Allah aşkına cevap verin, Yunanları neden sevmiyorsunuz?

Allah aşkına cevap verin, Yunanları neden sevmiyorsunuz?

Aramızda Yunan varsa da Tanrı aşkına cevap versin, niye Türkleri sevmiyorsunuz? Abi tamam savaş durumları falan olmuş ama her devlette olur böyle şeyler. Hem eski zamanlarmış. Artık geçelim bunları. Doğu Anadolu falan hariç biz birbirimize benziyoruz. Bunların mitoloji bile hep burada geçiyor lan. Neden nefret? Neden düşmanlık? Hazır içimi dökmüşken itiraf edeyim ben bu Rumeli'nin tamamını eski sevgili gibi görüyorum lan. Komikse komik. Sanki bu ülkeler insanmış, büyük bir kavgayla ayrılmışlar da Rumeli sarı kafalı zengin piçin tekini (AB) bulmuş, Türkiye ondan ayrılınca çok değişmiş az manyak olmuş gibi. Abi bizi sevgi kurtaracak. Savaşmayın sevişin. Bu arada fetta bayağı güzel. Yemek kavgası yapıyoruz çok, yapmayalım. Imambayildikis diye yemekler görmek hoşumuza gitmese de ortak kültür var arada.
Allah aşkına cevap verin, Yunanları neden sevmiyorsunuz?
Cevapla