Asiri sosyalim ve bu durumdan hic memnun degilim. Lutfen bir bakin arkadaslar :(?

Bu yil lise bitti. Sinav istedigim gibi gecmedi. Bir sene daha deniycem ama ders calismamda en buyuk engel cevrem. Cok sosyalim ee malum tatil eve girmiyorum neredeyse. K. cimi kirip oturmam gerek ders calismam gerek ama gerek arkadaslarim gerekse twitter whatsapp beni cok oyaliyor. Telefonu kapatmak istiyorum koye gidip kendimi kampa alicam. Sizce mantikli mi? Hem arkadaslarinla takil hemde ders calis demeyin cunku olmuyor ikisinin ortasini tutturamiyorum. Gelecegim herseyden onemli bir yil asosyal olsam cok sey kaybetmem herhalde.
Asiri sosyalim ve bu durumdan hic memnun degilim. Lutfen bir bakin arkadaslar :(?
Cevapla