Herkes evlenmek ve üremek zorunda mı sanıyorsunuz?

Bizim gibi geri kalmış orta doğu toplumlarında bir gencin en birinci vazifesi evlenmek ve üremektir. Hatta ne kadar genç o kadar iyi bakış açısı vardır. Daha piskolojik ve fizyolojik olgunluğunu tamamlayamamış insanların sırtına bu ağır yük yükleniyor. Hayat hakkımda fikri bilgisi olmayan cahil kalmış kadın ve erkeklerin yetiştirdiği evlatların sonucu orta da. Gittikçe geriye giden bir toplum. Evlenmek bir vatani görev asli bir vazife değil tercihtir. Toplum sürekli kişiyi baskıyla buna itmeye çalışıyor cunkü elalemin adamları Marsta hayat kurmayı hedeflerken bizim toplumda da düğün sektörün de çalışan insanlar paraya para demiyor. Evlenmek isteyen evlensin tabi ama gercekten istediğinde hazır ve emin olduğun da. Yoksa ben çok insan tanıyorum sırf adı evlendi olsun diye mutsuz nesiller doğruyoruz. Başarısızlığımız orta da. Aydınlanın artık silkelenin.
Herkes evlenmek ve üremek zorunda mı sanıyorsunuz?
Cevapla