Eşim sürekli ailemin arkasından konuşuyor. Sizce eşimin yaptığı terbiyesizlik değil mi?

Arkadaşlar 1 yıldır evliyim eşim ailemi seviyor saygılı özellikle yanlarında ama ayrılınca yok kardeşin hiçbir işe yaramıyor pasif işte öyle anne baba bende olacak havalara umarım erkek kardeşim için söylüyor bunları kız kardeşime de laf söylüyor sigara içiyorlar diye her neyse annem çok konuşuyor benim onunla genelde dalga geçer güler bugün bir konu oldu dedim sende aynı annem gibisin bana dedi böyle laf arasında yok ya annen saftirik ben öyle miyim dedim sende öylesin cidden de kendini kullandırır yani eşim sürekli ailem ile ilgili yorum yapması beni rahatsız ediyor dedim zaten ben senin annene saftirik desen dedim kardeşine sürekli yorum yapsam hoş mu sürekli yok kardeşin Bişey bilmiyor atak değil yok işte işi yok gücü yok oyun peşinde kardeşim de kendi halinde dir biraz pasiftir ama bu ona bunu söyleme hakkını vermez haksız mıyım siz olsaydınız ne derdiniz arkadaşlar?
Eşim sürekli ailemin arkasından konuşuyor. Sizce eşimin yaptığı terbiyesizlik değil mi?
Cevapla