Komşu Bahçeyi İşgal Etti Nereye Şikayet Edebilirim?

Komşu Bahçeyi İşgal Etti Nereye Şikayet Edebilirim?
Resimde Kabaca anlatmaya çalıştım 3 katlı binadayız 1. kattaki komşunun balkonu yok balkon olmayınca bahçeyi sahiplendi. 2. kattaki komşu eve gelmiyor bende arka bahçeye geçmek için kapıları kullanıyordum. bir gün alt komşu gördü "Burdan geçme git duvardan atla" dedi benim alanım istediğim yerden geçerim dedim. burda kadınlar var burdan geçme dedi. "tabi ben çıldırdım kavga edecektim. diğer komşular ayırdı bu adamın işgalini engellemek için ne yapmalıyım? kendi bahçemi kullanamıyorum bu vandallar yüzünden
Komşu Bahçeyi İşgal Etti Nereye Şikayet Edebilirim?
Cevapla