Babadan kalan emekli maaşı hakkımı nasıl alabilirim?

Merhabalar , babam 3 ay önce vefat etti anneme babamdan kalan emekli maaşı bağlandı. Ben 22 yaşında bir gencim ve annem bu parayı benimle paylaşmıyor. Paylaşmıyordan kastım sigara vs. kumar gibi şeyler için tüm parayı almak gibi bir derdim yok isteklerim minimal atıyorum dolaba sucuk almak , arada bir dışardan yemek yemek vs. ama annem ne dolaba adam akıllı bir şey alıyor ne de bana para veriyor. Parayı sadece işine gelen yerlere harcıyor bugün baktım hesapta 5bin tl var. Sadece akrabalarına altın alırken vs. kullandı. Benim isteklerimi sinsi bir şekilde [amcamla babam ortaktı] amcamdan almamı istiyor. Benim bu parada hakkım var mıdır merak ettim. Kalan tapuların 4 de 3 ü benim. Annem hepsi benim üstüme yapılcaktı cingar çıkardı ama buna mecbur kaldı.
Babadan kalan emekli maaşı hakkımı nasıl alabilirim?
Cevapla