Deyil insanlarla yaşamak hayvanlarla yasamak daha iyi aslinda, bu kedinin verdigi sicaklik ya da yaklasimi cok farkli birsey.











Ailemin evinde ki sokak mahallesin de.
"Çocukluk anılar.🍦⚽🏃😃😃😃😃
Güzel yer
Evet İzmir işte güzel.😄😃 Saol usta iyi akşamlar.
Teşekkür ederim kardeşim yakinda gelicem iki üç günlüğüne 😊
İzmir her insana açık fikir e de ben karışamm saygılar usta her zmn insanlar gelir , ve gider hayat gibi , iyi gezmeler.
Teşekkür
Rica.🌙
Şu hayvanların verdiği saf sevgi ve huzuru başka hiç bir yerde bulamaz insan
Aynen öyle, huzur çok önemli bir ölçüdür, sadece çayını demlesen bile göz önünde olan hayvanlar baktığında bu rahatliklari hic bir yerde bulamazsın
Üçlüden bende de var.🤣🤣
Tabi bir kızım var.
Eder dört.
Bir kiz iki oğlan var oğlanlar yaramazlik yapma yerine kiz yaramaz kafasina göre gidiyor oğlanlar peşinden 😂
Cevap
0Cevap
Hayvanların algıları açıktır. Yaralıysan, sevinçliysen, iyi veya kötüysen hepsini anlarlar. Kalbe yakındır. Seviyorum. Sevmeyen kötüdür
Cok güzel bir yazma stili 😊
Eyvallah
Rica ederim
Şöyle güzel bı kuzu olsa gözlerime bakıp meeee dese bende de stres kalmaz valla yiyim onu benn kuzum benim ne güzel severdim
Çağırdığımda geliyorlar hemen bağzende gelir önümde dikilirler baktiki kalkmiyorum çökerler yere 😂
😊😊
🐑🐑🐑🐑🐑
Şu ortamda huzur bulunmaz mı hiç😊
Bulunur tabi 😊
Ben köpekleri cok severim
Köpek de var 😊 ama bunlar farkli
Burayı bulmasam keşke
Neden bulmican
Oluyor arada
Arada olmasi iyi bence 😊
evet haklısın
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?