(Gerçek Eşitlik İstiyoruz) ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR!! ?

(Gerçek Eşitlik İstiyoruz) ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR!! ?
ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR!✌️
Kadına şiddet de milyonlar ayağa kalkar ama buna kimse bişey demiyor!
Hani nerede feministler eşitlik savaşçıları bunuda eleştirin o zaman çünkü bu bir katil!
Üstelik sadece 4 yılla paçayı yırta biliyor
Bende eşitlik istiyorum ama birtek Kadına değil BİZEDE!
çünkü en ufak kavgada
Kadın bize istediği gibi vuruyor!
Ses çıkarmıyoruz
Boşammada çocuğun velayeti kadına geçiyor
Ses çıkarmıyoruz
Durumumuz kötü olsa bile nafaka ödüyoruz
Gine SES ÇIKARMIYORUZ
Bir tek siz haksızlığa uğruyormuş gibi davranmayın...
Üstelik biz SES de çıkaramıyoruz
Konuştuğumuzda sizin gibi mağdur değil
"Pısırık" oluyoruz
BİZDE EŞİTLİK İSTİYORUZ!!
Hemde her konuda!!
Baylar/Bayanlar bekiya sizin düşünceniz nedir?
(Gerçek Eşitlik İstiyoruz) ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR!! ?
Cevapla