AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
kendine yazık etmiş olur... edebini korumak varken kendi değerini düşürür... bazı şeylerin değerini kaybettiğin zaman anlarsın ahlaksızlığın yoğun olduğu bir devirde kendine yazık edersin
bence arkadaşım bu sorunun cevabını burada bulamazsın vicdanın ve sen beraber karar vereceksiniz...
Dedikodumu yapacak herkes dimi. Erkekler ne düşünür
illaki olumsuz düşünenler çıkacaktır ama başkasının düşüncesine göre değil bence vicdanına göre hareket etmek gerekir
ben hiçbişey düşünmem kapalıymış sonradan açılmış bu normal bişey, beni ilgilendirmeyen bişey.
Ama milletin ağzı torba değil büzesin.
Evet dedikodumu edip duracaklar
Gerçekler acıdır, elbet çıkar benim gibi karşısındaki açılmış kapanmış umursamayan arkadaşların, ama şunu da bil arkandan konuşanlar olucak. Hiçbir insanı tanıdığı kitlenin tamamı sevmez, bazıları kötü ol ister ;)
Evet benim bir arkadasim acildi hic beklemezdim ama umursamadim sasirdim vay be dedim geçtim.
işte kendin ölç tart :) göze alıyosan aç, almıyosan aynı kal buna benim yorumum doğru olmaz, sdece böyle bir durum olsa bişey düşünmezdim, ama düşünenler olabilir diyorum.
Zorlandığını yapamadığını hakkına hayırlısı olsun der geçerim
Ben 13 yasinda kapandım yani herkes cocukluktan kapali bilir. Bilmiyorum artik
kendi seçimin annenin bu kadar baskı yapması doğru değil onların zoruyla kapanmanın bir manası yok ki zaten
Evet ama dedikodu yaparlar dimi hep
ne alaka?
ayrıca yaparlarsa yapsınlar takma herkesin dediğini sen, n ne istediğin düşündüğün daha önemli
Evet haklısın teşekkür ederim
Aile zoruyla kapanırsan olacak olan budur istemiyosan takmazsın kendi kararın anneni ikna et istediğin zaman kapanmak istersen kapanırsın kimseninde kötü bişey düşüneceğini sanmam
:)) uf ediyolar iste dedikoduyu cok severler
ikiyüzlü olarak düşünürüm üniversitede türbanlı öğrencileri öyle dışladıkları vs yok önyargı oluşmasın aklında
Annen 13 yaşında seni zorla kapatacağına neden kapanmak gerektiğini tam anlamıyla öğretme derdine düşseydi ve sonunda buna sen karar vermiş olsaydın ne güzel olurdu.
Evet onada diyorum hep.
Aile baskısı ile kapandığın belli, Kuran'dan 2 ayet söylesek bilemeyeceksin zaten.
İnsanlığa hoşgeldin.
hani şu kapatıyoruz yazan magazalar varya satışlar artınca kapatmaktan vazgeçip magazayı tekrar açanlar öyle düşünürüm işte
baskiyla zaten yürümez bir öyle bir böyle olacagina tamamen acilman daha iyi tabi
Herkes dedikodumu yapar dimi
yanii.. hem öyle hem böyle biraz tuhaf kacar
13 yasından beridir kapalısın ve neden kapalı oldugunu idrak edemediysen sorun sende arkadasım.
Ne alaka Hic istemedim yani
dünya ya bir kere gelecek arkadaşım ne olacak yani acıldı diye. o... oldu yani
olabilir acılır tekrear kapanır bu kadar basit.
Ne alaka nerenden anliyosun lafi. .
Türbanlı birisi açılsa ne düşünürsünüz diye sormuşşsun
neremden anlayabilirim laf sokmaya çalışma ya da soru sorarken doğru soru sor terbiyesiz.
Senin hayatın senin kararın kimseye hesap vermek zorunda değilsin unutma.
Herkes dedikodumu yapacak
Başkalarını düşünerek hayatını zehir ettiğini düşün, ilerde bir gün bir şekilde yeter diyeceksin. O zaman da tepkin ya başkasına ya da sana zarar verebilir, ilerde pişman olabilirsin. Keşke yapsaymışım diyebilirsin, yani iyice düşün ne istiyorsan onu yap.
Tabi ki bu benim düşüncemdir , hayat senin hayatın kimseye göre yaşama en iyisini sen bul
Kötü düşünürüm.
Canı göstermek istiyor der kapmaya çalışırım sevgili olurum öyle kızlar azgın olur der 2 güzel sözden sonra yatak D: :D :Dolmadı öper öper gönderirim...
Başka bir şey bekleme hayat şartları güzelim :).
