Arklarım her şeyime karışıyor, iyiliğin için diyolar?

Ben çok mu salağım da karışılmam gerekiyor illaki?, story atıyorum ev halimle bu nee diyolar, ben de artık eleştirilmekten olumsuz etkilenmemek için hikayelerimi onlardan gizleme kararı aldım fark ettiler: peki diye sitem ediyorlar?, napmam gerekiyor?
Arklarım her şeyime karışıyor, iyiliğin için diyolar?
Cevapla