hurrreeeem kız bana bak kendın gel nerden öfrendın bunu sen nasıl korktum yahu hahaha kızma be kanunı nadıl kızmıyım hep sen bunları etı cınden ofrendın demı yyyoyyo bırak yyyoyyoyu etı cın ogrettı bılıyom kız yuregım agzıma geld nerdeyse altıma kacırcaktom manyakmısın sen yahu napıyon kız ama şaka olsun demıstım hadı ordan bı de şaka olsun dıyo delı kız senı ahhh etı cın ahhh sen yokmusun seen neyse kız bı daha korkutma tamammı ppekı kanunı
İşte insanlık hali. Başta korkar ister istemez. Sonra padişah hiç korkar mı ayıp diye içinden geçirir. O yıllarda padişahın korkması ayıp karşılanıyormuş zaten. Padişah korkutmak suç değil bu arada, padişahın korkması ayıp sadece. Padişaha ceza verilir mi peki bu durumda? Hayır tabii ki. Sadece durumu öğrenen sessizce "Tuu koskaca padişah korkmuş" der. Ama ona da ceza yok, insanlık hali
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
hurrreeeem kız bana bak kendın gel nerden öfrendın bunu sen nasıl korktum yahu hahaha kızma be kanunı nadıl kızmıyım hep sen bunları etı cınden ofrendın demı yyyoyyo bırak yyyoyyoyu etı cın ogrettı bılıyom kız yuregım agzıma geld nerdeyse altıma kacırcaktom manyakmısın sen yahu napıyon kız ama şaka olsun demıstım hadı ordan bı de şaka olsun dıyo delı kız senı ahhh etı cın ahhh sen yokmusun seen neyse kız bı daha korkutma tamammı ppekı kanunı
kım buuu yaaa kııım seslendıııııııı sakın ol napıyon kanunı yatagın ustunde şşşey corabımı arıyomda
kım korkutttu senı yaaa selım ıste bbbbuuubuuuuuu ışte bbbuuuuuu bumu eveeet bbbbuuuu
selım ne bu halın elektırık carpmısa donmussun bır kucak ssakalın bıle daqgılmıs neyın vr aaa kekelıyo bıde korkudan kım yaptı bbbuuuu etıcınbbuuuuubbuuuuu yaptı yaaaaa bbbuuu eveet
kız cunku cıs yapınca coook mutlu oluyom bırden bulutların ustunde gıbı ucuyom
kız ama anıden cısım gelıyo napıyım altına cıs yapıncada gene ayıp doyosun napayım kız yaaaaa bende sasırdım
Korkardı sonra korkmadım ki diye ikna etmeye çalışırdı
Agshsha😀😀 padişah korkar mı çok ayıp
İşte insanlık hali. Başta korkar ister istemez. Sonra padişah hiç korkar mı ayıp diye içinden geçirir. O yıllarda padişahın korkması ayıp karşılanıyormuş zaten. Padişah korkutmak suç değil bu arada, padişahın korkması ayıp sadece. Padişaha ceza verilir mi peki bu durumda? Hayır tabii ki. Sadece durumu öğrenen sessizce "Tuu koskaca padişah korkmuş" der. Ama ona da ceza yok, insanlık hali
Ahshaga anlıyorum
Böyle soruya böyle cevap verilir daha ne denir ki
Padişah korkar mı çok ayıp
Pardon onu yukarı yazacaktım
Dedin zaten :D
😀😀😀
boşardı, hamile falansa karnında ki çocuğu aldırırdı.
Sımdı senın ananı lacıverde boyadım dıyıp kılıcını çekerdı kanks
😂 Senin başka işin yok mu rahat bırak bir ölmüş adamı
Ay çok korktum derdi 😅
Padisah korkar mı çok ayıp
Ama sonuçta insan yani 🙄
Önce padişah sonra insan😀😀😀😀
Yaaaa Hürroş yapmasanaa, derdi.
Hala yaşıyor musun?
Sen bile yaşıyorsun ben nasıl öleyim
Ölde kurtulak şu saçma salak sorularından
Seni mezara gömmeden olmaz
Kellesini alır
Hürremi fethederdi
Ne edüyür bu
Bayadır yoktun