Erkeklere sünnet düğünü oluyor da kızlara neden olmuyor?

  • Erkekliğe ilk adımın sünnet olduğunu biliyoruz. Kız olmanın ise adet olmakla birlikte olduğunu.

Sünnet düğünü yapılıyorsa eğer neden adet partisi verilmiyor? Tabiki müslümanlığın gerekçesi sünnet olmak ama denmemiş ki davullu zurnalı düğün yapın? Eğer ki oğlana düğün yapılıyorsa ben kadınlar arası kızlığa geçiş için parti vermenin bir sakıncasının olmadığını düşünüyorum :) siz be düşünüyorsunuz?
Erkeklere sünnet düğünü oluyor da kızlara neden olmuyor?
Cevapla