu değişimin verdiği şaşkınlığı kullanmak bunu nasıl yapabildin aklım almıyo. bu kadar şiddetli bir travma bir daha yaşamazsın inşallah. bir de kimseye zarar verme sonra pişman olursun kendine zarar vermiş olursun ve bu senin elinde. mağdur olmak senin elinde değil ama yine de bunu bilmek etkilenmeyi önlemiyor ne yazık ki. son olarak şunu söylemek istiyorum mağdur olmadım daha fenası zarar veren tarafta da olmadım yazıdan öyle bir mana çıkabilir söylemek istedim sadece düşünce bazında her şey.:)
2011 de yaşamış olduğum ve şikayetçi olarak mahkemeye intikal etmesini sağladığım olayda, daha sonra bu yazınızda bahsettiğiniz psikolojik etmenleri kavramıştım. Güçlü hissetmenin tahrik unsuru olduğunu anlamıştım. Teslim olmak riskli bir kumar olur ben oynayamam. Güzel bir psikolojik analiz yapmışsınız. İkinci olayımda ciddi anlamda soğuk kanlı durabildim, tamam çok korkmuştum ama korkumu "o an" hissedemeyecek kadar soğukkanlıydım, bunun sebebi ise "öldürmeyen acı sizi güçlendiriyor. Ama oradan gittikten sonra dakikalarca kendime gelemedim.
sizi baya bir güçlendirmiş anlaşılan. dediğim yöntem çok riskli evet zaten onu söyledim ve uygulaması inandırıcı olması da bir o kadar zor. teslim olmak değil ama hoşuna gidiyo gibi yapmak. saldırganın amacı zaten hakimiyet kurmak karşıdakini teslim olmaya zorlamak. güçlü hissetmek tahrik unsurudur evet tek güç olma arzusu insanın içinde vardır ama bunu birine zarar vererek kullanmamak lazım. hükmetme gücünü hissetmek için zarar vermek haz verebilir ama bu çok kısa sürer sonra bir ömür zarar vermenin vicdan azabı sürer. yapmadım hayali bile çok kötü. bir özgecan olayı bir de sizin olayınız anlayamadığım bir şekilde çok etkiledi beni. kendimi hem suçlu hem mağdur gibi hissettim. inşallah karşına iyi birisi çıkar da evlenir mutlu olursun iyi birine benziyosun pratik zekan cesaretin hayranlık uyandırıcı seviyede çok iyi bir eş ve anne olur senden bence.
bence bu kadar konuşmak yerine şöyle yapıcaktın ''tamam kabul ediyorum ama dur önce üstümden kalk ki bende soyunayım'' dicektin o da üstünden kalkıcaktı sende ayağa kalkıcaktın tam soyunur gibi yaparken çocuğun bacak arasına bir tane tekme geçiricektin o anda zaten nakavt olur yarım saat yerden kalkamaz sende istediğin kadar dövebilirsin onu ayağa kalkar gibi olursa tekrar tekrar bacak arasına yani testislerine tekme atıcaksın bak bir daha bişey yapabiliyo mu
bence böyle yapsaydın daha kolay olurdu
kendi kuvvetinizi çok küçümsüyorsunuz bayım. Daha önce çırpınmaya çalıştığımda ve vurduğumda hiç bir işe yaramamış, canını biraz yaktığım için daha çok kızdırıp, beni güzelce bir pataklamasına sonra da tecavüz etmesine tanık olmuştum. Bir kızın kuvvetinin bir erkeği yere serdiremeyeceğini gayet iyi biliyorum. Keşke kendimi savunabilecek kadar güçlü olsaydım :( :/
tekvando, karete gibi dövüş sporu kurslarına gidersen adamları tek darbede yere sermeyi öğrenirsin hatta tek tekmede kısır bırakabilirsin bile adam daha vurduğunu bile göremez bu şekilde en güçlü erkeği bile alt edebilirsin önemli olan güç değil teknikdir
Uzak doğu sporuna yazılmak istemiştim bir kere ama bu sporu öğretecek kişi de sulanınca ondanda caymıştım :/
4 gün sonra gelen cevap
ya bu yazını okuyana kadar cidden böyle bir gerçek olduğunun senin gibi herkesin risk altında olabileceğini ve özellikle korkunun o niyetli kişilere cesaret vereceğinin farkında değildim çok haklısın öncelikle büyük geçmiş olsun yaşadığın zor bişey ama unutma yaşadığın her zor olay sana bişey katmasaydı yaşamazdın hayatının dersini almışsın belki de zor cidden zor soruna gelirsem kesinlikle çığlık atardım klasik tabi kuvvetim yetmezdi ama direnirdim sonuna kadar bana yaptığı ile kalmazdı ama hayatta neden şimdi dışarıda geziyor ki o şerefsiz bak hala tehlikedesin korkutmak için söylemiyorum ama ya eterle falan bayıltsaydı bunları deme şansın olmasaydı napardın? önlemini almalısın bence tekrar geçmiş olsun...:(
Evet hepimiz önlemimizi almalıyız. Ama bunun için neredeyse cam fanğüse girmek gerekiyo sanırım. Her şekilde her zaman hayatta olduğun sürece türlü risklerle karşı karşıyasın işte :/
Çığlık atmak güzel bir yöntem, ama ben çıpğlık attığımda bana tecavüz eden adam ağzımı ve burnumu kapatıp nefes almamı engellemişti, o sırada da ıssız bir yere sürükledi, arada ağzımı açıyordu nefes almam için ve çığlık atmama fırsat kalmadan yine kapatıyordu. Sesin duyulacak bir mesafede isen iyi bitr öyntem.
hadi biz belli bir olgunluğa erdik sayılır bunlar napsın peki www.cumhuriyet.com.tr/.../...uyusturucu_verdi.html
Cok gecmis olsun. Sana bir piskologa gitmeni tavsiye ederim.
Bu dünyada cidden kimseye güvenmiceksin, sevgilin bile yapmaya kalkisdiysa.. ooo bu dünyanin hali berbat.
Bu olaylarini burada paylastigin icin cok sagol, artik böyle durumda ne yapacagimizi ògrendik bari.
Teşekkür ederim en azından yazdığım yazı sonunda bir hemcinsim tarafından deneyim olarak kabul edilmiş :) ama umarım başınıza gelmez :(
Atlattım artık ama zaman zaman kendisini göstermesini hiç bir psikolog engelleyemez :/ zaten engellemesini de istemiyorum, insanların ne kadar kötü olabileceklerini arada bir kendime acı çekerek de olsa hatırlatmak istiyorum :(
Cevap
48Cevap
Benim de basima gelmisti bu olay. Calistigim yerin patronu eve birakmak istedi guvendigimden bindim aracina bianda otoparka cekip 5dk sohbet edelim dedi ama ben biraz safim hala aklima kotu bisi gelmedi kucagimdaki cantayi firlatip ustumde tepinmeye basladi kendimi sadece bitti o adam seni şu an bilmemnapicak diye dusunurken buldum bir yandan igrenc agziyla agzimi kapiyor bir yandan ona bu hakka sahip oldugunu dusundurten cinsel organiyla giydigim jeani kirletiyordu. Ben oluk oluk aglamaya basladigimda birakti. Celimsiz oldugunu dusundugum bir adamdi o an ne kadar dev olmustu gozumde itemiyordum bile. Ben aglayinca birakti iste hicbisey yapamadim aglamak disinda ilk ke basima gelmisti. bir daha olmasina musade etmeyecegim hayatimda boyle bir durumun ama yilbasim zehir olmustu uzerinden 6 ay gecmesine ragmen hala tiksinirim durup durup. Aileme bile anlatamadim beni suclayacaklardi arabasina bindigim icin. Evet bindim e tamam da hirsizin hic mi sucu yok?
Tecavüze uğradığımda tatildeydim ve normal olarak üzerimde şort vardı, beni o şorttan dolayı bile suçladılar :) hep kurbanı suçlu bulurlar neden bilmem :/ eğer birisi sana saldırdıysa vardır bir sebebi diye düşünürler. Ya da yalan atıyorsundur bir şekilde muhakak. bu yüzden bazen insanlardan iğrenesim geliyor ve evet anlatamıyorsun kimseye, neyle karşılaşacağını biliyorsun :/ Allahtan adam bırakmış seni bu olay bile hafızana geldiğinde ne kadar iğreniyorsun, ya sana sahip olsaydı :(
Tecavuzun savunulacak yonu yok ama dinin baskin oldugu gendlevleri kapatildigi issizligin oldugu ulkelerde gelisiyor boyle olaylar. nice insan bos geziyor isi yok gelecegi yok edilmis ve bitmek icin hersey yapR cunku kaybedecek bir seyi yokk gecmis olsun
evet. Ve günümüzdeki hukuk sistemi de caydırıcı özellikde değil, suçlular cezasını bulmuyor :(
Neyi anlamıyorum biliyor musun? Normal de tecavüz esnasında karşı taraf ziyan görüyor ama bizim ülkemizde fazla olması ben kültüre bağlıyorum ya da islami düşünceye bağlıyorum diğer adıyla bilimsel olmayaya bilmem doğru mu düşünüyorum. Hem gençliğimiz mahvediyoruz hem de bir sürü boş düşüncelerle uğraşıyoruz. Kalbimden ne geçiyorsa yazdım tabi
Doğru düşünüyorsun. Beni kötü hissettiren sadece o vaka olmadı, o vakadan sonra bana yapılan muammelelerde en az o vaka kadar incitti.
bilmiyorum ama şöyle söyleyim senin gibi bir kızla evlenmek beyinsel olarak istemem ama kalben isterim. sakı kızma bana. şöyle ki? bekaret felan değil mantık. Tecavüze uğradınğından dolayı sorun yaşarsın cinsellikte ama senin gibi birine de sahip çıkmak kalben fikren beni mutlu eder. ne dersin tnşmya ciddiyim? tabi eskişehirde olamalısn ya da yakın.
. Hayır cinsel olarak sorun yaşamıyorum. ir dönem yaşadım gerçi ama geçti... şimdi aksine evlendiğim adamla umarım cinsel uyumumuz olur, ehh sonuçta evliliğin %70 i yatakta geçiyor.
tecavüze de uğrasan bazı şeyleri bilmek çok güzel ama acıdır. Açık konuşum senin gibi kızla tanışmak isterim. Sakın ha yat kalk işte oradayız mantığı değil. Ciddi düşüncelerle. Ve sorum şu ki: Sen evlensen erkeğini aldatır mısın?
Aldatmam aldatılmakda istemem çnk benim mantığım farklıdır. En iyisi ben değilim, eğer sevgilim kocam benden daha iyisini bulduğunu düşünüyorsa ne mutlu ona ( ama ben karımı seviyorum ondan kötü ya da iyi kimseyi gözüm görmez derse dünyanın en şanslı eşi ben olurum herhalde), ama daha iyisini bulduğunu düşünüyorsa ben ayak bağı olmamalıyım onunla yoluna devam etmeli. sadece kandırılmak istemem. Benim içinde durum aynı, kandırmam. ama umarım evlendiğim adam gözümde kusurları ve kusursuzluğu ile gözümde başkasının onun yerini tutamayacağı bir mertebede olur. bunu bilemem.
Ben ugradigim tacizlerin sayisini hatirlamiyorum bile artik. Toplum maalesef bunu normallestiriyor. Simdi bu inanmayanlari bir günlüğüne kadin yapip İstanbul'da tramvaya sokmak isterdim. Ama ben de basimdan gectigi icin artik cok dikkatliyim bu konuda. Enistem bile taciz etti. En cok uzuldugum ise cocuklugumda yapmasiydi bunu. Yillarca devam ettirdi. Artik cok nadir konuşuyorum ve kimseye de soylemedim.
Erkek arkadaşım bana tecavuz ettginde 19 yaşındaydım. Tokat atti yumruk atti dudagimi patlatti serefsiz. Is isten gecince kurtulabildim elinden banyoya kitledim kendimi. Can havliyle nasil aldim bilmiyorum ama telefonu da almistim. Annemi aradim gel beni kurtar diye. Soyleyemedim sadece beni dovdugunu soyledim. Simdi dusunuyorum da keske polise verseydim. Sonra intihar ettim ama kurtuldum. Hala ilac kullaniyorum. Dilegim o ki bir gun onu da tenhada sıkıştırsinlar benim yasadiklarimi anlasin. Gecmis olsun sana da.
offffffffffffffffff offff'! keşke keşke bu insanların hepsini yok edembilsem benim hemcinsleirme yaşatmasalar bunu, ben yaşadım ne kadar ağır bir şey olduğunu gördüm o yüzden hiç ama iç kimsenin yaşamasını istemiyorum, keşke sende yaşamasaydın!
Bak görüyormusun tecavüz oranı ne kadar çok ben bir tecavüz anımı anlattım ve 10 kızdan buna cevap yazan iki kişide tecavüze uğradığını söyledi :(
O cocugu ibreti alem icin domaltmak lazim
Maalesef çok fazla sayıda olsa da hep üstü örtüldüğünden sır olarak kalıyor. Ama bak bir kişi yazdığında herkes aslında içini açıyor. Sana bunu paylaştığın için de çok teşekkür ederim. En azından insanın içini dökebilmesi bile rahatlatıyor.
jackreynor aslında düşünmüyor değilim ama bir gün ilahi adalet onun da üstünden geçecektir...
Çok fena bir şey ya :( Yahu cidden aşk, güven kalmamış. Ne iğrenç bir adammış sevgilin. :( Geçmişte başına gelenlere de çok üzüldüm. Sevgilinin bu davranışına da çok üzüldüm. Eminim yıkıntı içindesindir. :( Evet soğukkanlılığımızı korumamız gerek böyle durumlarla bataklık gibi çırpındıkça batmaya sebep oluyor bağırıp, çağırmak. Ama insanın sevgilisi de böyle yapar mı ya valla çok üzüldüm.:(
bak yukarıdaki erkeklerde bazılarının yorumlarını oku... görürsün ne kadar iğrenç insanlar olduğunu. Öyle bir insana aşık olduğunu düşünsene. Ben ise hayır yıkılmış durumda değilim :/ tuhaf ama güçlendim daha çok, eski erkek arkadaşımda yaşadğım olay beni çok korkuttu ve eski olayı yaşamamı sağladı ama üzülüp sıkıldığımı söyleyemem.
Ben yıkılırdım. Cidden yıkılırdım. Aşkı gözümde fazla büyütmüş olduğum için belki de.. Yorumlarını okumaya çalışıyorum hepsini okuyamadım tabi ama sanırım sana tecavüz eden şerefsizi salıvermişler. Gebersin istiyorum ya. Yaşamasın bu insanlar yok olsunlar.:(
Bende aynısını istiyorum ama olmuyor :( dünyaınjn çivisi çımış, o çivide sanki lk bizim ülkeden çıkmmış
Yazdigini tekrar tekrar okudum ve çok etkilendim her ne kadar senin o yasadigin ani hissedemesekte televizyonda ya da haberlerde gordugumuz o igrenc seyleri dusundugumde yaptiigina hak verdim ve isin ilginci hep kendi kendime derdim ki ulan beyinsiz Kiz hemen be celalleniyon bagiriyon sakin Ol ve Adam akilli Dusun tabi yine o an ki psikolojiyi bilmeyetek uzaktan konusan insanlariz.. Ama gercekten hayatinin travmasini yasatacak seyin en guzel cozumlemesini bulmussun Bunu arkadaslarima da gonderdim. Ve sana da gecmis olsun diyorum. Allah onlari affetsin
Teşekkür ederim canım umarım sizin başınıza gelmez. Çünkü öyle bir olay ki ne kendiniş savunabiliyorsun, suçlu gibi ilan ediyorsun bu Tğürk toplum zihniyetinmde ne de unutabiliyorsun. Yaşadığın an kocaman bir kaosun içinde kalıyorsun, o an o gün asla geride kalmıyor, asla bitmiyor :/
Bukadar pislik olabiliyormu insanlar malesef oluyor. Gerçekten çok üzücü ve asap bozucu hayatına devam edebilmek için bir terapi alman iyi gelebilir hipnoterapiler bu konuda çok etkili diye okumuştum biraz bu konuyu araştırırsın umarım :((
Teşekkür ederim. Hayat doluyum neyse ki ama ne kadar terapi alırsam alayım, böyle bir olay hayatın belli noktalarında hep kendisini hatırlatır. Ve bunu engellemek istemiyorum, insanların ne kadar kötü olabildiklerini unutmak istemiyorum.
Okuduktan sonra bir kotu oldum..
gecmis olsun cok uzuldum yemin ederim...
allah korusun.. cok zor bir durum hayata en korktugum sey o...
ben yurtdisinda yasiyorum.. fazla disarda gezmem hani yanliz pek gezmem..
ama turkiyede hayata tek basima gezmem asla...
hep yanimda aileden bir erkek gotururum kendimle..
ah, çok geçmiş olsun.. anne adaylarına ve aile kuracak kadınlara acılarınviın ışığı yol göstersin.. böyle bir olaydan sonra bunu izlememen ayıp olur;
İzşleyemedim :/ benim bilgisayarda bazı siteler engelli, iş yerinden girince
bunu izlemen lazım bence..
eve geçince izleyeyim o halde. teşekkürle
unutma bence
Merhaba oncelikle gecmis olsun. sana ilk tecavuz eden kisiyi tanıyor mısun yani adımı nerede yasadıgımı biliyor musun? Eger tanıyorsan sana yardımcı olabilirim. Once o kisiyi geberene kadat dovup sonra a testislerini koparabilecek arkadaslar var. Yakınsa bu is cok kolay olur merak etme. ayrıca sevgilinin de tekrar saldırmauacagı ne malumbence babana abine yakın birne soyle ki guvende olabilesin.
Yok o tekrar saldıramaz şikayet edeceğimden o kadar korktu ki! çünkü olaya çok ciddi ve korkusuz yanaştım, yiyorsan bana dokun dedim çocuğa!
O adama gelince davacı olmuştum zaten ondan ama ailemden sakladığım için tek başımaydım ve psikolojim çok bozuktu davanın üstüne düşemedim, onun ise avukatları güçlüydü, Az çokda şahit oldun yukarıdaki adamlar gibi insanlar adliyelerde hakim savcı oluyorlar ve böyle i nsankardan beni korumalarıı istedim. Sonuç onun beraatı benim ise makeme sürecinde daha çok hırpalanmam oldu
kaonashiş teşekkür ederim :(
Arada benimde aklıma gelmiyor değil o adam, ama onun mutlu olabildiğini sanmıyorum çünkü eşide biliyor durumu. Ben kapattım o dosyayı. onun yüzünü duruşmalarda görmedim neyseki, ama o duruşmalarda yukarıdaki zihniyetlere saip insanların karşsıında durup kendimiş anlatmak zorunda kaldım kaç defa. Aileme hem söylemedim hemde öğrenmesinler diye bir çok dolap çevirdim, babamıda şahit olarak çağırmışlar mesela ailemle birlikte tatilde olduğumuz için, öyle şeyler organize ettimki adamın gözü önünde ruhunun duymamasını sağladım. Aksi halde onlar çok üzülecekti ve benim ise bu olayı arkamda bırakmam zaten yeterince zor onlar bilseydi asla arakamızda bırakamaycaktık.
Tekrar tekrar okudum arkadaşım. yaşadıklarını yaşayabilecek anne ve kızkardeşleri varken bu konuda bile dalga geçen hemcinslerime de hiçbir şey söylemiyorum.
zekice davranmışsın. insan psikolojisi örneği bu, senden güçlüyse sonuca katlanırsın mantığı. tebrik ederim seni ve Allahtan bir daha yaşamamanı dilerim.
Teşekkür ederim. Öyle insanlar çıktığı zaman karşıma dikleniyorum hemen, kendimi yedirmiyorum, savunuyorum ve güçlü duruyorum ama böyle benim yaşadıklarımı anlayan insanlar çıkınca ve gaddarca yargılamayan bırakıp kendimi ağlayasım geliyor. Bakarmısın aşağıdaki yorumlara, sanki suçlu ben gibi kaç kişiye kendimi savunmak zorunda kaldım! Birde bunu mahkeme sürecinde yapmıştım yüz yüze en mahrem anıları bile masaya dökerek herkesin içinde, ve o anı tekrar tekrar yaşayarak işte o çok çok kötüydü. Sanki suçlu bendim!
gelişmeyen toplumlarda bunun olmasından doğal birşey yoktur. ingilterede bir adam bir kadını genin 2 sinde tecavüz etmeye yeltenmiş vazgeçmiş ama 7 sene 8 ay ceza yemiştir. yeltendi ama yapmadı diyen avukata ' 8 ay cezayı ondan verdim zaten geri kalan 7 sene ingiliz kızlarının gece 2 den sonra da dışarıda olabilmesi için' demiştir hakim.
sen suçlu falan değilsin, yaşadıkların da acı da olsa tecrübe arkadaşım. herşey çok daha güzel olacak ;))
Ben suçlu bulunan ama kurban olan kişiyim. Evet kötüde olsa bir tecrübe oldu. :(
hayatın sana ne getireceği bundan sonra yapacağın seçimlerde gizli. farkındasın değil mi arkadaşım.
Evet kendime hep bunu hatırlatıyorum. Salak olmaya hakkın yok, hata yapmaya lüksün yok diyorum. Arada bazen yine hata yaptığım zaman canımı ne kadar çok kendi elimle acıttığımı ve kendimi nasıl cezalandırdığımı tahmin bile edemezsin. Tüm kötü tecrübelerimi beynime getirip tekrar tekrar kendime yaşatıyorum. Akıllı ol uyanık ol, bunları yaşadın unutma ders al diyerek!
istanbul'da mı geldi bu olay başına?
hayır tecavüz olayuı alanyada geldi başıma
sözde tatildi.
O yüzden görmemişlerle muhabbet etmiceksin boşuna dememişler. Güzel ders vermişsin helal olsun kız sana... Ama dahada konuşma tadında kalsın ve seni arayacak cesaret bulamasın bence.. Kaliteli Zeki akıllı insanlarla takıl.. Güvenebileceğin eşşek olmayan adam olan karşına çıkar inş. Zeki kızları severim helal olsun
pek görmemiş gibi durmuyordu gerçi, daha çok doymamış tanımı uyuyor. Şikayet ederim diye korkusundan beni eve kadar bırakmak için bin türlü ısrar etti, hayır deyince durağa götürdü, su filan içirdi ilgilendi, sonra da bir kaç defa aradı şikayet ettim mi acaba diye kolaçan ediyordur. Açmadım telefonunu ve aramaları son buldu.
Karşınıza birisi çıkında, o adamın, karekterine, kişiliğine, kültürüne hiç mi dikkat etmiyorsunuz? Hiç mi insanların gözlerine bakmıyorsunuz ve burada, erkek arkadaşlarından şikayetçi olan o kadar çok bayan var ki, bunları özel siparişle mi buluyorsunuz? Yaşamış olduklarına çok üzüldüm. Keşke gidip şikayetçi olsaydın. Bundan sonra, insanları daha iyi tanımaya çalış, ama;eşeğe kızıpta semere vurma.
kendinle çelişmişsin arkadaşım!
Çelişmekten kastın nedir? Konuyu açarmısın?
Önce kimseye güvenilmemesi gerektiğini anlatıp sonra da eşşeğe kızıp semere vurma demişsin. Onların başlarında yazmıyor biz adamız biz adam değiliz diye, ne yazık ki adam olmadıklarını tanıyıp görebiliyoruz. Ben kötü bir şekilde öğrendim adam olmadığını ama neyseki bu defa ucuz atlattım!
Kimseye güvenme demedim, dikkatli oku. İnsanları tanımaya çalış dedim.
40 yıllık evli bir adam/ kadın onu hiç tanıyamamışım diyebiliyorsa, bizlerin istediğimiz kadar zamanı uzatalım sarraf olmamız imkansız. En iyisi eşşeği sağlam kazığa tutturmak. 3 aydır sevgiliydik ama onu daha öpmemiş evine adım atmamıştım. Dayısı ve kız arkadaşının evde olduğunu duyduğumda akşam yemeği tekliflerini kabul ettim ki bu tavrımda hala bir hata görmüyorum. Birincisi ise yolda geçerken ağzımdan burnumdan tutup sürükledi. Bazı şeyler tanımakla da olmuyor, öngörülemiyor.
Şunu söylemek istiyorum, bazıları kendisini şirin göstermeyi, yüzüne bir maske geçirmeyi biliyor. Ama, aslında bir çoğu bunların, çok açık veriyorda, demek ki, gözlerden kaçabiliyor. Ama sana, başka bir örnek veriyim, defalarca karşısına kaliteli insanlar çıkıpta, hayatında, hep kalitesizleri seçmiş bayanlar var ve bunlarında çoğu, sonrasında erkek düşmanı oluyor.
Erkek denen zavallı bu halede gelebiliyor ne yazıkki kopartıcaksın baby tutucaksın fırsatını bulup gerekirse dişlerini kullancan erkekliğini kopart ozaman güzel olur kendi kız kardeşinin annesinin başına geldiği zaman anlar. o... allah yar ve yardımcın olsun.
Aslında fena fikir değilmiş, malüm yerini ısırmak :)
Allah korusun tekrar saldırıya uğrarsam ve soğukkanlı bir oyunla bertaraf edip kendimi kurtamazsam buda benim aklımda bulunsun :)
kader kısmet işte.
geçmiş olsun tatlım yaa böyle şerefsizler ne yazıkki var iyi ki böyle davranmışsın kendini korumuşsun aferim sana ve ne olursa olsun biber gazı al ve bir tane de elektoro şok cihazı al kendini koruma amaçlı tekrar geçmiş olsun www.firsatcaddesi.com/...zi-ve-el-feneri-p612.html bende var bundan
Gerçekjten işe yarıyormudur 5-10 dk bayıltıyormudur acaba? çantaya sığacak boyutta mı? ve taşınması yasalmı?
Cihazı karşınızdaki kişiye dokundurduğunuzda geçici olarak baygınlık veya kas gevşemesine sebebiyet verir ve 10 dk ile 30 dk arasında kişi tam olarak eski sağlığına kavuşur bu süre kişiyi yakalamanız, kaçmanız veya emniyet güçlerine teslim etmeniz için yeterli bir süredir.
- Arka kısmında emniyet düğmesi mevcuttur.
- Boyutları: Uzunluk 16,5cm Kalınlık 3,5cm çantada yer kaplamaz
hukukta brüdanın eşeği hikayesi anlatılır bilmem duyduysn.
özetle şu ki: birazdan kesileceğini bilen eşek önüne konan otları yemenin derdindedir. senin dediğin herkeste işe yaramayabilir.
ama cesaretini takdir ettim kararlı olman iyi bir hareketti
Ehh bu yüzden soru başlığıda attım, siz tecavüze uğrayacak olsanız ne yapardınız diye, benim yaptığımı yapmanıza gerek yok, ama öyle bir durumla karşı karşıya kalma ihtimaliniz var! başıma gelmez demeyin :( ve öyle bir şey olursa imdiden beyn fırtınası yapıyoruz işte hazırlıklı olmanız için...
o an öyle bir şoka giriyorsun ki, tüöm düşüncelerin birbirine karşışıyor ve dediğin gibi inanmak istemiyorsun, hani yaşarken gözünün önünde ama sanki onu yaşamıyormuşsun gibi geliyor, gördüklerin yaşadıkların kabus gibi aslında yok gibi, gözümü kapatıcam açıcam hayal olduğunu görücem diyorsun ama gerçek burrnunun dibinde. Bu karmaşıklık içinde kendine tek hatırlatman gerkeen şey soğukkanlı olman gerektiği...
benzer bir durumu hatırlıyorum. benim şoka girme şansım olmadı kuzenim yanımızdaydı. ikimizde küçüktük ama o biraz daha küçüktü eline bir şey verip kandırmıştı. tecavüz değildi ama etkisi aynıydı. ben bir yandan çocuk aklımla ne olduğunu anlamaya çalışıyordm bir yandan kuzenimin beni öyle görmesinden utanıyorum. sanırım türkiyede her kadının böyle hikayeleri var. erkekler kezbanlık basarken bunları da düşünse keşke.
geçmiş olsun canım dehşetle okudum gerçekten de :O ALLAH yar ve yardımcın olsun cümlemizi de korusun zor bir durum
işte insanlar iki yüzlü olabiliyor kimseye güvenmiyorum artık anlamadığım bu insanlar bu kadar rolü nasıl yapabiliyorlar
O yüzden aşırı kibar ve anlayışlı adamlardan korkmaya başladım genelde maske geçiriyor oluyorlar. Erkek arkadaşım o ana kadar inanılmaz kiar ve yardımseverdi şak diye bir saniyede değişti yüz ifadesi ve üzerimde şiddet uyguladı. Tecavüz eden adamda yolda tarif alırken kibar bir şekilde tarifde bulunmuştu, sonra arkamdan geldi, kibar şekilde yine konuşuyordu, sana bir yer göstermek istiyorum dedi nazik şekilde hayır gitmeliyim dedi, aniden yüz i ifadesi, gülen kibar ifade gitti ve bir canavara dönüşüp ağzımı kapatıp sürükledi. A
ALLAH korusun YARABBİM :(((
zavallı beyniyle düşünemeyen aptal yaratıklar işte bunlar onların adına bir erkek olarak ben özür dilerim.
Ehh sizin gibi düşünen erkeklerde, eşşeğe kızıp semere vurmama sebebimdir.
Okurken psikolojim bozuldu ya yaşarken nasıldır kim bilir :/ gecmis olsun dikkatli ol lütfen.
Teşekkürler.
Şu tür erkeklere yapmak istediğim:
:):):):)
vallahi devir çok kötü bir keresinde dedem bana masaj yaparmısın dedi yaptım sonra bende sana yapıyım dedi tamam dedim bir baktım göğüslerime falan dokumaya popoma bacaklarıma falan dokumaya kalktı itekledim onu kaçtım ama kimseye söylemedim halen sır sence söyleyim mi aileme?
adamın ölmesine az kalmış zaten söylesen ne olacak ki! bunda ailen daha çok korkar bu kızın dedesi bile kızı taciz ediyorsa elin adamı ne yapar der, sana karşı daha koruyucu olup ev ekapatırlar bak :)
Birde babaan ya da annen hangi taraftan dedeyse, babasının öyle bir insan olduğunu öğrendiği zaman hissedeceği şeyui düşünsene
öncelikle cook geçmiş olsun sen güçlü birisin bunu anlattığın yazıda bile fark ettim. umarım kimsenin başına gelmez çok zor bir durum :( tekrar geçmiş olsun..
umarım kimsenin ama kimsenin başına gelmez. Öyle bir olayki mağdur olduğun halde suçlu gibi yargılanıyorsun insanlar tarafından :( ve asla unutamayacağın bir tramya oluyor sende. hep sır gibi sakladığın en yakınına bile açamadğın
tebrik ederim seni cesaretinden dolayı. benimde başıma geldi 6 sene önce en yakın aile dostumuzun oğlu yatalım bişey olmaz dedi bende çığlık atarak kurtuldum ondan daha da kapısının önünden geçmedim
ciddi anlamda piskopat ve tecavüzcü değildir. ya da yakın akrabanız olduğu için sana cesaret edememişte olabilirdi. Yoksa çığlık çoğunda ürkütüp kaçırmıyor daha çok sinirlendirip ağzını kapatıp şiddet uygulamasına sebep oluyor. tecavüze uğradığımda böyle olmuştu. bu yeltenen kişi de korktuğumu anladığında korkuyla kendisini kabul edeceğimi sanıp cesaretlenmişti.
söylemeyezsin. Biliyorum o duyguyu, eleştirilmekten korkarsın gel görki bu tür şeylerde kurban her zaman eleştiriyi en çok alan kişidir. Deneyimle de sabitlendi, görüldü. Bu tür davalar hem o olayı defalarca yaşamana sebep oluyor hemde yabancı insanlar tarafından, suçun olmasa da suç arayan bakışlarına...
helal olsun sana gurur duydum çok akıllısın o anda bile mantıklı düşünüp en iyisini yapmışsın. iyi bir hayat geçirmen dileğiyle :)
helal olsun sana brawo. fakat birini iyice tanımadan karakteri hk da bilgin sabitlenmeden arkadaş olamamalıydın hele ki evlerine gitmek bir hata hemde yalnız başına
İlginçtirki bu tür vakalarda tecavüzcüden çok tecavüz edilen iyi niyetinden dolayı eleştiriliyor. İnsanların anlında nasıl bir karakter oldukları yazmadığı için ne yazık ki hep riskdeyiz ama ben herkesi kötü bilmek istemiyorum. Yukarıda yazıldığı gibi, onun evine tek olmadığı, dayısı ve dayısının kız arkadaşınında evde bulunduğu için gittim. Muhtemelen bana saldırmayı planlamıyordu da yoksa bunun organizasyonunu daha değişik yapardı, o an içinde gizlediği hayvan meydana çıktı işte.
Bu halde şikayet etsen 4-7 yıl arası ceza yiyecektir... Herşeyi içine atıp kendi içinde kendini yeme bitirme...
hayır kendimi yeyip bitirmiyorum artık. Ama böyle bir tramvada her zaman kalıcı olacaktır. Bu halde bile şikayet edebilirim ama daha önceden de tecavüzden davacı olmuştum, inandırıcılığını yitirir.
Türk ceza kanununda cinsel istismarlarda kadının beyanı kamu davasına donusur taciz haric. eger kişi fifili olarak saldırı pozisyonuna gectiyse savcı bunu delil olarak kabul etmesi yeterlidir. İkicisi indnrıcılığını yitirmez bu konuda bu kadar karamsar olmayın... Biraz dikkatli olun hayatın sonucta ne getirdigi beli olmuyor umarım daha iyi güzel gunler yaşarsınız travmayıda atlatmak elbete cok zor taciz gibi basit bir olay degil sonucta bu. Bununla yaşamayı gorendikce travmayı atlatmak daha iyi olur. Saklama gibi bir şeylere yonelme içine attıkca travma surekli kafanı yoracaktır. en azından bize boyle ogretiler :((
ben mahkemelere olan güvenimi ilk devamda güçlü olan delillere rağmen, zanlının tutuksuz yargılanıp birde üzerine salak saçma nedenler baz alınarak suçsuz bulunmasından ötürü çoktan inancımı yitirdim. Hatta sağolsunlar birde ikinci travmayı onlar mahkeme sürecinde hastahane ve adliye duvarlarında geçirdiğim zaman, hiç tanımadığım insanlara en derin mahremimi anlattığım utanç, ailem öğrenmesin diye uğraşırken gizliliği hiç bir şekilde korumayan dava sistemi ile savaşırken daha bir mafoldum. Türk ceza kanunu , uğramış olduğum tecavüzden daha çok bana ceza vermiş oldu
Ne yazıkki turkiyedeki adalet sisteminde sorunlar var uygulama ve yasa koyucular tarafından. magdura yapılanlar gercekten utanc verici elbete.. O yuzden turkiyedeki adalete guvenmek ayrı bir konu ama o insanların boyle seylere bir daha yeltenmemeleri icin korku duygusu en buyuk cezadır. o yuzden başınıza gelenlerden oturu uzulmek elbete insanı bir duygumuz ama utanması gereken ve ceza almış hissetmemeniz asıl faillerin ve kanunları koyanların utanması lazım...
Bazılarıda sadece laf atti diye yıllarca hapis yatarken birileri adam oldurur tecavuz eder elini kolunu sallar dışarı cıkar. malesef. güzel günler yaşayacagınız guzel bir omur gecirmeniz dilegi ile bundan sorası icin en azından. Ama asla korkmayın lütfen cekinmeyin her hakim ya da savcı aynı degildir.
Öyle ben deneyimledim artık az ya da çok nasıl davranmam gerektiğini tahmin edebiliyorum. Bu yüzden diğer kızlarımıza da ışık tutmak istedim, iş şikayet etme gereksinimi raddesine gelmeden, birşeyleri kaybetmeden kaçıp kurtulabilsinler diye. Çırpınmak, çığlık atmak, korkup kendini bırakıp teslim olmak çözüm değildir diye. Gerçi bu yazıyı okuyup anlarlar mı bilmiyorum.
Cok zekiceydi tebrik ederim seni ve basina boyle bir olay geldigi icin cok uzgun oldugumu da soylemeliyim
Bilgilerin icin cok sagol ya fena oldu bu Alkah razi olsun umarim kimse boyle seylrr yasamaz bu olaylari yasadiginda kac yasindaydin
21 yaşındaydım. aradan 3 sene geçince daha yeni tekrar saldırıya uğramış oldum işte. Umarım kimse yaşamaz çok çok zor çöünkü :(
çığlık atarım deli gibi birde tırmalarım yüzünü gözünü saçını yolarım şeyine tekme atarm olmadı koparmaya çalşrm
Ağzını kapatır senin, nefes bile alamazsın ki çığlık atasın, arada bir ağzını açar, onda da çığlık atmak bir yana ciğerlerini doldurmakla yetinebilirsin geri kapar, senden daha kuvvetli erkekler, ellerini ayaklarını tutar senin ona vuruşun kedi patisi yumruğu gibi kalır ama o sana vurduğunda yere yapışırsın başında yıldızlar uçuşmaya başlar. Kısacası güçle değil zekayla ancak kurtulabilirsin.
Uygulayacağın kuvvetin bir halta yaramayacağı kesin ama bu cümleyi kullandığına göre yazımın tamamını okumamışsın. Okumanı tavsiye ederim, Allah korusun belki bir gün böyle bir durumla karşı karşıya gelirsin :(
ne alaka?
çok güzel bşy paylaşmışsın tebrik ederim kızlar bu bilgiyi dikkate almalı
Erkek olduğuma utanıyorum , s*kimiz kopsun çürüsün lanet olsun bizim gibi cinsiyete , topluma.
Sizin gibi düşünenlerde hep yaşasın :)
Cok gecmis olsun oncelelikle yasadiklarin hic yenilir yutulur seyler degil umarim bunu sana yapan adam yakalanmistir. Soruna gelirsek ben senin kadar cesur olamazdim once biraz cirpinir sonra aglamaya baslardim. Allah kimseye yasatmasin
İlk olayda bende cesur değildim, şoktaydım, korktum, ağladım, çırpındım, vurmaya çalıştım ve sonra daha çok kızdırdım dayak yedim.
O adam yakalanmadı ama adamı bir şekilde bulup polisin kucağına direkt ben verdim, ailemden gizli dava açtım onlar üzülmesinler diye, psikolojim bozuktu ve tek başımaydım davanın üstüne düşemedim, sadece şikayet ettim ve geri çekildim, bdavanın üstüne düşnmediğimden, adamın sabit bir ikametgahı ve mesleği olduğundan, iyi jhalinden dolayı suçsuz bulundu ve serbest bırakıldı.
(Yeterince iz bırakmazsan bu evden çıktıktan sonra ben kendimi yaralar bunu senin yaptığını iddia ederim belgeleri güçlendirmek için.)
Bunu düşünen bir kadını kesip çöpe atmak lazım çok sinir oluyorum
Çok geçmiş olsun teşekkürler iyi bir tavsiye. Allah kimseye yaşatmasın.
Eskiden sorulara oy verebilirdik :) şimdi kaldırdılar...
Benden sana 5 yıldız :))
teşekkürler
Offf, en fazla 24 yaşındasındır sen. Hayat dilerim sana bu genç yaşta yüklediği acının 10 katı mutluluk verir :(
İlk kez birinin yazdıkları içimi parçaladı bu site.
Teşekkür ederim. EVet 24 yaşındayım. Hayır o kadar üzülmenize gerek yok, hayatımdan asla silinmeyecek ve beni zaman zaman sürekli yaralayan bir olay velhasıl hayatta çok an mutluluğu tattığım zamanlarda oluyor :), yine de keşke hayatın darbesini farklı bir şekilde yeseydim demediğim anlar olmuyor değil :/ (ailemden birisinin ölümü hariç)
Yanlış anlamazsan bana mesaj atsan? seninle sohbet etmek istiyorum. Bir beklentimde yok, sadece sohbet etmek istiyorum.
buradan yazarsanız daha çok sevinirim.
Özel bir şey yok konuşmak istediğim :) ara ara laflamak için. Yaşadığın durum beni etkiledi çünkü. Bu sorunu yaşamış bir kadının gündelik yaşamını ve verdiği reaksiyonları merak ediyorum sadece.
Farklı insanlar tanımayı ve farklı kişilerle sohbet etmeyi seviyorum. Asılmak için mesaj atsana demiyorum kimseye :)
Algıladım. Genel olarak dengesizim :/ Ama artık çok daha fazla güçlüyüm biliyorum. Daha fazla seçici oldum (yani bu olmuş halim :( ) Bunu atlatmaya çalıştığım dönem (ki hala atlattığımı iddia edemem) daha zayıftım bir omuz arıyordum, ama şimdi bir omza yaslanmaya korkuyorum ve kendimi kimseye emanet edemiyorum. Eşşeğe kızıp semer vurmadığımdan herkese şans tanıyorum flört ediyorum ama çabuk sıkılıyorum hayatıma alamıyorum (işte bunun gibi bazıları hayatıma girmek için zorluyorlar) olaydan sonra uzun bir dönem cinsel hayatım olmadı ama şimdi cinsellik beni zerre kadar korkutmuyor hatta eski erkek arkadaşımlayken (ki korkumu onunla atlattım) gayet renkli ve istekliydim, şu anda hayatıma birisini alsam onunla da cinsel bağlantım olur ama iş o noktaya gelinceye kadar bana sağlam güven vermesi şart. Kalbini bana açmadan benim kalbime girmeden vajınama giremez. Cinselliği aşkla yaşayınca cinsellik korkumu yendim çünkü, küçük bir hoşlantıyla yaşayamam, hayvansı olur kaldıramam :/
Ama seks dediğin aşk olunca güzel zaten? diğer türlü hayvani iç güdülerden ibaret :)
Hem en nefret ettiğim ve bana bugüne kadar en çok acı veren, hemde en sevdiğim beni bugüne kadar en çok keyiflendiren şey aynı şeydi (seks) ne ilginç. Neyse korkuyordum ilerde birgün evlenirsem sorun olur diye, öyle bir durum kalmadı en azından. ama bu tecavüze uğrayıpda bunu atlatamayan çok insan var, o olaydan 2 yıl sonra erkek arkadaşım çok anlayışlı ve aşkla yaklaşmasaydı bende asla atlatamazdım.
Bunun için bir tecavüze gerek yok bence. Her kadına aşk ve sevgiyle yaklaşırsan yatakta aşk ve seks dolu olur.
Ama kadını obje olarak görüp sadece seks odaklı saldırırsanda; firijit bir kadına döner :)
Biz erkekler bazen seks isteğimize yenik düşüp insani duygularımızı unutuyoruz.
Şanslıyım sanırım romeo da tanıdım hayvanları da. O yüzden hem hem kötü hem iyi yönü görebiliyorum, ne eşşeğe kızıp semere vuruyorum, ne de eşşeği öpüp kokluyorum. Boşa hayatıma giren insanları teste tabi tutmuyorum, hayvan olanların sabrı yetmiyor benim sınır ve kurallarıma, aşama aşama ilerlememe. Uğraşmak yerine daha kolay kızlara gidiyorlar. Bu çocuk ayrı tabi, ben farketmeden onda hırs yapmışım :/ bayrağı görene kadar çabalamış, kadar çabaya yine bayrak göremeyince de içindeki hayvan şiddetli olarak dışarı vurdu kendisini.
Kadınlarda da var bu, erkeklere has değil. İstediğini elde edemediğinde iğrençlikte sınır tanımayan kadınlarda gördüm :)
İnsana has şeyler bunlar, tıpkı seks gibi. İstiyoruz ve yaşıyoruz. Güzel ve özel kılan tek şey var; biz ve aramızdaki duygular.
Ama bu uğurda başkasına zarar vermek, karşıdaki insani hiç düşünmemek! hayatını mafetmek! bunu aklım almıyor işte. üstelik şaşırtıcı olan bana tecavüz eden kişi balayındaymış, eşiyle tartışmış ve yolda bana saldırdı bu nasıl bir psikolojidir, yoklukta değil! tamamen söz geçirme egemen olma isteği. Bu tecavüze teşebbüs eden çocuk ise kendi çapında tatlı ve kolaylıkla kolay bir kız bulabilecek bir çocuktu, oda yokluktan değil tamamen takıntıdan saldırdı! algılayamadım hiç algılayabileceğimi de sanmıyorum :( bu konuda kendimi ne kadar zorlasamda empati yapamıyorum
Erkeklerin damarına basıyor olma ihtimalin? diyeceğim ama yolda giderken adam gelmişs aldırmış. Tek kelime etmemişsin bile.
O nedenle sendeki kader bence, 2. olay ise; zincirleri kırıp duvarı yıkman için bir yardım eliydi sende doğru değerlendirmişsin ;)
zincirleri kırıp duvarı yıkmak derken ne demek istediğini anlamadım :/
Aynen yolda gelirken dediğim, tatile gitmiştim, alanya kalesinde bir kaç fotoğraf çekiyordum, hava karardı geri dönüşte satıcı bir kadına taksilerin nerede olduğunu sordum, adamda bir şeyler bakıyordu tek olduğumu anladı. Bir kaç şey söyleyip muhabbet etti kadının yanında, sonra ben taksilere doğru yürüdüm, yolda da kimse yoktu, taksi ise tarife göre 2 viraj aşağı indikten sonraydı. Ama inemedim :/ ilk virajı döndükten sonra saldırdı
Gelmiş geçmiş olsun ve allah beterinden korusun.
Amin :/
Senin psikolojini çok iyi anliyorum kurtulmussun allaha hergun sukretmen lazimm paylasimin içinde sana çok tesekkur ederim.. benimde basima boyle birşey geldi ama daha farklı.. iyiki paylastin tekrar tesekkur ederim :)
geçmiş olsun canım da malum yerine de bir tekme bassaydın keşke...
tecavüze uğramadan önce denemiştim ama bacaklarını kısmıştı başarısız olmuştum, ve denediğim içinde daha çok kızıp dayak atmıştı, yüzüne filan tırnağımı geçirdim, onun içinde baya bir dayak yemiştim.
Tesekkurler canım arkadasım.. Allah yardımcın olsun
Cinsel organina tekme atmaliydin isterse bayilsin ölsün hakeder o!!
senden korkulur kız uzak durmak lazım
İltifat olarak kabul ediyorum bunu
ama bu senin tanıdıgın tanıdık olmayan sapıkları nolcak herseyi göze alıp öldürebilirde böylelerinede rıza gösterir gibi yapıp istiyo gibi biber gazı sıkmak nasıl olurki
biber gazı işe yaramaz, o an canının yanmasıyla daha çok saldırır! biz bayanlar güçsüzüz!
Ozaman karate ogrencen biber gaziyla goremez kacarsin yabanci katil biri ise oldurebilirde
Hic kolay birsey değil insan o an tamamen çaresiz kaliyor
bende tecavuze ugradim ama senin kadar cesaretli olamadim :/ 2 yil gecti, bazen geceleri aklima gelir.
cok zor bir durum
Ah canım :(
Senin olayın nasıl gerçekleşti peki?
arkadasimin tecavuzune ugradim. neden yaptin diye sordugumda canim istedi dedi sadece.
Allah belasini versin. Evlendi simdi.
Benimde cok sevdigim erkek arkadasim var. ona anlattim en basta. kabul etti.
Allah kimseye yasatmasin
Bende erkek arkadaşıma anlatmıştım oda sorun etmedi beni se viyordu zaten. ama daha sonra ne zaman tartışlsak o suçlu bile olsa bu durumumu kullanır senin pskolojin bozuk alıngansın saldırgansın filan derdi kendisine temöize çıkartmak için abarttığınmı iddia ederdi. O yüzden artık hiç kimseyle paylaşmıyorum bu sırrı, nasıl kullanacaklarını asla ama asla bilemezsin :(
1. Ci bilmem ama 2. Yalan oldugu belli k. b :) ama iyi csb olmus
neden yalan diye düşündün... Nedendir bilmem insanlar bir çok şeye hep yalan gözyle bakıyorlar. Birinci olayı detaylı anlattığımda veya yazdığımda da yalan attığımı savunan bir çok insan olmuştu. Bu gerçeklerde inanılmayacak nokta nedir
Olaylarin krolonojik sirasi ve senin konusmalar vs. Cok fazla bunu ypma ndaki amac nedir bilemem
Böle bir olay yaayıp hangi kelimelerle hangi kronolojik zamana göre sıralayabilirsin ki zaten. İşin aslı böyle olaylarda daha çok kurban yargılanır hep yargılandım! gerçek değilmiş gibi bakılır olaylara velhasıl ülkemizde o kadar çok tecavüz olayı varki, hep yalanlıyor herkes.
ve bu bakış açısı yüzünden şikayet edilseler bile suçsuz bulunan o kadar çok tecavzcü var ki... Neden kapatılır gözler, neden görmek istemezsiniz, neden bariz olaylardan kendinize sapır saçma kanıtlar çıkartıp hayır kurban yalan söylüyor dersiniz! Oysaki bir kız için tecavüze uğradım demek ne kadar utanç verici ve ağırdır :( o mahkemelerde bilmem kaç defa tekrar tekrar bu tramvayı bana yaşattılar.. Ama sonuç adam suçsuz bulundu.
tahrik edici şekilde giyinen kızlardada suç var
Siz bir ölün ya
Allah belanı versin senin tahrik eden kızlarda da suc var he. bir kız isterse cıplak olsun bu ona tecavuz edebilecegin anlına gelmiyo. Serefsiz senin gibi ak trollu oclar yuzunden bu ulke bu hale geldi. İnsallah bir gun seni erkek halinle yol ortasında skler de anlarsın tahrik eden de suc var mı yok mu. Senin gibileri ipden bulup 25 gaye gtun parcalanana kadar tecavuz ettirmek vardı. K. b: ) yazmıs bir neyse
eee :) ben yolda adabıyla yürüyen bir kıza bakan erkeği hiç görmedim doğru düzgün giyinen biriyle , ha ama sizde namus olmadığı için edepsizce pislikleşe biliyosunuz şu yazdıklarına bakarmısın rezil , bayan olduğun için bişey demiyorum ben sana çıkıp sövsem ne cevap verebilirsin? biraz edepli olun...
ben burada sapıklarıda savunmuyorum ama kızlardada suç olmadığı anlamına gelmiyor istediğinizi söyleyin
Allah sizin gibilerin belasını versin lan. Ölün hepiniz ölün reziller! Sizi büyğüten aileye yazıklar olsun asıl, becermemişler büyütmeyi, kızların nasıl olacağını düşünmekle harcıyacağına o küçük beynini ben nasıl olmalıyım , adam nedir diye düşünsen ya biraz! Sizin gibiler yüzünden yaşıyoruz biz bunları. Ölseniz keşke, ya da ananızın kız kardeşinizin başına gelse acaba napardınız o zaman! aman anam kapalı mı derdin / namussuz
tecavüz eden benmiyimde bana bu şekilde konuşuyorsun? ne yapabilirim ben sana yok sinirin bana kusuyorsan durma devam et , bende üzüldüm sana ama gerçekleri söylemek zorundayım. dışarıda görüyorum oakdar rezil kızlar varki yok yani özgürlüüğü okadar ters anlıyorsunuz ki? senin adına konuşmuyorum genel anlamda diyorum.
O zaman po pis yorumlarını benim üstümden yapnma. Ama bu mantığpa sahipsen bir tecavüzcüden farkın yok senin! O kadar iğrenç erkekler varki! hiç bir sebep bir tecavüze sbeep teşkil edemez. avrupa ülkelerinde hatunlar evlerinden içeri girmiyor kıçlarına kadar açık geziyor, onlarda olan tecavüz suç oranı neden burada yok. Kendi hayvanlıklarınıza sebep teşkil etmeyin bizi!
Sen ben namusuma edebime laf soylicek adam mısın? Millet in giydiginden sana ne? Bak ben ne diyorum cıplak bile gezse laf atmaya hakkın yok! Kadınlar malınız degil gerizakalılar kucucuk beyninize bunu sokun. Soyledigi lafa bak sana tecavuz eden ben miyim diyo bir de... Şerefsiz
sövsem olmayacak anlatmaya calışssam olmayacak ey allahım tamam :)
sen en iyisi öl :( senin gibilerin hepsi ölsün :(
ben ölünce mutlumu olucan zalımın gızı :(
Arkadasim yasadiklarina cok uzuldum hayat sana cok acimasiz davranmis ama 2. Deki soguk kanliligina hayran kalmadim desm yalan olur
Teşekkür ederim. Hayatın bana iyi davrandığı bir çok konuda oldu oluyor. O sebeple kötülerini de kabul ediyorum. Her zaman herşey çok güzel gidemiyor ne yazık ki...
AIDS li oldugunuzu söylemekte bazen bir cözüm olabilir.. dogru olmasa bile
İnandırıcı değil ama mantıklı.
Geçmiş olsun ders alsın kızlar he birde seni asla bırakmayacağım hiç ayrılmayacağız diyenlerede hiç güvenmeyin cinsel istekli konularda
Geçmiş olsun, bu yüzden dövüş sporları var ya. Tekvando bu işe yarıyor işte, kendini savunmaya.
Bir kere öğrenmeyi denedim kendisine hoca diyen zampara daha ilk dersde sulandı. Tekrar denicem kış geldiğinde yazılıcam
Yok artık, ya çok güzelsin ya da bütün ugursuzluklar seni buluyor :s
Dış görünüş olarak aham şaham bir güzelliğim yok, ufak tefek çıtı pıtı bişeyim ama erkek arkadaşlarımın yorumuna bakarsak açık giyinmememe rağmen seksapel bir etki bıraktığımı söylüyorlardı :/ ve evet bu tür tacizlere çok maruz kaldım ama sadece benim kaldığımı sanmıyorum. Bayanların çoğu kolay kolay anlatmaz. Sadece ben uç noktalarıda yaşadım :(
Hmm, aslında erkekleri alt etmenin birçok yolu var bu durumdayken, ama o anlık etki ile yapamaz insan.
Evet şoka giriyorsun çünkü. Birde ilk olayda adam benim iki katımdı, ona her vurmayı denediğimde, daha çok kızıp beni fena halde pataklamıştı bu yüzden cılız kollarımla tekvando desteklide olsa birisine vurmaya yeltenmeye cesaretim yok.
Cüsse gözde büyütülecek o kadarda önemli durum söz konusu değil, insanların hassas oldukları noktalar var, sinir uçları gibi buraya sert bir hamle yaptığın zaman düşüp bayılır zaten ama bir bayan için tabikide zor. peki adam ağzını burnunu kapatirken nasıl bir yerdeydin, halka açık bir yer değilse nerede geziyordun ve ne işin vardı orada?
Alanya kalesinde fotoğraf çekiyordum, ailemle tatile gitmiştik ama ben kaleye tek çıkmıştım, orada hava kararmaya başlayınca pansiyona dömnmek istedim, satıcıdan birisine taksileri sordum o adamda oradaydı, kendiside lafa girdi bir kaç şeyu söyledi, eli yüzü düzgündu, 2 viraj sonra dedikleri yoldan gittim, adamda taksilere gittiğini ifade etti konuşmaya çalıştı biraz ters davrandım, yolda kimse yoktu, ağzımdan burnumdan tutup surların derinliklerine çekti, ondan sonra çığlık atsamda duyulmayacak bir mesafeye kadar götürdü beni.
Adam senle mi geldi yoksa takip mi etti seni, peki bir durumu ailene açıklayabildin mi ya da adam ne durumda şu an? Biraz kötümser biri gibi oldum, hayatını durmadan sorgulamak işim değil tabikide, herkes hak ettiği bedeli ödemeli.
Dava süresince ceza alacakmıyım almayacakmıyım diye baya bir strese girmiştir tabi, birde karısıda adamın bana tecavüz ettiğini biliyordu sürekli de tartışıyorlarmış. onun dışında bir bedel ödemedi. Aynı pansıyonda kalıyormuşuz, balayındalarmış, eşiyle tartışmış çıkmış, bilmiyorum belki tesadüf olmuştur belki de takip etmiştir.
Ben ailemden gizlemiştim davayı üzülmesinler diye, tek başıma olduğumdan ve kötü psikolojimden dolayı davanın üstüne düşemedim, onun ise güçlü avukatları vardı. Beraat etti. Merhaba Türkiye!
Allah'ından bulsun demekten başka çaremiz yok, her zaman dediğim gibi Türkiye'de adalet ne gezer :S
Keşke söyleyebilseydin ailene ne kadar zor bir durum olsada, bu acıyı tek başına yaşamak hiç te iyi bişi değil. Sadece kendini perişan etmişsin bu süreçte. Senide sevebilecek bir kişi olacaktır umarım, herkesin sınanması farklı oluyor bu hayatta ne kadar kötü bir anı olsada çekilecek çilen varmış demekki. Bundan sonrası hayatını daha rutin bir hale getirererk olduğu yerden devam ettirmek. Hakkında hayırlısı olması dileğiyle.
evet hayatım iyi şekilde ilerliyor neyseki, dışaırdan bakan bşr insan asla böyle bir şey yaşadığımı anlamaz, biraz daha tanıyıp sivri haraketlerimle yüz yüze kalmadığı sürece. O zamanda tuhaf bir kızsın diyorlar ama sebeini asla öğrenemeyecekler. Ailem öğrenseydi tek yararı davada bana yardımcı olmaları olurdu fakat o adam sırf biraz daha ceza çeksin diye ben ailemin üzülmesini göze alamazdım. Aksine öğrenmemeleri için o kadar savaş verdimki yaptıklarımı görsen ağzın açık kalırdı.
Haklısın bu zamanda kadar zor ayakta durmuşsun bundan sonrada duracağına inanıyorum. Senin gibi güçlü ve bu durumu atlatabilen kız nadir görülür. Rabbim güç kuvvet versin bu vakitten sonra, doğru yoldan saptırmasın, kötüleri öte etsin. Hayatta hala belli umutların var ve onlara sımsıkı tutunmaya çalışıyorsun ve bu seni daha da güçlü kılacaktır. Bu yüzden olabildiğince kimseyi umursamadan devam et hayatına. Umarım yardımcı olabilimişimdir.
oldun elbette. Teşekkür ederim. Umarım ben bu yazımla bu tehlikeyle karşı karşıya kalabilecek herhangi bir hemcinsime yardımcı olabilirim :(
Umarım -.-
Günün birinde bir yuva kurmak istersen bu durumu eşine anlattığında sana sahip çıkacaktır. Çünkü sen hata yapmadın
Hayır bu durumu eşime anlatmayacağım. Kendi rızamla kaybettim demeyi tercih ediyorum.
hayır ya kendi rızamla demeyeceksin
Hayır. Eski erkek arkadaşıma anlatmıştım durumu. onla aramız çok iyiydi bana değer veriyordu da. Bunu anlatınca çok kötü oldu bir kaç zaman kendine gelemedi. Ve bana çok nazik kibar yaklaştı, hatta o kadar iyi yaklaştı ki cinsellik korkumu yendim ve onla birlikteliğimiz vardı. Fakat ne zaman tartışsak, o suçlu olduğunda ve kendisine kızdığımda "senin psikolojin kötü, herşeye alınıyorsun herşeye kötü gözle bakıyorsun kendinde değilsin yaşadıkların yüzünden benim üstüme geliyorsun" derdi, ki 10 kişi bilse 10uda onu suçlu bulurdu kızdığım şeylerde, yani en iyisi bile benim durumumu bu şekilde kullandı. O yüzden eşim olacak insana anlatmam. Gerekirse kızlık zarımı diktiririm. Herkes bana onca zararı verirken sorun yoktu sonuçta, bende varsın birisinden gerçekleri gizleyeyim bunca kötülük içinde bu hakkım olsun. Vicdanım o an el vermezse de yine de tecavüze uğradığımı söylemem. Bu konuda çok hassasım çünkü, yanlış her kelime canımı yakıyor.
tamam da canım sonuçta neden herkes seni yanlış bilsin.. ben kabüllenmiyorm senn böyle gizlemeni.
ohaa çüşşş böyle şey olurmu kusura bakma hiç inandırıcı gelmedi , gerçeksede bence sen psikoloğa git böyle sevgilimi edinilir arkadasım
sen inanmasanda olur
maşallah bu ne zeka dedektif gibisin:D afferim. ayrıca cok gecmiş olsun. bu ne boyle tecavz eden edene. cok guzelsın demek kı
ehh her ü5 kadından birisi bu tür bir riskle karşı karşıya geliyor hayatı boyunca en az bir kere muhakak. Bana 2 defa oldu
Sabitlenmesi, herkesin okuması gereken bir yazı.
