Aranızda LGBT birileri var mı? Toplumsal hayatta yaşadığınız sıkıntılar ne? Siz lezbiyen gay trans biseks bireyler hakkında ne düşünüyorsunuz?

ömrüm boyunca hiç erkek arkadaşım olmadı. onlarla çok iletişimde de bulunmadım. çünkü kendimi bildim bileli kadın vücuduna kadınsı şeylere ilgim vardı erkeklere ya da erkeksi şeylere ilgim olmadı. hiç ilgim olmadıgı gibi hoşlanmıyorum da. hiçbir erkekten de hoşlanmadım. hal böyle olunca herkes beni örnek gösterir oldu. bak ne ahlaklı kız bu zamanda böylesi zor bulunur falan dediler. ama benim kız arkadaşlarım oldu ve onlarla cinsel ilişkiye de girdim. bu da ibretlik bir anımdır :)

aranızda lgbt birileri varsa dediğimi çok iyi anlayacaktır. bu durumda insanlarca anlaşılamama sorunu yaşıyorum. kendimi anlatmak istediğimde yine anlamayacaklarını biliyorum ki anlamıyorlar.

özellikle erkekler '' bir erkekle birlikte olsan bir daha vazgeçemezsin'' gibi saçma şeyler söylemekten kendilerini alamıyorlar adeta. kim ezberletmiş bunlara bunu bilmiyorum ama genelde bu laf ağızlarından düşmez durumda. kadınlarsa onların üzerine atılmaya hazır yetiştirilmiş pitbullar oldugumuzu falan sanıyor olmalı ki erkeklerden cok daha kaba ve saldırgan yaklaşıyorlar bu duruma.

yine lgbt olanlar anlar bizim kaderimiz yalnız olmaktır. genellikle çevremizde çok fazla insan bulunmaz. insanlar bunu öğrendiklerinde uzaklaşmak isterler. ya da biz insanların kafasına uyamayız ve uzaklaşırız. çevremizde çok insan bulunsa da bunlar genelde bizi bu şekilde tanıyan insanlar değildir ve biz manevi bir yalnızlık hissederiz.

herkes saygı duydugunu söylese de çoğu kimse çocugunun lgbt olmasını istemez ve bu da söyledikleri özgürlükçü sevimli kelimelerin samimiyetsizliğini gösteren yegane örneklerdendir.

eğer hayatınızdaki herkes bu durumdan haberdarsa asla tutunamazsınız. bir şekilde dışlanırsınız. iş hayatınız, aşk hayatınız, duruma göre eğitim hayatınız, arkadaş ilişkileriniz kopmaya müsaittir.

siz bizim hakkımızda neler düşünüyorsunuz. lgbt olanlar sizlerin yaşadıkları sıkıntılar neler?
Güncellemeler
+1 yıl
yine herkes bunu biliyorsa ve açık açık hayatınızı yaşıyorsanız sağlam bir psikolojinizin olması gerekir. sürekli alay konusu olabilirsiniz, sürekli eleştirilebilirsiniz, hayatınız üzerinde nasıl oluyorsa herkesin söz hakkı bulunur, dışlanırsınız, nefret edilirsiniz, zamanla nefret edersiniz. herkes sadece bacak aranızdaki şeyin işleviyle ilgilendiğinden bir sapkınmış gibi algılanırsınız, kimse sizin ne hissettiğinizle ilgilenmez. bazı insanlar asla iyi-vicdanlı bireyler olamayacagınızı düşünür.
Aranızda LGBT birileri var mı? Toplumsal hayatta yaşadığınız sıkıntılar ne? Siz lezbiyen gay trans biseks bireyler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla