Annemle çok ağır kavga ettik nasıl barışırım?

Bugün annemle çok ağır kavga ettik. Artık annen yok senin gibi evladım da yok istediğin kadar yalvar kalbim buz kesti affetmeyeceğim vs dedi. Hem ortalık daha fazla negatif olmasın hem de böyle kalınmaz diye bir kaç defa elini öpüp özür dilemeye çalıştım fakat elini kaçırıp uzaklaştı. Annem biraz sivri ve inatçı olduğu için bu iş öyle kolay olacağa benzemiyor. Sizce nasıl davranmalı ne yapmalıyım?
Annemle çok ağır kavga ettik nasıl barışırım?
Cevapla