Özellikle kızlarımızın.
Teşekkürler gizli.
Ben teşekkür ederim :( Umarım işe yarar ve birilerini korur.
Biber gazi tasirim ama hangi ara cantamdan cikarir kullanirim bilmiyorum...
biber gazı mantıklı. Bende arıyorum şu sıralar bulunmalı çantada, vardı gerçi ama havalanında almşlardı :/
Cok geçmiş olsun ama böyle bir şey yaşarsam soğukkanlı kalabileceğimi hic sanmıyorum. :/ Kimsenin basina gelmez umarim bundan sonra.
en çok tecavüzden korkarım Ya Rabbim kimsenin başına vermesin
Kötü bir durum Allah sabır versin güçlü bir kadınsın helal olsun
Teşekkür ederim :(
Bildirdim, 2 yıla yakın dava görüldü. ama o olayı tekrar tekrar yuaşama ve daha çok yıpranma birde kendini bilmez insanların karşısında sanki suçlu benmişim gibi kendimi savunmak zorunda kalıp iyiden iyiye tükenmek dışında bir sonuç alamadım. Beraat etti.
Evet. ailemden gizlemiştim üzülmesinler diye, tek başıma olduğumdan ve kötü psikolojim yüzünden davanın üstüne düşemedim, onunda güçlü avukatları vardı. Sonuç salak saçma nedenlerden dolayı beraat. Yok efenim ikameti sabitmiş, iyi hal durumu varmış filan.
Onların üzülmelerine değmezdi. Ayrıca her birbirimize baktığımızda o olay aklımıza gelirdi. bu olayı kendime saklamak ve paylaşıp onlarında anısı haline getirmek istemedim. Hep korkacaklardı çünkü ya tekrar başına gelirse diye. Benden bulamadı, eşi iyi bir kadındı, boşanmak istemiş boşanamamışdı benle çok konuştu ağladı, belki ondan buluyordur.
Ama üzülürlerdi ve ben onlara kıyamam :(
Üstüne kapattım çok. Hatta tatile ailemle gitmiştik, o yüzden babamıda mahkemede şahit olarak çağırmışşar, herkesi aradım bunu öğrenince, bir gün içerisinde en az 100 insanla konuşmuşumdur, her telefon açtığımda öğrenecek ailen yapacak bir şey yok dediler. o imkansızlık içinde sonunda bir yol buldum araştıra araştıra, babam mahkkemeye çağırıldı ve mahkeme dibinde yapıldı ama o tecavüze uğüradığımı öğrenmedi. Düşün bak o kadar çok korkuyorum o adamın üzülmesinden. onun dışında başka hiç bir şey umrumda değil!
gerçekten geçmiş olsun. Bence de bir piskoloğa görüm.
Canım ben iyiyim aslında benim değil bunun gibi insanların psikologa gözükmesi lazım mesela yukarıda yorum yapan bir kaç kişinin. Ya da en başta ailenden iyi eğitilmelilerdi, belki o zaman bunları yaşamamış olurdum :(
Birde düşünsene, bu tür insanlar vardı adliyeyde, hakim savcı avukat ve ben bunların karşılarına çıkıp beni korumalarını bekledim, onların beni koruyacağını sanırken kendimi savunmak zorunda kaldım başıma gelen bu kötü olay yüzünden. suçlu gibi yargılandım
O adam sevgilin diye sana acımış hiç tanımadığın bir erkek olsa hiç seni dinlemezdi =]
korkudan altına edecekti, acayacak halimi kaldı, şu an bile günde 3 defa arıyor şikayetçi olup olmadığımdan emin olmak için.
Ben olsam affetmezdim.
Neyse..
Sende mi tecavüzcü bir psikopatsın ne demek affetmezdim?
Sevgilime ben asla o istemeden bişey yapmam o ayrı bir konu..
Ama ben senin sevgilinin yerinde olsam senin yok şikayet ederim darp ederim falan sözlerine inanmazdım o an :) gerçekten söyliycek olsan bile devam ederdim o çocuk biraz safmış. Ve sevgilinse neden yaptırmak istemiyosun sende haketmişsin yani kusura bakma :-?
sevgili olmak illa cinsel hayat yaşamak mıdır!
İlla değil ama içinde olmalı :) erkeğinin başka kızlara gitmesini istiyorsan başka...
Ben erkek arkadaşlarıma izin veriyorum zaten. Ben sizin alttaki organınıza hitap etmek zorunda değilim, sadece üstteki organınla kalbinle ilgileniyorum, diğerinin ihtiyaçlarıda sorumluluğuda üzerimde değil, git nasıl halledersen et yeterki bana belli etme diyorum.
Çok yanlış düşünce...
Ona erkek olduğunu hem kalben hemde bedenen hissettirmelisin. Senin ilişkilerinde aldatma vakaları çok olur
Olsun ben kimsenin alttaki organının bekçisi değilim bana böyle bir dayatma yapan hiç bir adamla birlikte olmam. Velhasıl geçen yıl bir erkek arkadaşım vardı onunla çokda iyi bir cinsel birlikteliğimiz oldu ama bana dayatmadığı için, sabrettiği için aşık olduğu için yaşadım onunla. Bu şekilde davranıldığında ve aşk olduğunda yine yaşarım başkasıyla. Ama senin gibi düşünen bir adamla yaşamam gitsin kimle yatmak isterse yatsın bana hazır değil!
Evlenince yapmayı düşünüyorsan helal olsun derim ona lafım yok :) ama evlenmeyi düşünmeyipte bu şekilde davranmak olmaz. ve onunla evleniceksen de cinsel münasebet olmaması lazım bencde :) ama kendi adıma konuşiym belki sevdiğim birisine tecavüz etmezdim ama bana sulanmaya başlarsa kendisi de isterse ben dayanamam. Bu net. Ve seksi sadece sapıklık olarak görmeyin. Seks aynı zamanda duygusal bağı artırır bunu unutma ;)
Hayır giden gitti zaten evlenmeden öncede aşık olursam yaşarım yine. Hatta evlenmeden yaşamak daha mantıklı sonuçta evlenince evliliğin %70'i yatakta geçiyor u yüzdne çiftlerin ten uyumu çokönemli. Özellikle yaşamak isterim yani. Fakat aşık olduğum ve bana aşık olan bir insanla yaşarım sadece dediğin gibi duygusal bir paylaşım. Fakat ben senin sevgilinim benim ihtiyaçlarımı görmek zorundasın diyen adam ancak avucunu yalar.
E o zaman sen o adama aşık değilsen neden sevgilisisin?
Yavrum gerçekten kaç yaşlındasın? o kadar saçma şeylere takılıyorsun ki
18.
saçma şey değil aşık olduğum adamla yaparım diyosun
ehh gerçekten olgunluğun yaşla ilişkili olduğunu anladığım durumlardan birisi. neyse sen takma kafanı.
saçma şeye takılmamışım yalnız!
sen diyorsun ki aşık olduğum adamla yaparım herşeyi...
ee sen bu adama aşık değilmisin diyorum ben de sana?
neyse kaç gün geçmiş cevap veriyosun zaten
:Helal olsun sana o şerefsize de lanet olsun. ne anlarlar masum kızları kirletmekten anlamam ki.
çok korkunç bir olay
lanet olsun boyle ınsanlara benımde başıma geldı anlayabılıyorum.
ama senın kadar guclu olamamısım aileme haber vermeden dava açamadım ben olay olduguyla kaldı.
geçmiş olsun
Geçmiş olsun. Allah kimseye göstermesin bunu yaşatmasın
çok gecmiş olsun ınsan artık sevdıgıne bıle guvenemez olmus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar