
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHepsi yalan yanlış şeyler
Dayak yeme asla yoktur bide yanına ayetş yazmayın dayak yeme hakkı ne? Tamamşyle yalan. Orda son çare eğer akıllanmazsa dövün diyor eğer aşdatırsa diyor kadında ayeılsın zina yapsın ozaman bu çok zor olmamalı.
Kuma olayı ise diğer dinlerde bunun bir sınırı yokken islamda sınırlı olması mı sizin zoeunuza gidşyor? Bunun sebebi cabiliye döneminde o dönemde olan erkeklerin 20 den fazla eş sahibi olmaları. İslamşyet bunu 3 e düşürmüş bunu ise peygamberimizin de hadislerinden yola çıkarak alimler ve islam ulemalerı şöyle tefsir etmişler" eğer erkek o kadınların hepsine aynı derece de sevgi, ilgi alaka verecekse evlenebilir diğer türlüsü haramdır. Diğer sebebleri ise. zaten erkek nefsinin daha çok olmaso nedeniyle bu böyle azaltılmıştır. Diğer sebebi ise mesela evlendi anlaşamadılae boşandılar gene evlendi zaten 2 hakkı doluyo direk böyle olup 2. Den boşanan tanıdıklarım var ve bu gayet normal yani anlaşamayıp boşanmalaerı. Mesela diğer karısı da ölse. Üçüncü hakkı da gidecek e adamın yaşı daha gençtş nasip ya evlenmek istedi filan abi evet gülünç şeyler ama biz insanız ve böyle şeyler dünyada yaşanıyor. Müslüman olmayıp 6 tane eşi olan insan tanıdım ben yani bu insanın içinde bitiyor. Ve kiöse araştırmıyor herkes suçluyor. Benden bu kadar istersen özelden yaz anlatıyım. zaten uzun yprum atılmıyor. Başka ni dine mensup ol saygı duyarız ama islamı tam bilmeden iftira atma bunları araştır.11 Yorumla- +1 yıl
Başka dine memsup ol saygı duyarız hariç on numara yorum een doğrusu
En İyi Cevaplar
+1 yıl1. si sadece bir ruhsattır ama tavsiye değildir zaten en sonda diyor ayrıca peygamberimiz hiç kimseyi dövmeyip sizin en hayırlınız kadına en iyi davranandır diyor. 2. si kadın istemezse o iş olmaz ki zaten bu coğrafyayla alakalı bişey eğer bir yerde çok eşlilik adeti yoksa orda uygulanmaz bu bir emir değildir ki bu hak peygamberimiz zamanında kadınlar aç ve yalnızdı onlara yemek bakım vs verilebilmesi içindir. 3. sü alakası yok araplarda yaş doğumdan değil ergenlikten sonra sayılmaya başlar yani araplarda genelde evlilik yaşı 20-21 dir. 5. si evlendiğiniz kadın size helaldir denmek istiyor. 6. sı erkek çalışmak zorundadır eşine bakmak zorundadır bu bakımdan paraya daha çok ihtiyacı vardır kadın isterse çalışabilsede zorunlu değildir o yüzden erkeğe daha fazla verilmiş. 7. si o zamanın şartlarında erkekler biraz daha bilgiliydi erkeklerde okur yazar oranı daha çoktu o yüzden ve kadınlar daha duygusal olduğu içindir ki günümüzde kadında erkekte eşittir çünkü okuma yazma oranı eşit. 8. si koca karşısında güzel olmak amaçlanır ki aslında erkekler içinde geçerli insanlar evlendikten sonra kendine bakmıyor kilo alıp başını gidip çirkinleşiyor hem erkek hem kadın o yüzden evliykende bakımlı olmak tavsiye edilmiştir. 9. su baş örtme Allahın emri ama istemeyende örtmez bu nefsi bişeydir nefsi olaylara başkası karışamaz tavsiye edilir ama ister örter ister örtmezsin sana kalmıştır ki o zamanlarda kadınlar çok rahatsız ediliyordu baş örtme ayeti ondan dolayı gelmiş. 10. su hakkında bilgim ve fikrim yok 11. si o zamanlarda zaten kölelik vardı islam köleliğe karşı bir din ve hürlüğü savunan bir din ama o zamanın şartlarından dolayı olan bir adet gibi bişey zaten gene cariyelerde fakir ve savunmasızdı onlara bakmak için olan bişeydi ki eskidendi zaten. bunlar nacizane fikirlerim :) yanlış biliyorda olabilirim
10 Yorumla
+1 yılBirinin sana bir şey açıklamasını beklersen ister ateist ister deist ister teist ister satanist olsun kendince mantığını sana yedirebilir kendin araştırıp bulacaksın ama kimse bunu yapmıyor sende yapmayacaksın muhtemelen neyse kolay gelsin knk
Diamond Tema kanalına bakabilirsin işe yarar.10 Yorumla
Herkes altından girip üstünden çıkmaya çalışmış bu ayetlerin çoğunu duydum, ama bir çoğu üstü kapalı yazılan şeyler yani Kuran’da bahşedilmiş fakat nereye yorarsa insan oraya doğru düşünür. Dinsiz değilim ancak dinde kadınlar daha aşağı görülüyor bunu bende kabul ediyorum, ne zaman araştırıp bilgi edinmeye kalksam mutlaka dinden soğuyorum çünkü iradem zayıf. Herhangi bir söz beni yanıltacağı gibi inancı sağlamlaştıradabiliyor. O yüzden bu görüşlerin hiç birine yani kadını aşağı çeken hiç bir ayete katılmıyorum ama fazla da araştırıp üzerinde durmuyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Risale-i Nur oku o zaman
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
18Cevap
- Aile & Toplum konusunda 518 cevap paylaştı.
+1 yılO arastırdın kaynakları banada yazsana ya komık olmayın nolur tam ısteyen ıstedını tercıh eder bananede yanı dıne saldırmak içşnde saldırmayın. Mesela latınce bır söz türkçeye çevirdinde anlamı nefes aldıkça umarım demek baktında dırek bır anlam yok yok ama açıklaması nefes aldıkca herşeye umudum var demek kuranı kerımde oyle tefsırını okudunda herseyı açıklıyor türk ceza kanununa baktında evladı suclu olan anne cocugunu sakladında vs onu affedebılıyor annedır duygusal davranır felan dıyetekten 282 ayettede aynı şeyi açıklıyor aslında burda okudunuzu yazıp saldırı yapmayın komık oluyorsunuz
211 Yorumla- +1 yıl
Risale-i Nur okumak lazım
- +1 yıl
Risali nur okudum ve sadece bir insanın hayatı yazıyor ve çok ağır dili yani doğrulu kesın dıyemıycmız bır sey okunması gereken kuran-ı kerimin tesfiri. Meali değili tesfiri okadar
- +1 yıl
Tesfir mi tefsir mi? Risale-i Nur da Kuran'ı açıklıyor ayetleri.
- +1 yıl
Risali nur sadece nur tarıkatının okuduğu Saıd nursının yazdıgı kıtaplar arastırabılırsın okudum çünkü
- +1 yıl
Hayır zaten biliyorum Said Nursi'nin olduğunu ben öneri amaçlı yazdım. Ben okumadım ama izlediğim videolardan biliyorum tavsiye ediliyor.
- +1 yıl
Asla tavsıye etmıyorum çok ağır bir dili var ne soyledını anlamak ımkansız ve saıd nursının yasadıklarından ve öğutlerınden ıbaret
- +1 yıl
Tebrikler gerçekten aklı başında bir yorum görüş. Sahib-i kimsin bilmiyorum ama okuduğun belli risaleden falan önce bizm kitabımız gelir hem tek kitabımız var elmalı tefsiri okusun bu soruyu soran
- +1 yıl
Sence okur mu? Kendisine şöyle bakalım ne diyecek
- +1 yıl
@FetişistKişi okumaz galiba hayır yarım yamalak aklı bilgisi ile dini eleştiriyor bide tehtit ediyo bak bak neymiş ataist olacamış 😂😂😂😂 onlarda bunu bekliyo zaten gelse diye sende nurcusun galiba risale nur falan bunlar tehlikeli
Herşeyden öte bir kitabımız var - +1 yıl
Nurculukla falan alakası yok okunabilir bir şey gayette
- +1 yıl
@FetişistKişi tefrikaya düşüyorlar
+1 yılKadinlara bir yerde hak veriyorum kadinlar icin diin sanki bir kisitlama gibi gorunuyo tabiki odulleri diger tarafta tahmin edilemeyecegi kadar buyuktur ama su an bu taraftayiz ve butun bunlari bende dusunurum sporla ilglenmeye kalksan bile sadece cocukken yapabilirsin buyuyunce ne atlet olabilirsin ne bokscu ne futbolcu ne basketbolcu sadece bir ornek spor daha niceleri var..
121 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim😊
- +1 yıl
Ne alaka herkes o şekilde olduktan sonra sporda yapılabilir
- +1 yıl
@FetişistKişi kapalı bir kiz atlet olabilir mi oluyosa neden gormedik ya da footbolcu oluyosa neden gormedik dersin ki te da baski var bati da yasayan modern kapali insanlar yok mu illa ki onlardan cikardi demek ki olmuyomus biraz dusunelim arkadaslar
- +1 yıl
Onlardan çıkardı ne ya. Benim dediğim herkes kapalı olsaydı yapılabilirdi. Ayrıca amatör olarak zaten yapabilir.
- +1 yıl
Var kardeşim ama sen bilmiyorsan bu senin cahilliğin kimsenin bir suçu yok
-Zahra Lari
-Amna al Hadid
-Kahmina Tohistani
Sayamadığım daha çok var yazmadan önce araştır bence - +1 yıl
- +1 yıl
@SamsunluTilki 😂😂😂 ya sen ne okumussundur ne kuran ne de teologlarin kitaplarini ne de biseyi gelir duyduklarinla ahkam kesersin samsunlu yaziyo nikinde once bir gecmisini arastir sen arastirmadan ben sana soyleyeyim sirp asilli musluman 4 jenerasyon oncen senin ortodoks gelir burda duyduklarinla internetten az once arastirdigin insanlar hakkinda yorum yapiyosun sanki ezbere biliyorum da bak seni curuttum gibi peh
- +1 yıl
@Bilgilikral Kuran-i Kerimi 3 defa hatim ettim kardeşim bu genç yaşımda, geçmişe gelirsek dünya üzerinde safkan bir millet yoktur, samsuna gelecek olursak samsun Karadenizin sonradan oluşan bir şehridir iç Anadoludan fazlaca göç almıştır bir nevi İstanbul gibi. Burda sırp asla yoktu ama osmanlı zamanında Slav illa ki müslüman olmuştur" Batumdan buraya göç eden "-bunu bilmenin de tek yolu soy ağacı araştırmasıdır yani senin bileceğin ve yahut benim bileceğim bir iş değildir...
- +1 yıl
@SamsunluTilki hatim indirmek kurani anlamis olman demek degildir sadece arapca okumus ama ne dedigini anlamadan kapatmissindir bu bir ikincisi milletler konusuna gelecek olursak soyludan soylu soysuzdan soysuz diye bir laf var yani istedigin kadar konus muslumanim diye kendini ov kaninda var senin o 😊
- +1 yıl
O zaman Hz. Muhammed asla gerçek müslüman olamadı bay canım. Allahın buyurduğu gibi müslüman olmak için kelime-i şehaddet getirmek yeterlidir buna sen karar veremezsin bilgine... Babam hristiyan olsa dahi İslamı seçmek ve onu yaşmak benim kararım.
- +1 yıl
@SamsunluTilki kimse sana yasama demiyo herkes istedigi gibi yasar benim anlatmaya calistigim sey biraz insanlarin oturdugu yerden bakabilmek yoksa herkesin kendi gorus acisi var mesela ben sana bilerek onu dedim ki kizi anla diye benim kafama gore degil onun dusuncesini benim kafamda nasil yansidigini ona anlatmak icin ben burda bazi yorumlari yaptim yoksa muslumanlik nedir ogrenmek icin bana sormasi gerekmiyo girer okur sadece onun bilmek istedigi sey onun dusuncesini kendi acimizdan bakalim ve ona gore yorumlayalim gorgu kurallarindan en onemli olan sey bu once bunu ogrenin yoksa istedigin konuyu ac tartisabiliriz karsi gelebiliriz birbirimize ama amac o degildi burda ya da kimin ne kadar musluman olup olmadigi da😊
- +1 yıl
- +1 yıl
@Bilgilikral o zaman biraz hak veriyorum demekle olmuyor bu işler sen Türbanlı sporcu yok dedin ben sana örneklerini verdim bakıp bakmamak senin elinde. İnsan istediği sürece asla hiç bir şey engel değildir... Sevgiler, saygılar
- +1 yıl
@SamsunluTilki ayni sekilde sana da sevgiler saygilar farkli kafalar farkli dusunceler hepimiz ayni dusunyo olsaydik dunya cok sıkıcı bir yer olurdu 🙏✌
- +1 yıl
@Bilgilikral son derecede katılıyorum sana ama tek sevmediğim nokta birinin geçmişine bilmeden eleştiri yapman,%100 safkan bir millet dünyanın hiçbir yerinde yok, sırp falan demen yakışmaz. NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE tek ülkümüz
- +1 yıl
@SamsunluTilki yok benim tartismam milletlelrle ilgili degildi sadece diin ile alakaliydi her ne diyosan de babam hristiyan olsa sem musluman olsan da senin genlerinde vardir o bazi davranislar hatta duygular bile otomatik olarak genine yazili bir sekilde gelir ve sen istersen bin musluman icinde buyu hristiyan olarak mutlaka o muslumanlara karsi bir kotu tarafin olacaktir iste bu yuzden muslumanlar ne ilerler ne de bizden baska bisey olur cunku diinimize insani bir sahadetle kabul ederiz ve onun aslinda tam olarak kim oldugunu ne oldugunu bilmeden musluman kabul edilir ve bin tane mezhep kurulur aleviydi siiydi suniydi birbirimizle catismaya baslariz ornek yahudiler koklerine kibrit suyu ama bu konuda ornekler yahudi sadece dogarsin olamazsin derler ve kimseyi kabul etmezler ama bu dusunce sayesinde dunyadaki en guclu millet onlar amerika gibi bir devleti yonetecek kadar cunku guc onlarda guc nedir bugun guc paradir paraya nasil ulasirsin zekayla bizde eksik olan sey ne tam olarak zeka suudi arabistana bak onun da parasi var ama zekasi yok akli fikri kariya kiza calisir gider ferrari alir altin jant takar hava yapar ama baska milletler parasini bir gun modasi gececek olan seylere degil egitime o egitimden yatirdiginin 10 katini cikartma dunya capinda bir yerlere gelme pesindedir konusacak daha nice seyler var ama neyse...
- +1 yıl
Öncelikle mezhep her dinde var olan bir tür yol ayrımıdır ve her dinin mezhepleri zaman zaman savaşmıştır, örneğin haçlı seferleri, yahudilerde bile 3 ayrı mezhep vardır ki bunların en radikali Amerika'da yaşayan Amişler. İkincisi biz Allahın kulları olarak İslama alım yapmıyoruz Allahın takdiri müslüman olma şartı ve yahudiler Allahın katında lanetlenmiştir bizde materyalist olabiliriz dinimize karşı gelip bankalar yönetsek. Suudi arabistana gelecek olursak asla İslam için örnek olan bir yer konumuna ulaşmadılar...
- +1 yıl
- +1 yıl
@SamsunluTilki ya kardesim seninle sabaha kadar tartisabilirim hic sorun yok muhabbetini de sevdim ama farkli dusunceler iste ayni kapidan cikamayiz biz farkli yerlerden bakiyoruz ✌
- +1 yıl
Kendine dikkat et dostum...
Ben mal tipsizim bu arkadaşı linç edicek varsa beni edebilir arkadasındayım kendinizi kandırın anca
11 Yorumla
+1 yılBakara 230 nasıl bir fikrin ürünüydü merak ediyorum 🙄 kadın niye şimdi erkek istemedi diye başkasının altına giriyor? Ceza mı bu? Gider beğendiğiyle sevişir o zaman bu onun için dezavantajlı bir şey değil ki? 🤔
02 Yorumla- +1 yıl
Dinimizde kadını istemdigi hiç birşey zorla yaptirilamaz orda yanlış anlamisin kadın korunmalı doğası gereği erkek daha güçlüdür ve onun mutluluğu için yaşar
Aile & Toplum konusunda 16,6b cevap paylaştı. Daha tc numarasını ezberleyemeyen insanların kuranı anlamadan mealler üzerinden kendi kafalarına göre yazıp çizmiş çarpımadığınıza dua edin ulan olum Cennet annelerin ayakları altındadır diyor siz gelmişsiniz kuranda kadına değer verilmiyor diyonuz harbi iyi değilsiniz siz
11 Yorumla- +1 yıl
bir yerde hakki var kizin bir onun yerine koysana kendini evet annelerinin altinda ama ya bir rahatsiligi varsa ve anne olamiyosa ya da kismeti yoksa evlenemiyosa ya da kocasi islevsizise ve cocuklari olmayacaksa butun bunlari dusununce bir yerde hak veriyo insan
+1 yılBunlar tövbe haşa ne böyle saygı duyuyorum fakat bunlar yanlış şeyler peygamberimizin döneminde inmiştir kuran ve ozan zina çöktü Allah 4 kadınla sinirlandirdi dayak yeme diye bişey yok Allah kadını şehvetli yaratmistir ve dışarıdaki pis gozelrden sakındırmak için ve kadını örtün demiştir çünkü Allah erkeğe büyük bir nefis vermiştir herkesin bir imtihanı vardır senin imtihanın daha agir Allah yardımcın olsun insllah doğru yolu bulursun
31 Yorumla- +1 yıl
Vayy çok güzel yorum
+1 yılZaten böyleymiş Müslüman olup 3 tane Huri gönderiyorlar diyorlar nasıl bir kafa bu Akılları fikirleri kadın çocuk sapıklar işte
10 Yorumla
+1 yılHiç açıp okumadan, daha kimin yazdığını bilmediğin kağıt parçasına inanman zaten sende inanma isteği olmadığını gösterir. Birde bilinçliyim diyorsun.
22 Yorumla- +1 yıl
Bende okudum. Böyle bişey demiyor. Uydurmayın bir taraflarınızdan.
Yani dindar biri değilim ama bunun doğruluğundan emin misin. Ben pek doğru olduğunu düşünmüyorum. Detaylı bir araştırma yaptın mı?
111 Yorumla- +1 yıl
@yusuf611 Deizm saçmalıktır. Bir tanrının seni yaratıp çekip gittiğine inanıyorsan o senin sorunun.
- +1 yıl
@bilmemadımnw ben burda bir sorun göremiyorum. Herkes istediği şeye inanır.
- +1 yıl
@Boooosver ben saçma olduğunu söyledim.
- +1 yıl
@bilmemadımnw herkesin dini kendine. Ayrıca çekip gitmek değil o. Ben sadece bir yaratıcının olduğuna inanıyorum
- +1 yıl
@yusuf611 Yani deizm ne demek bilmiyorsun. Aga bilmediğin şeye nasıl inanıyorum diyorsun. Deizm der ki bir yaratıcı var bizi yarattı ve sonra daha ne bizle ne de dünya ile ilgilendi der.
- +1 yıl
@bilmemadımnw kardeşim ben inandığım şeyi söyledim buna en yakış şey deizm. Ben tüm detaylarıyla deizmi benimsemiyorum. Gelmiş bana burda bilmiyorsun falan deme. Herkesin doğrusu kendine.
- +1 yıl
@yusuf611 herkesin doğrusu kendine ne demek? Bir konuda bir doğru vardır. Evrenin hem ezeli olup hemde başlangıcının olamayacağı gibi. Her neyse saçmalığa inanan sensin ben değil.
- +1 yıl
@bilmemadımnw la sen ne boş bir adamsın. Git işine la. Sen kimsin benim doğrularımı sorgulayacan. Benim dini düşüncemin başkasına zararı yok olsaydı o zaman gel burda tartış benle. Ama bu sadece beni ilgilendirir. Senin inancın da sadece seni. O yüzden sen kurcalama böyle şeyleri.
- +1 yıl
@yusuf611 Haklısın aga akıl verende kabahat.
+1 yılDin vicdan temizliği ve iyi ahlaklı olmak demektir. İslamiyet kaçıncı yüzyılda çıkmış. Kurallar o zamana göre konulmuş. Bunlara fazla takılmamak gerek. Ayrıca Ateist olmak senin bileceğin bir şey.
10 Yorumla
+1 yılkendin bu surelerin mealine bakarsan daha faydalı olur çünkü bazen sahte olabiliyor böyle şeyler
12 Yorumla- +1 yıl
Mealine değil Risale-i Nur'a bakacaksın
Sen tamamen dini kurallar uygunlansa şeriat gelse.
Gerçekten insanlarının şimdiki gibi olacağını mı sanıyorsun.
Din güzelliktir adelettir özgürlüktür.
Önce iyi bir dini öğrenmen lazım00 Yorumla
+1 yıl2004 lüyüm ateistim hawalıyım kadıköy bomonti moruqq
05 Yorumla- +1 yıl
Boş olup olmadığına sen karar veremezsin bence 😊
- +1 yıl
Üslubunla anladım nasıl birisi olduğunu zavallı hayatında başarılar
+1 yılSen islamiyeti kağıtla kürekle çok yanlış anlamışsın
21 Yorumla
+1 yılAteist olmak bir dini reddetmek değildir, tüm dinleri reddetmektir. Teker teker dinlerle uğraştığına değmez.
10 YorumlaDirek söyleyim kadın aklen eksik ve şahitliği sayılmıyor tam , bu çıkıyor bundan
10 YorumlaFoto ile din değiştiren açık ve net; maldır😒
30 Yorumla
+1 yılHdndjejrjjejdjtjr böyle fotoğraflarla insanları ateist yapabileceğini mi sanıyorsun? Erkeklerin tarlası olma hakkı ne jsjfjejfekktmemmt ayetleri okumadan yazmış bunları yazan eleman her kimse
18 Yorumla- +1 yıl
Böyle saçma fotoları atma o zaman siteye tarlası olma hakkına hala gülüyorum dhfnejjfnrmrmt
- +1 yıl
İşte Kur'an okumadan böyle saçma sapan kağıtlara inanıp ateist olursun anca
- +1 yıl
Bakara 282 nin diyanetteki tefsirini oku bence
- +1 yıl
Arapçada 1.500.000 kelime varken türkçede 150.000 kelime var sencede çevirirken sıkıntı oluşmaz mı
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınlar daha çok ateist oluyor evet
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılKafana göre takıl
10 Yorumla
+1 yılBunu yazan kim acaba?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 580 cevap paylaştı. Cımbızlama
11 Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce de sadece bu fotoğraf bile ateist olmak için yeterli değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer