15 Yaşında Rakı Sofrasına Oturan Çocuklar Normal Mi?

Bu harbi benim çok sinirlerimi bozuyor, benim dönemimde bu kadar fazla yoktu fakat kardeşimin arkadaşlarına bakıyorum gitmişler hepsi 14/15 yaşında denize karşı bir mekanda rakı tokuşturup, bira içiyorlar. Kuytu köşe bir mekan değil bildiğiniz bilinen bir ortam. Bunu da “ben büyüdüm” havalarında hikayelerinde paylaşıyorlar. Ya da elin 14 yaşındaki ergeni sigarayı ağzına koyup kamerayı ağzına sokuyor, böyle direk biranın resmini atıp aptal aptal yazılar yazıyorlar. Kardeşimin olgunluğuna bitiyorum, aklı başında ve her şeyin bir vakti olduğunu biliyor. Birisi süt içiyor diğeri rakı.. Bu gerçekten normal mi, çok merak ediyorum fikirlerinizi.
15 Yaşında Rakı Sofrasına Oturan Çocuklar Normal Mi?
Cevapla