20 yaşıma giricem, maddi manevi hiç bir başarım yok?

20 yaş ne ya ben büyümek istemiyorum ☹️ bu yaşıma geldim hiç bir başarı elde edemedim. Ot gibi yaşayıp gidiyorum ailemle yaşıyorum hiç bir şekilde özgürlüğüm yok hala da hayatımı onlar yönlerdiriyorlar. En güzel yıllarımın bu şekilde geçmesi üzücü. İçimi dökmek istedim, sizler 20 yaşına nasıl girdiniz az teselli edin:/
20 yaşıma giricem, maddi manevi hiç bir başarım yok?
Cevapla