İzmir dünyanın en çirkin yeri değilmi hiç sevmiyorum?

18 yaşındayım doğma buyülü İzmir bornovalıyım izmirin hemen hemen heryerine gittim cok çirkin heryerde beton var sokaklari düzensiz hiç ağaç yok ben doğayla iç içe olmak istiyorum park desen 2 tane agac dikmisler yapay ona park diyorlar gezicek hicbiyer yok varsada izmirin disinda kaliyor ceşme bergama gibi avm den baska bisey yok avmler de kapali icinde boguluyorum hiç yesillik yok hicbiyerde eskiden ege universtesi icinde takilirdim izmirin en guzel yeri orasi cunkü agaclarla kaplı ve dogal simdi giremiyorum asık veysel parkı var orasıda sıktı kekolarla dolu hertarafta keko var nereye baksam oluk oluk insan pislikten geçilmiyor sehir duzeni igrenc ama bak bir adanaya yemyesil ortasindan göl geçiyor ne guzel arkadasim yarı ukraynali ailesine gitti ukraynaya fotograf atıyor heryer doğa yemyesil hertarafta göl var insanlar göl kenarlarinda kamp yapıyor sehirin her tarafi agaç bide buraya bak anasını satayım bokluktan geçilmiyor heryer lağım kokuyor İzmir güzel derler ya gidin isinize kardeşim ukraynada okullar kampus icinde millet okula koşarak gidiyor onlarca aktivite düzenliyorlar arkadas cevreleri guzel okuldan sonra göruşuyorlar biyerlere gidiyorlar bide buraya bak apartmandan bozma yeri okul diye kakaliyorlar okul bahcesi bile yok okul ortqmı yok bitsin de eve gideyim derdinde herkes sosyal aktivite yok bıktık artık burdan
İzmir dünyanın en çirkin yeri değilmi hiç sevmiyorum?
Cevapla