Bebek gibi "napıyoyşun, aman ayyahım şok güşel" tarzı konuşan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Aşırı itici geliyor bana. Normal yaşantısında böyle konuşanlar zaten üst düzey iticilikte ama kediyle köpekle konuşurken de böyle konuşanlar var, onlar da aşırı itici geliyor nedense. Olgunluk adamdır.
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Bebek gibi "napıyoyşun, aman ayyahım şok güşel" tarzı konuşan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bebek gibi "napıyoyşun, aman ayyahım şok güşel" tarzı konuşan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla