Kaynımın bizde kalması ne kadar doğru?

Öncelikle herkese merhaba hayırlı cumalar. Eşimin kardeşi ortanca kardeşle tartışıyor ve kavga ediyor ailesinin evi 1 saat bile yok evi terk ediyor. Gün sonunda geziyor dolaşıyor eşime sizde bir kaç gün kalabilir miyim diye mesaj atıyor. (5. Gün bugun ) Kimse kimseyi sokakta bırakmaz da bir kaç gün nedir? İşe gitmiyor benden 1 yaş büyük ve bekar. Haliyle evde oturuyor kendi evimde rahat etmeyi bir kenara bırakıyorum artık ev işi bile yapasım gelmiyor içimden. Eşim çalışıyor sabah 7 de evden çıkıyor akşam 7 de geliyor. Eşime artık rahatsız olduğumu ve ailesinin oğullarını merak edip aramadıklarını , çağırmadıklarını ve uygun olmadığını söylüyorum benim için sabret diyor. Kendi evimde diken üstündeyim giyim konusunda bile hiç rahat değilim artık sabrım taşmak üzere eşim yakınlaşmak istiyor ben rahat hissedemiyorum bir kaç günlük misafirimizdi misafirliği uzun sürücek gibi duruyor. Abisinin evi diyip benim rahatsız olup olmadığımı düşünmesi gerektiğini düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım? Dinen caiz değildir kaynın ölümdür anlamı var araştırdım aynı evde eşim olmadan bulunmamak gerekiyormuş. Evden de kovamam ki ben bişey söylesem kötü olurum.
Kaynımın bizde kalması ne kadar doğru?
Cevapla