• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sizce de sadece bu fotoğraf bile ateist olmak için yeterli değil mi?

Boooosver
Boooosver Takip Et
Xper 7 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sizce de sadece bu fotoğraf bile ateist olmak için yeterli değil mi?
Özellikle bakara 282 yi bir arkadaş bana açıklarsa çok memnum olurum
Sizce de sadece bu fotoğraf bile ateist olmak için yeterli değil mi?
Cevapla
Fotoğraf Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • GelbiH20iç
    GelbiH20iç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 75%
    +1 yıl

    Hepsi yalan yanlış şeyler
    Dayak yeme asla yoktur bide yanına ayetş yazmayın dayak yeme hakkı ne? Tamamşyle yalan. Orda son çare eğer akıllanmazsa dövün diyor eğer aşdatırsa diyor kadında ayeılsın zina yapsın ozaman bu çok zor olmamalı.
    Kuma olayı ise diğer dinlerde bunun bir sınırı yokken islamda sınırlı olması mı sizin zoeunuza gidşyor? Bunun sebebi cabiliye döneminde o dönemde olan erkeklerin 20 den fazla eş sahibi olmaları. İslamşyet bunu 3 e düşürmüş bunu ise peygamberimizin de hadislerinden yola çıkarak alimler ve islam ulemalerı şöyle tefsir etmişler" eğer erkek o kadınların hepsine aynı derece de sevgi, ilgi alaka verecekse evlenebilir diğer türlüsü haramdır. Diğer sebebleri ise. zaten erkek nefsinin daha çok olmaso nedeniyle bu böyle azaltılmıştır. Diğer sebebi ise mesela evlendi anlaşamadılae boşandılar gene evlendi zaten 2 hakkı doluyo direk böyle olup 2. Den boşanan tanıdıklarım var ve bu gayet normal yani anlaşamayıp boşanmalaerı. Mesela diğer karısı da ölse. Üçüncü hakkı da gidecek e adamın yaşı daha gençtş nasip ya evlenmek istedi filan abi evet gülünç şeyler ama biz insanız ve böyle şeyler dünyada yaşanıyor. Müslüman olmayıp 6 tane eşi olan insan tanıdım ben yani bu insanın içinde bitiyor. Ve kiöse araştırmıyor herkes suçluyor. Benden bu kadar istersen özelden yaz anlatıyım. zaten uzun yprum atılmıyor. Başka ni dine mensup ol saygı duyarız ama islamı tam bilmeden iftira atma bunları araştır.

    1
    1 Yorumla
    • Munferıttt
      Munferıttt
      +1 yıl

      Başka dine memsup ol saygı duyarız hariç on numara yorum een doğrusu

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Edwardınkayıpkurdu
    Edwardınkayıpkurdu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    1. si sadece bir ruhsattır ama tavsiye değildir zaten en sonda diyor ayrıca peygamberimiz hiç kimseyi dövmeyip sizin en hayırlınız kadına en iyi davranandır diyor. 2. si kadın istemezse o iş olmaz ki zaten bu coğrafyayla alakalı bişey eğer bir yerde çok eşlilik adeti yoksa orda uygulanmaz bu bir emir değildir ki bu hak peygamberimiz zamanında kadınlar aç ve yalnızdı onlara yemek bakım vs verilebilmesi içindir. 3. sü alakası yok araplarda yaş doğumdan değil ergenlikten sonra sayılmaya başlar yani araplarda genelde evlilik yaşı 20-21 dir. 5. si evlendiğiniz kadın size helaldir denmek istiyor. 6. sı erkek çalışmak zorundadır eşine bakmak zorundadır bu bakımdan paraya daha çok ihtiyacı vardır kadın isterse çalışabilsede zorunlu değildir o yüzden erkeğe daha fazla verilmiş. 7. si o zamanın şartlarında erkekler biraz daha bilgiliydi erkeklerde okur yazar oranı daha çoktu o yüzden ve kadınlar daha duygusal olduğu içindir ki günümüzde kadında erkekte eşittir çünkü okuma yazma oranı eşit. 8. si koca karşısında güzel olmak amaçlanır ki aslında erkekler içinde geçerli insanlar evlendikten sonra kendine bakmıyor kilo alıp başını gidip çirkinleşiyor hem erkek hem kadın o yüzden evliykende bakımlı olmak tavsiye edilmiştir. 9. su baş örtme Allahın emri ama istemeyende örtmez bu nefsi bişeydir nefsi olaylara başkası karışamaz tavsiye edilir ama ister örter ister örtmezsin sana kalmıştır ki o zamanlarda kadınlar çok rahatsız ediliyordu baş örtme ayeti ondan dolayı gelmiş. 10. su hakkında bilgim ve fikrim yok 11. si o zamanlarda zaten kölelik vardı islam köleliğe karşı bir din ve hürlüğü savunan bir din ama o zamanın şartlarından dolayı olan bir adet gibi bişey zaten gene cariyelerde fakir ve savunmasızdı onlara bakmak için olan bişeydi ki eskidendi zaten. bunlar nacizane fikirlerim :) yanlış biliyorda olabilirim

    1
    0 Yorumla
  • Darth_Sikius
    Darth_Sikius Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Birinin sana bir şey açıklamasını beklersen ister ateist ister deist ister teist ister satanist olsun kendince mantığını sana yedirebilir kendin araştırıp bulacaksın ama kimse bunu yapmıyor sende yapmayacaksın muhtemelen neyse kolay gelsin knk
    Diamond Tema kanalına bakabilirsin işe yarar.

    1
    0 Yorumla
  • LorianaD
    LorianaD Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 84%
    +1 yıl

    Herkes altından girip üstünden çıkmaya çalışmış bu ayetlerin çoğunu duydum, ama bir çoğu üstü kapalı yazılan şeyler yani Kuran’da bahşedilmiş fakat nereye yorarsa insan oraya doğru düşünür. Dinsiz değilim ancak dinde kadınlar daha aşağı görülüyor bunu bende kabul ediyorum, ne zaman araştırıp bilgi edinmeye kalksam mutlaka dinden soğuyorum çünkü iradem zayıf. Herhangi bir söz beni yanıltacağı gibi inancı sağlamlaştıradabiliyor. O yüzden bu görüşlerin hiç birine yani kadını aşağı çeken hiç bir ayete katılmıyorum ama fazla da araştırıp üzerinde durmuyorum.

    1
    2 Yorumla
    • LorianaD
      LorianaD
      +1 yıl

      Bahsedilmiş*

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Risale-i Nur oku o zaman

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

18

Cevap

  • Irresponsible
    Irresponsible Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 518 cevap paylaştı.

    O arastırdın kaynakları banada yazsana ya komık olmayın nolur tam ısteyen ıstedını tercıh eder bananede yanı dıne saldırmak içşnde saldırmayın. Mesela latınce bır söz türkçeye çevirdinde anlamı nefes aldıkça umarım demek baktında dırek bır anlam yok yok ama açıklaması nefes aldıkca herşeye umudum var demek kuranı kerımde oyle tefsırını okudunda herseyı açıklıyor türk ceza kanununa baktında evladı suclu olan anne cocugunu sakladında vs onu affedebılıyor annedır duygusal davranır felan dıyetekten 282 ayettede aynı şeyi açıklıyor aslında burda okudunuzu yazıp saldırı yapmayın komık oluyorsunuz

    2
    11 Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Risale-i Nur okumak lazım

      Yorumla
    • Irresponsible
      Irresponsible
      +1 yıl

      Risali nur okudum ve sadece bir insanın hayatı yazıyor ve çok ağır dili yani doğrulu kesın dıyemıycmız bır sey okunması gereken kuran-ı kerimin tesfiri. Meali değili tesfiri okadar

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Tesfir mi tefsir mi? Risale-i Nur da Kuran'ı açıklıyor ayetleri.

      Yorumla
    • Irresponsible
      Irresponsible
      +1 yıl

      Risali nur sadece nur tarıkatının okuduğu Saıd nursının yazdıgı kıtaplar arastırabılırsın okudum çünkü

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Hayır zaten biliyorum Said Nursi'nin olduğunu ben öneri amaçlı yazdım. Ben okumadım ama izlediğim videolardan biliyorum tavsiye ediliyor.

      Yorumla
    • Irresponsible
      Irresponsible
      +1 yıl

      Asla tavsıye etmıyorum çok ağır bir dili var ne soyledını anlamak ımkansız ve saıd nursının yasadıklarından ve öğutlerınden ıbaret

      Yorumla
    • Munferıttt
      Munferıttt
      +1 yıl

      Tebrikler gerçekten aklı başında bir yorum görüş. Sahib-i kimsin bilmiyorum ama okuduğun belli risaleden falan önce bizm kitabımız gelir hem tek kitabımız var elmalı tefsiri okusun bu soruyu soran

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Sence okur mu? Kendisine şöyle bakalım ne diyecek

      Yorumla
    • Munferıttt
      Munferıttt
      +1 yıl

      @FetişistKişi okumaz galiba hayır yarım yamalak aklı bilgisi ile dini eleştiriyor bide tehtit ediyo bak bak neymiş ataist olacamış 😂😂😂😂 onlarda bunu bekliyo zaten gelse diye sende nurcusun galiba risale nur falan bunlar tehlikeli
      Herşeyden öte bir kitabımız var

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Nurculukla falan alakası yok okunabilir bir şey gayette

      Yorumla
    • Munferıttt
      Munferıttt
      +1 yıl

      @FetişistKişi tefrikaya düşüyorlar

      Yorumla
  • Bilgilikral
    Bilgilikral Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadinlara bir yerde hak veriyorum kadinlar icin diin sanki bir kisitlama gibi gorunuyo tabiki odulleri diger tarafta tahmin edilemeyecegi kadar buyuktur ama su an bu taraftayiz ve butun bunlari bende dusunurum sporla ilglenmeye kalksan bile sadece cocukken yapabilirsin buyuyunce ne atlet olabilirsin ne bokscu ne futbolcu ne basketbolcu sadece bir ornek spor daha niceleri var..

    1
    21 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Beni anladığın için teşekkür ederim

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      Rica ederim😊

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Ne alaka herkes o şekilde olduktan sonra sporda yapılabilir

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      @FetişistKişi kapalı bir kiz atlet olabilir mi oluyosa neden gormedik ya da footbolcu oluyosa neden gormedik dersin ki te da baski var bati da yasayan modern kapali insanlar yok mu illa ki onlardan cikardi demek ki olmuyomus biraz dusunelim arkadaslar

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Onlardan çıkardı ne ya. Benim dediğim herkes kapalı olsaydı yapılabilirdi. Ayrıca amatör olarak zaten yapabilir.

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      Var kardeşim ama sen bilmiyorsan bu senin cahilliğin kimsenin bir suçu yok
      -Zahra Lari
      -Amna al Hadid
      -Kahmina Tohistani
      Sayamadığım daha çok var yazmadan önce araştır bence

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      @Bilgilikral

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      @SamsunluTilki 😂😂😂 ya sen ne okumussundur ne kuran ne de teologlarin kitaplarini ne de biseyi gelir duyduklarinla ahkam kesersin samsunlu yaziyo nikinde once bir gecmisini arastir sen arastirmadan ben sana soyleyeyim sirp asilli musluman 4 jenerasyon oncen senin ortodoks gelir burda duyduklarinla internetten az once arastirdigin insanlar hakkinda yorum yapiyosun sanki ezbere biliyorum da bak seni curuttum gibi peh

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      @Bilgilikral Kuran-i Kerimi 3 defa hatim ettim kardeşim bu genç yaşımda, geçmişe gelirsek dünya üzerinde safkan bir millet yoktur, samsuna gelecek olursak samsun Karadenizin sonradan oluşan bir şehridir iç Anadoludan fazlaca göç almıştır bir nevi İstanbul gibi. Burda sırp asla yoktu ama osmanlı zamanında Slav illa ki müslüman olmuştur" Batumdan buraya göç eden "-bunu bilmenin de tek yolu soy ağacı araştırmasıdır yani senin bileceğin ve yahut benim bileceğim bir iş değildir...

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      @SamsunluTilki hatim indirmek kurani anlamis olman demek degildir sadece arapca okumus ama ne dedigini anlamadan kapatmissindir bu bir ikincisi milletler konusuna gelecek olursak soyludan soylu soysuzdan soysuz diye bir laf var yani istedigin kadar konus muslumanim diye kendini ov kaninda var senin o 😊

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      O zaman Hz. Muhammed asla gerçek müslüman olamadı bay canım. Allahın buyurduğu gibi müslüman olmak için kelime-i şehaddet getirmek yeterlidir buna sen karar veremezsin bilgine... Babam hristiyan olsa dahi İslamı seçmek ve onu yaşmak benim kararım.

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      @SamsunluTilki kimse sana yasama demiyo herkes istedigi gibi yasar benim anlatmaya calistigim sey biraz insanlarin oturdugu yerden bakabilmek yoksa herkesin kendi gorus acisi var mesela ben sana bilerek onu dedim ki kizi anla diye benim kafama gore degil onun dusuncesini benim kafamda nasil yansidigini ona anlatmak icin ben burda bazi yorumlari yaptim yoksa muslumanlik nedir ogrenmek icin bana sormasi gerekmiyo girer okur sadece onun bilmek istedigi sey onun dusuncesini kendi acimizdan bakalim ve ona gore yorumlayalim gorgu kurallarindan en onemli olan sey bu once bunu ogrenin yoksa istedigin konuyu ac tartisabiliriz karsi gelebiliriz birbirimize ama amac o degildi burda ya da kimin ne kadar musluman olup olmadigi da😊

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      @Bilgilikral.

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      @Bilgilikral o zaman biraz hak veriyorum demekle olmuyor bu işler sen Türbanlı sporcu yok dedin ben sana örneklerini verdim bakıp bakmamak senin elinde. İnsan istediği sürece asla hiç bir şey engel değildir... Sevgiler, saygılar

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      @SamsunluTilki ayni sekilde sana da sevgiler saygilar farkli kafalar farkli dusunceler hepimiz ayni dusunyo olsaydik dunya cok sıkıcı bir yer olurdu 🙏✌

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      @Bilgilikral son derecede katılıyorum sana ama tek sevmediğim nokta birinin geçmişine bilmeden eleştiri yapman,%100 safkan bir millet dünyanın hiçbir yerinde yok, sırp falan demen yakışmaz. NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE tek ülkümüz

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      @SamsunluTilki yok benim tartismam milletlelrle ilgili degildi sadece diin ile alakaliydi her ne diyosan de babam hristiyan olsa sem musluman olsan da senin genlerinde vardir o bazi davranislar hatta duygular bile otomatik olarak genine yazili bir sekilde gelir ve sen istersen bin musluman icinde buyu hristiyan olarak mutlaka o muslumanlara karsi bir kotu tarafin olacaktir iste bu yuzden muslumanlar ne ilerler ne de bizden baska bisey olur cunku diinimize insani bir sahadetle kabul ederiz ve onun aslinda tam olarak kim oldugunu ne oldugunu bilmeden musluman kabul edilir ve bin tane mezhep kurulur aleviydi siiydi suniydi birbirimizle catismaya baslariz ornek yahudiler koklerine kibrit suyu ama bu konuda ornekler yahudi sadece dogarsin olamazsin derler ve kimseyi kabul etmezler ama bu dusunce sayesinde dunyadaki en guclu millet onlar amerika gibi bir devleti yonetecek kadar cunku guc onlarda guc nedir bugun guc paradir paraya nasil ulasirsin zekayla bizde eksik olan sey ne tam olarak zeka suudi arabistana bak onun da parasi var ama zekasi yok akli fikri kariya kiza calisir gider ferrari alir altin jant takar hava yapar ama baska milletler parasini bir gun modasi gececek olan seylere degil egitime o egitimden yatirdiginin 10 katini cikartma dunya capinda bir yerlere gelme pesindedir konusacak daha nice seyler var ama neyse...

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      Öncelikle mezhep her dinde var olan bir tür yol ayrımıdır ve her dinin mezhepleri zaman zaman savaşmıştır, örneğin haçlı seferleri, yahudilerde bile 3 ayrı mezhep vardır ki bunların en radikali Amerika'da yaşayan Amişler. İkincisi biz Allahın kulları olarak İslama alım yapmıyoruz Allahın takdiri müslüman olma şartı ve yahudiler Allahın katında lanetlenmiştir bizde materyalist olabiliriz dinimize karşı gelip bankalar yönetsek. Suudi arabistana gelecek olursak asla İslam için örnek olan bir yer konumuna ulaşmadılar...

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      @Bilgilikral...

      Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      @SamsunluTilki ya kardesim seninle sabaha kadar tartisabilirim hic sorun yok muhabbetini de sevdim ama farkli dusunceler iste ayni kapidan cikamayiz biz farkli yerlerden bakiyoruz ✌

      Yorumla
    • SamsunluTilki
      SamsunluTilki
      +1 yıl

      Kendine dikkat et dostum...

      Yorumla
  • joursoul
    joursoul Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben mal tipsizim bu arkadaşı linç edicek varsa beni edebilir arkadasındayım kendinizi kandırın anca

    1
    1 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Teşekkür ederim mal tipsiz arkadaş. Ikinci kez yerime linçlenerek kahramanım oldun

      Yorumla
  • Kaiki_Deishu
    Kaiki_Deishu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bakara 230 nasıl bir fikrin ürünüydü merak ediyorum 🙄 kadın niye şimdi erkek istemedi diye başkasının altına giriyor? Ceza mı bu? Gider beğendiğiyle sevişir o zaman bu onun için dezavantajlı bir şey değil ki? 🤔

    0
    2 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Onun kötü bir hikayesi var aslında. Bulabilirsen araştır oku

      Yorumla
    • figenser07
      figenser07
      +1 yıl

      Dinimizde kadını istemdigi hiç birşey zorla yaptirilamaz orda yanlış anlamisin kadın korunmalı doğası gereği erkek daha güçlüdür ve onun mutluluğu için yaşar

      Yorumla
  • Rascoln36
    Rascoln36 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16,6b cevap paylaştı.

    Daha tc numarasını ezberleyemeyen insanların kuranı anlamadan mealler üzerinden kendi kafalarına göre yazıp çizmiş çarpımadığınıza dua edin ulan olum Cennet annelerin ayakları altındadır diyor siz gelmişsiniz kuranda kadına değer verilmiyor diyonuz harbi iyi değilsiniz siz

    1
    1 Yorumla
    • Bilgilikral
      Bilgilikral
      +1 yıl

      bir yerde hakki var kizin bir onun yerine koysana kendini evet annelerinin altinda ama ya bir rahatsiligi varsa ve anne olamiyosa ya da kismeti yoksa evlenemiyosa ya da kocasi islevsizise ve cocuklari olmayacaksa butun bunlari dusununce bir yerde hak veriyo insan

      Yorumla
  • figenser07
    figenser07 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bunlar tövbe haşa ne böyle saygı duyuyorum fakat bunlar yanlış şeyler peygamberimizin döneminde inmiştir kuran ve ozan zina çöktü Allah 4 kadınla sinirlandirdi dayak yeme diye bişey yok Allah kadını şehvetli yaratmistir ve dışarıdaki pis gozelrden sakındırmak için ve kadını örtün demiştir çünkü Allah erkeğe büyük bir nefis vermiştir herkesin bir imtihanı vardır senin imtihanın daha agir Allah yardımcın olsun insllah doğru yolu bulursun

    3
    1 Yorumla
    • Lumbarağzı
      Lumbarağzı
      +1 yıl

      Vayy çok güzel yorum

      Yorumla
  • Patatesim27
    Patatesim27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Zaten böyleymiş Müslüman olup 3 tane Huri gönderiyorlar diyorlar nasıl bir kafa bu Akılları fikirleri kadın çocuk sapıklar işte

    1
    0 Yorumla
  • Redscorpion25
    Redscorpion25 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 97%
    +1 yıl

    Hiç açıp okumadan, daha kimin yazdığını bilmediğin kağıt parçasına inanman zaten sende inanma isteği olmadığını gösterir. Birde bilinçliyim diyorsun.

    2
    2 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Ben bu ayetlerin çoğunu okudum yalnız

      Yorumla
    • Redscorpion25
      Redscorpion25
      +1 yıl

      Bende okudum. Böyle bişey demiyor. Uydurmayın bir taraflarınızdan.

      Yorumla
  • yusuf611
    yusuf611 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    Yani dindar biri değilim ama bunun doğruluğundan emin misin. Ben pek doğru olduğunu düşünmüyorum. Detaylı bir araştırma yaptın mı?

    1
    11 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Evt çoğunu araştırdım zaten

      Yorumla
    • yusuf611
      yusuf611
      +1 yıl

      Bana biraz abartı geldi ama bilmiyorum. Bende deistim mesela ama araştırmaya devam tabi

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      @yusuf611 Deizm saçmalıktır. Bir tanrının seni yaratıp çekip gittiğine inanıyorsan o senin sorunun.

      Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      @bilmemadımnw ben burda bir sorun göremiyorum. Herkes istediği şeye inanır.