Manyakmisin ya hastasin
Not: Öyle bir kız ayarlamıştım :D
Bence zorla kapanmasından 1000 kat iyidir saygı duyarım
Hmmm anladim
türbanlıykan tanımadığım için açıkken de aaa bu açılmış diyemem türbanlıyken hepsi japonlar gibi birbirine benziyor dikkat etmiyorum :-/
Ne alaka len
ben ayırt edemiyom ki bu kim diye hepsi birbirine benziyo :-/
Ilgini cekmiyorsa ondandir canisi
neden ilgimi çeksin ki herkese nasıl bakıyorsam öyle bakıyorum bön bön "bu kim acaba" diye baksam sapık derler :))
üniversitede açılmak saçmalık ya tam açıl ya da öyle kal ne bu kapak mı açıp kapıyosun
Napiyim zorla kapaliyim annem acarsan bana anne deme dedi
niye kırıyosun ki aileni
güçlü bir karaktere sahip olmadığını düşünürm..
yıllarca kendi tercihleriyle yaşamaya cesaret edemediği için..
13 yasinda direnebildigim kadar direndim.
doğrudur seni eleştirmiyorum zaten..
sorduğun sorunun cevabı olarak aklıma ilk bu gelirdi yani..
Hayata 1 kere geliyorsun dilediğini yapmaklada ozgursun. Zamaninda eski kız arkadaşım da senin gbiydi açıldı
Sonra noldu? Sen kapali mi istedin açik mi
Benim istedigim birsey yoktu tamamen ona bıraktım sonuçta hayat onun. Fakat daha sonra kapanirsin eyvallah dedim ama tekrar acilrsan olmaz dedm cicek degilki bu acilip kapansin sonucta.
Haha haklisin. şu an açik mi
Evet açık
En yakın arkadaşım açıldı sadece şaşrdım insan kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle olmalı ama ahiret kısmında pek bir söz yetkim yok :)
Anladim teşekkür ederim
peki soran.
Cahil toplum tarafından yargılanabilirsin ancak yeni nesil açısından sıkıntı yok kararlıysan açıl insanları umursama
Cahil toplum cok fazla oturdugum yerde...
senin kararın sonuçta insanları ilgilendirmez ama zorluklarını yaşarsın
senin tercihin ne diyelim ama açılma nedenin ne? üniversitede farklı bir hayat mı yaşamak istiyorsun yani bazısı özgürlüğü abartır biraz bu sefer
Yok abartmamda yani benim tarzima uymuyor.
ne biliyim davranışların hayat tarzın değişmeyecekse çok bir anlamı yok yani çıkarmanın ama tabi karar senin, tabi yinede çevreden bu kız üniye gidince bozuldu açıldı saçıldı laflarıda gelir
Evet kesin :D
ben 10 yasımda kapandım zorla :'( kahretsin aynı durumdayız. intihar edicem
ayıplamak kınamak çok ama çok yanlış bence sonuçta ortaokulda ailenin zoru ile kapanmışsın. Allah'a olan iman baştaki örtüyle değil kalpteki imanla olur.
Evet bu tarz zorlama insanı iyice uzaklastiriyor
sen sadece başını açacaksın inanmaktan vazgeçmiyceksin kapalı olup kötü niyetlileri de var mühim olan kalp ve niyet
bizim arkadaş açıldı ne biliyim bana garip gelmedi, ayıplayan da olmamıştır.
Arkadaslarimda garipsemez zaten biliyolar istemedigimi
ayıplamam. kabak çiçeği dolması gelir aklıma.. ooo ne lezeetli olur ya tam öğlen vakti. gidip yemek yiyim ben
cenabı allah neden kapanmayı emretmiş bilgin varmı?
kapanıyorsan allah için kapanacak bir bayan sevgilisi eşi veya annesi istiyor diye değil..
Baski yapmayin o zaman
tamam yapmam
Açabilir, gayet normal vede hakkıdır.. Kimse kimsenin karışmaya lüksü yoktur..
Dedikodu yapacak herkes ama
Dedikodu yapan insanlar en kötü insanlardır, şeytandır onlar.. Bırak sen kendi hayatını yaşa, başkasına göre yaşama lütfen.. Müslümanlıkta benim bildiğim zorlama olmaz.. Maalesef dünyadaki müslümanlık bana göre iğrenç bir pisliğe düşmüştür.. Savaşlar tecavüzler vs. vs. müslümanlardan geliyor..
bence açmak istiyorsan aç derim üzülen sensin sonucunda kişiliğine aykırı gibi duruyır izdırap gibi gelebilir ve daha içinde büyür
Aynen ya. Ama annem bana anne deme acilirsan dedi
baba ne diyor
Babam annemin etkisi altinda yoksa o pek karismaz.
anladım o zmn sıkıntı yok aile bağların kopar mı kopmaz mı diye sordum annenin böyle dediğine bakma sıkıntı olmaz ama iki taraflı kızgın bir baban olsaydı böyle demezdim
açılcaksan niye kapanıyorsun o normal bir kıyafet değil değiştir falan ayıp ayıp hiç tasvip etmiyorum
Sorumu okumadan cevap veren2
ne kendinizi hasır hissediyorsanız, bilinçli örtersiniz.. okuyun derim..
