Lan, oğlum, abi, bebe diye konuşan kızlar hakkında ne düşünürsünüz? çok iticiler bence sizce nasıllar?

Lan, oğlum, abi, bebe diye konuşan kızlar hakkında ne düşünürsünüz? çok iticiler bence sizce nasıllar?
Lan, oğlum, abi, bebe diye konuşan kızlar hakkında ne düşünürsünüz? çok iticiler bence sizce nasıllar?
Cevapla