Ergenliğinde yaşadığın en utanç verici olay neydi?

Bana kalırsa ergenlikteki her şey utanç vericiydi ama hani favori anınız varsa anlatır mısınız?

Benimki şey. Hoşlandığım biri vardı caddede oturur beni beklerdi her gün öyle uzaktan flört. :) Tam önünden geçerken bir şey söyleyebilir miyim dedi ben de tebessümle evet dedim. Fermuarın açık kalmış dedi :((((((((((((

Fermuarım açıkmış donum monum görünmüş hep. Flört de orada bitmiş oldu böylece.
Ergenliğinde yaşadığın en utanç verici olay neydi?
Sizin en utandığınız anınız ne? :)
Ergenliğinde yaşadığın en utanç verici olay neydi?
Cevapla