Gün içinde bir çok kez karşı karşıya geliyorsunuzdur. İş yerinizde, alışveriş de, yolda, aklınıza gelecek her yerde. Peki size göre karşı cins ile iletişim kurmakta ne kadar iyiyiz. karşı cins ile konuşurken nelere dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorsunuz.
Kişiye göre muamele yapıyorum ben genellikle. Soğuk , sıcak, saygılı veya saygısız, tavırlarım karşımdaki insanın hareketlerine göre şekillenir ve sekil değiştirir. Olduğum gibi ne geliyorsa ağzıma söylerim, küfür etmeyi samimiyet sananlari sevmem bir tek, onun dışında sorun yaşamam karşımdaki insanlar ile.
Sakin bir ses tonu ile konuşulmalı, saygı hissettirilmeli, o konuşurken araya girme çabası gösterilmemeli, gözlerine bakarak dinlemeli, konuşmalarını dikkate aldığını hissettirmeli.
Ulan eskiden dikkat mi ediyordu insanlar bee en rahat onlardı. Bir de bizlere bak her şey icin bir kural var. Mağara adamının sevdigi bir kiz olursa tutuyodu sacindan, sürükleyerek magarasina kaciriyordu belki de 😂
Laf kesilmemeli, Dinlerken aynı zamanda cevabı zihinde en güzel şekilde hazırlayıp öyle vermeli. Temas kesinlikle olmamalı. Gözleri ayırmamalı etrafa falan bakmamalı.