Kendi hayatı kendi kararı lan. Hiçkimseye söz düşmez.
saçmalık kapansa tam kapansın ne öyle sanki oyuncakla oyun oynuyor
13 yasinda kapandım. Acilmak istiyorum
Kesinlikle açılmalısın çünkü bu düşünce aklındayken başındaki örtünün anlamı yok
Evet bunun farkındayım
https://bc.vc/zL3FHi şöyle takıl belliki ünide dikkat çekmek istiyorsun açıkları ezerler manita yapamam falan diyosun beyin orda illa ki?
Bu fotograf yalan.
Kapanacağa nasıl kendi tercihi diyoruz, açılanada aynısı söylenir, bundan rahatsızlık duymamalısın
Açıkcası, ne lehine, ne de alehine hiçbir şey düşünmem. Düşünülecek başka ömemli şeyler var benim için.
Çok ciddi bir konu, kapalı olmak doğru yol ise sen şu pozisyonda yanlış yola girmek üzeresin
Benim icimde yok
Garip karşılarım, neticede kendi iradesi ile kapandığını düşünürüm.
:(((
hayat senın hayatın kararı sen vermelısın erkeklerın gozunde yızde doksan yollu bu kız ımajı uyandıracaksın
Yuh ne alaka
objektıf bı yorum yaptım ben sadece ole ama
hoşuma gider, kendi kararlarını kendi verip ailesinin zorladığı şeylere sessizce tamam demiyor derim ve takdir ederim bu hareketini.
"Ne güzel Kurani okumus ve anlamis" bunu düsünürdüm
Tasmasini cikarip sokaga saldigin kopek gibi, ne yapacagini bilmez
Alakasiz.
ailenin zoruyla kapandıysan bir anlamı yok ama anneni karşına alma
Iste ikna edebilirsem
aile baskısı, elalem ne der korkusu ohooo sizinde işiniz zor sayın soru soyan bayan
Evet maasef
Valla güzell kardeşim bana soracak olursan kapalı kal tabi sen ailenin zoruyla kapandıysan özgürsün ama sen olduğun gibi kal
Sonradan açılması tuhaf açık ya da kapalı olması gayet normal
Tuhaftan kastin ne diye acildi diye dusunursun
şu an bişey düşünemem şahsı kapalı tanıyıp sonra açık görmem lazımki yorum yapayım.
yani fikrini değiştiren neki birileri içinmi sen türbanı zaten Allah için takıyosun
Beni annem zorluyo
he o zaman farklı sadece okulda acılsan millet sana farklı bakmazmı ünilerde türban serbest herhalde
Evet serbest
arkadasların biri görse dısarda kapalısın okulda acıksın dese hani yüzüne demeyenler olur farklı düşünür ama okulda sorun oluyo desen annene yermi
Evet o sekilde daha kötü bilmiyprum tamamen acilmam gerekte anlamiyor ki
zorla takıcaksın gibi görünüyo cıkar yolu bulamıyorum anneni karsına alsan olmaz
Kendi seçimi saygı duyar fakat üzülürüm...
Sana kalmis burada abuk sabuk cevaplar alip moralini bozacagina kendi kararını kendin ver
Eziklik... Ya da rütbe düşürme... Yamulmuş bir akıl... Şuursuz
sadece üniverstede açarsan kötü şeyler söylenmesi doğa. sonuçta türban serbest. istersen tam açıl ama herşekilde dedikodu olacaktır
Evet annem. ne duruma düşürdü beni ya
Katdesim kesinlikle acma seytan vesvese veriyor sana firsat verme
13 yasimdan berimi.
Evt
ayıplamamda madem acılıcan neden kapandın? açılma sen yınede boşver
Soruyu okumadinmi 13 yasinda zorla kapatildim
olsun açılma sen
Kimsenin bu konuda birsey söyleme hakkı yoktur
Evet ama oturduğum yerdeki kadinlar dedikoduya meyilli cok
Takma onlari boş tenekeden çok ses çıkar. Bende amcalarimin baskisiyla kapandim universitede acildim2yil boyunca ve iki yildirkapaliyim
yanımda açılan insanlar vardı. her fikre saygı duymak gerek
Acik biri kapannca nasil guzel karsilanirsa sennkisi tam tersi
Evet işte bu konu sikintili biraz
Ya sen ne guzel kapalisin dogru yoldaykn niye ysnlisa adim atiyonki
Istemiyorum. ..
Neyi
İlgilenmem sonuçta beden onun beni ilgilendirmez işime bakarım. Ve bence ayıplanacak hiçbir yanı yok. Açılabilir de kapanabilir de...
tercih meselesi kimene? içinden geldiği gibi davran