Daha yeni tanistigim kiz beni evine neden cagiriyor?

Yeni bir okula basladim ve sinifimda bir Kizla iyi anlasiyorum daha 3 gündür tanisiyoruz ve bugün onun evine gelmemi istedi Annesiyle tanismami istedi bende bakariz diye gecistirdim bana cok tuhaf geldi yani 3 gün ya cok erken degil mi sizce normal mi?
Daha yeni tanistigim kiz beni evine neden cagiriyor?
Cevapla