
Kadına şiddet de milyonlar ayağa kalkar ama buna kimse bişey demiyor!
Hani nerede feministler eşitlik savaşçıları bunuda eleştirin o zaman çünkü bu bir katil!
Üstelik sadece 4 yılla paçayı yırta biliyor
Bende eşitlik istiyorum ama birtek Kadına değil BİZEDE!
çünkü en ufak kavgada
Kadın bize istediği gibi vuruyor!
Ses çıkarmıyoruz
Boşammada çocuğun velayeti kadına geçiyor
Ses çıkarmıyoruz
Durumumuz kötü olsa bile nafaka ödüyoruz
Gine SES ÇIKARMIYORUZ
Bir tek siz haksızlığa uğruyormuş gibi davranmayın...
Üstelik biz SES de çıkaramıyoruz
Konuştuğumuzda sizin gibi mağdur değil
"Pısırık" oluyoruz
BİZDE EŞİTLİK İSTİYORUZ!!
Hemde her konuda!!
Baylar/Bayanlar bekiya sizin düşünceniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer