Ergenlik döneminde yaşadığınız en utanç verici an nedir?

Ergenlik döneminde komik ya da acı birçok olay yaşadık. O zamanlar 'Ben bunu nasıl aşacağım?' diyerek üzüldüğümüz şeylere şimdilerde gülüp geçiyoruz. Bazı anılar var ki hala kahkaha attırıyor😄😄😄
Ergenlik döneminde yaşadığınız en utanç verici an nedir?
Cevapla