8 yıldır örtülü birinin açılması çok mu kötü?

...
...
Allah'a inanıyorum ve müslümanım. Ama ailemin baskısı ile örtündüm zamanında. İki yıldır da açılmak istiyorum ama cesaret edemiyorum.
Hafif salaş yani hatlar belli olmayacak şekilde giyinirim, makyaj yok gibi bir şey, tesettürlü olmanın kurallarına uyarım.
Ama bir yandanda açılmak istiyorum.

Vereceğiniz her tavsiye kıymetlidir.
Lütfen hakaret içerikli yorumlar yapmayın.
8 yıldır örtülü birinin açılması çok mu kötü?
Cevapla