AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Tek başarısı evlenmek olan insanların sözlerini dikkate almamak gerekir.
Bende öyleyim mecbur değiliz evlenmeye. Hayat senin hayatın mutluysan ne gerek var mutsuz olmaya
Yaş 35 yolun yarısı, dante gibi ortasındayız ömrün, evlenerek onlara cevabını ver dememi beklemiyorsun biliyorum. SEKTİR ET BE 😀
Evde kalmak diye birşey yok ve sende evlenmeye mecbur değilsin umursama bu saçmasapan toplum tabularını hepsinin hayattaki amacı evlenip çocuk doğurmak sadece gülüyorum.
Gülme komşına gelir başına, bu gibi dengesizlere takılma, zannediyorlar ki her şey istemekle çözülüyor..
Aceb evlenenler evlenince ellerine ne geçmiş? Bu soruyu bende onlara soruyorum... senide destekliyorum
Bende anlamıyorum su insanları kimsenin tercihine saygı yok çok haklısın
Takma herkes evlenecek diye birsey yok evde kalınmaz birkere tercih meselesidir
Ya ne takıyorsun bunla dalga geçen de zaten beyin yoktur
Biz bu kadar beyinsizin içinde nasıl yaşıyoruz arkadaş ya. Dışardan gören normal insan sanır bunları bide
Maalesef beyinsizler daha cok
Valla bilmiyorum ki. Bende şaşırdım gardaşım ya
Terbiyesizler. Kendileri ahlaksız, ahlaklı insanla dalga geçiyolar birine bişey mi yaptın sanki, namusunla evdesin işte
Sohbetine Maşallah doyum olmuyor seni kim kırdıysa artık..
Kim dalga geçiyorsa geçsin.. kimse kendinden onemli degildir
Evde kalma diye bişey yok millet kafayı bozmuş tamamen secim meselesi bende evli dilim daha aynı baskılar banada söyleniyo takmıyorum bile
Bana da diyolar hadi artık diye boşver takma nasip kısmet bu işler... 🍀🌺Aşk diliyorum sana
Bu insanlar çok garip tercih meselesi sonuçta. Kardeşimin çalıştığı yerde de öyle yapıyorlarmış.
Sakın evlenipte insanların başını yakma. Bırak evde kal. Zaten mittomuz neydi. #evde kal Türkiye₺
evde kalmış değil de kendine layık kimseyi bulamamış diyelim.
Kimse zorlan evlenmez. Evlenmeye ne sadece saygı duyarım
Bende 45 yaşındayım ve hiç evlenmedim.
Takma kimseyi boşver
Ya senle dalga gecen ve evli olanların çoğu sana özeniyordur emin ol ama bizim ülkede evlen coluk çocuğa karış tabusu varya işte bu yüzden yadırganıyor bana göre sacmalik tabi takma kafana
İnsanlarla dalga geçenlere sinir oluyorum zaten. Ayrıca bu senin tercihin ömür boyu evlenmekde istemeyebilirsin dalga geçilcek bir durum yok, umursama onları.
Herkes kendi hayatimdan sorumlu. Seni eleştirme kimse hakkı yok
bizim toplum böyle malesef tek başarısı evlenip çocuk sahibi olmak kendi kafalarında
Evlenme ben de 35 yaşındayım bir nişanlılık bir de evlilik yaptım, hayatıma mâl oldu.
neden evde kaldıgını az çok anlıyorum simdi :D anancı veletler gibisin dik kafalı kendini begenmiş birisin püff kıl oldum san a :/
Senin tercihin. Kimsenin bir şey demeye Hakkı yok.
Cok tatli yazmissin soruyu ya 😂
😉💜💜💜
Bosverrr
Kim ne derse desin
Ben ayrildiginda 27 yasindaydim birdaha da evlenmedim 12 yılı gecti kim ne derde desin takilma
Evde kalmış felan değilsin. Öyle konuşanlara bende sinir oluyorum gerçekten kime ne arkadaş
Ufukta var mı peki Evlilik?
Oldukca Yakisikli Adamim. Ustume 2daire birde araba al. Seninle evlenirim.. Kabul. Mu?
O senin kendi tercihin sen onlara bakma istediğini yaşa
Akılları şeyde olunca evli olup olmaman takıntı oluyor senin suçun ne
Kimse sana karışmasın, ama tatlı bir dille , geri çevir
Evlenmek istemiyorum bu kadar basit
Sana paylaşımında baya yürüyorlardı. Hala bekar mısın ya kardeş sen 😊... Şaka biyana aynen demek istiyorum yine
😊😊😊 bir nevi kendi fikrimide söylemiş oldum yorumda
Ahlaklı dürüst birini bulursan bence Evlen Huzurlu olursun
evlenmek istemiyorum diye birşey yok evlen niye neden
Konuşmaya bayılıyor gerizekalılar ondan ablacım takma insanları
Evlenebilirsin evliliğin yaşı olmaz Rahat ol ya
Millete batan ne onu anlamaya çalışıyorum. Onlara ne yani. Evlenmesem nolur. Kıskançlık ya resmen. Mutluluğumu kıskanıyorlar desem yeridir
Hayat senin hayatın milleti sallamaya gelmez hayatını yaşa
dusmem diyip dusenler icin bu laf ablacim
evlenen herkes cokmu mutlu sanki
Koca bulmayı marifet sanan bir toplumuz da ondan
Ya aman boşver elalem çok mu mühim😊
Ben 26yım benim yaşıt evlendi iş yerinden. Bunla tartistik. Bana diyo evlenme vaktin geldi ondan sinirlisin. Ben de dedim senle ayni yaştayız kişi kendinden bilirmiş işi sen çok sinirliydim y... ı yiyince rahatladım diyon yani dedimm😂 awk kızı ya😂
Ben onu buraya yazamadım da demek istediğim oydu. Helal sana. Aynen dediğinden 😂
Boşver ya sen böyle mutluysan kimene😊😊
Biraz geç kalmışsın canım
Kendi isteğinle evlenmediğini söylee.
Evde kalmış sayılmazsın kendini küçük düşürme
Takma kafana gül geç.
Kimisi ham kimisi tam sever. Kısmet bu işler
turşunumu kuracaksın neyi bekliyorsun sen evde kalmışsın besbelli
Hayırlısı buymuş bende kalcam bu gidişle sksks
Boşver abla takma kafana böylelerini
Hım tavuğum tanımak isterim seni
Şaapmadık sende takılma bunlara boşver
Yanlız yaşamak zor sen kimlerle yaşıyorsun peki
Bende kaldim evlenelim senle
Saçma mk evde kalmıcan da nerede kalıcan
Özür dilerim rahatsız vermişimi bağışlayın. Yalnız kalındığında neler yapıyorsun. Bende o yoldayım bazen sıkıcı olabiliyor nasıl aşıyorsunuz?
Bu işler kısmet işidir her şeyin hayırlısı
Senin tercihin. Kimse karışamaz sana
Takma kafana onlar densiz
benimle evlen
Hemen çapkın lar belli oluyor ya 😂
BELKİ TEK SANA ÇAPKLINIM
😊
Herkes evlenmek zorunda değil ki