Hatta şu an beynimde Yalın’ın Ben Bilmem şarkısı bir 150. kez replay yapıyor. Böyle havalarda kendi içime dönüp ıssız kadın olmayı seviyorum😅😭🥲 az öncesinin anlığı o anlık aşırı güzel hissettiğim için çekmiştim olaydan alakasız sevdiğim için paylaşayım dedim.🦦
Bazen sizde tarifsiz bir huzur ve dinginlik hissediyor musunuz?
Evet, aynı huzuru yaşadığım oluyor. Şehrin gürültüsünden sıyrılıp sadece tabiatın doğal seslerini dinlemek insanı sakinleştirip bütün yorgunluğunu attırıyor. O sessizlik ve güzel manzara, dünyanın bunaltıcı karmaşasından insanı çekip çıkarıyor sanki. Şehirdekiler için bayram günleri daha müsait oluyor böyle sakinlikler için.