Neden biz birilerinin cezasını çekiyoruz?

Neden Havva ile Adem'in yasak elmasının cezasını çekiyoruz biz? Neden onlar yüzünden bu hayattayız ve ben acı çekmek zorundayım neden büyük hastalıklarla mücadele etmek zorundayım neden kötülerle uğraşmak zorundayım neden?
Neden biz birilerinin cezasını çekiyoruz?
Cevapla