Arkadaşlar Ben Doktor Olmak İstemiyorum Sizce Ailemi Nasıl İkna Edebilirim? Bu Kadar Baskı Niye Ya?

😞Kendimi kimseden üstün görmek için anlatmıyorum. Hepimiz eşitiz. Ben İzmir Fen lisesi mezunuyum bilmeyenleriniz için Türkiyenin en başarılı liselerinden biridir ve çok başarılı bir öğrenciydim ama Moda tasarımcısı olmayı istiyorum Ailem çok karşı çıktılar. 2019 Yks sınavına girdim ve Ankara Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesini kazandım. Evet o fakülte herkesin hayali ama Yemin ederim hiç istemeyerek başladım Ben doktor olmak istemiyorum Moda tasarımcısı olmak istiyorum yani resmen ailemin zoruyla başladım. Kime anlatsam Hacettepe Tıp'ı kazanmışsın saçmalama.. Şaka mı yapıyorsun? Gibi boş laflara maruz kalıyorum. Sizce ailemi nasıl ikna ederim?
Arkadaşlar Ben Doktor Olmak İstemiyorum Sizce Ailemi Nasıl İkna Edebilirim? Bu Kadar Baskı Niye Ya?
Cevapla