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      @Boooosver ben saçma olduğunu söyledim.

      Yorumla
    • yusuf611
      yusuf611
      +1 yıl

      @bilmemadımnw herkesin dini kendine. Ayrıca çekip gitmek değil o. Ben sadece bir yaratıcının olduğuna inanıyorum

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      @yusuf611 Yani deizm ne demek bilmiyorsun. Aga bilmediğin şeye nasıl inanıyorum diyorsun. Deizm der ki bir yaratıcı var bizi yarattı ve sonra daha ne bizle ne de dünya ile ilgilendi der.

      Yorumla
    • yusuf611
      yusuf611
      +1 yıl

      @bilmemadımnw kardeşim ben inandığım şeyi söyledim buna en yakış şey deizm. Ben tüm detaylarıyla deizmi benimsemiyorum. Gelmiş bana burda bilmiyorsun falan deme. Herkesin doğrusu kendine.

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      @yusuf611 herkesin doğrusu kendine ne demek? Bir konuda bir doğru vardır. Evrenin hem ezeli olup hemde başlangıcının olamayacağı gibi. Her neyse saçmalığa inanan sensin ben değil.

      Yorumla
    • yusuf611
      yusuf611
      +1 yıl

      @bilmemadımnw la sen ne boş bir adamsın. Git işine la. Sen kimsin benim doğrularımı sorgulayacan. Benim dini düşüncemin başkasına zararı yok olsaydı o zaman gel burda tartış benle. Ama bu sadece beni ilgilendirir. Senin inancın da sadece seni. O yüzden sen kurcalama böyle şeyleri.

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      @yusuf611 Haklısın aga akıl verende kabahat.

      Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    Din vicdan temizliği ve iyi ahlaklı olmak demektir. İslamiyet kaçıncı yüzyılda çıkmış. Kurallar o zamana göre konulmuş. Bunlara fazla takılmamak gerek. Ayrıca Ateist olmak senin bileceğin bir şey.

    1
    0 Yorumla
  • lathevinias
    lathevinias Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl

    kendin bu surelerin mealine bakarsan daha faydalı olur çünkü bazen sahte olabiliyor böyle şeyler

    1
    2 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Baktım çoğuna. Baktıklarım doğruydu

      Yorumla
    • FetişistKişi
      FetişistKişi
      +1 yıl

      Mealine değil Risale-i Nur'a bakacaksın

      Yorumla
  • arkadam
    arkadam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 69%
    +1 yıl

    Sen tamamen dini kurallar uygunlansa şeriat gelse.
    Gerçekten insanlarının şimdiki gibi olacağını mı sanıyorsun.
    Din güzelliktir adelettir özgürlüktür.
    Önce iyi bir dini öğrenmen lazım

    0
    0 Yorumla
  • mertprivate
    mertprivate Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 82%
    +1 yıl

    2004 lüyüm ateistim hawalıyım kadıköy bomonti moruqq

    0
    5 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Ben havalı olduğumu düşünmüyorum ve kimliğim de gizli burada havalı olsam ne olur. Ben senin bildiğin o boş ateistlerden değilim

      Yorumla
    • mertprivate
      mertprivate
      +1 yıl

      Boş olup olmadığına sen karar veremezsin bence 😊

      Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Öyle mi senin sidikli beynin mi karar verir buna peki

      Yorumla
    • mertprivate
      mertprivate
      +1 yıl

      Üslubunla anladım nasıl birisi olduğunu zavallı hayatında başarılar

      Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Eyw sana da

      Yorumla
  • VisneeVodka
    VisneeVodka Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Sen islamiyeti kağıtla kürekle çok yanlış anlamışsın

    2
    1 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Peki bana bakara 282 yo açıklar mısın

      Yorumla
  • SonTavaBükücü
    SonTavaBükücü Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ateist olmak bir dini reddetmek değildir, tüm dinleri reddetmektir. Teker teker dinlerle uğraştığına değmez.

    1
    0 Yorumla
  • By_Hado
    By_Hado Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Direk söyleyim kadın aklen eksik ve şahitliği sayılmıyor tam , bu çıkıyor bundan

    1
    0 Yorumla
  • Z_eus
    Z_eus Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Foto ile din değiştiren açık ve net; maldır😒

    3
    0 Yorumla
  • bilmemadımnw
    bilmemadımnw Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hdndjejrjjejdjtjr böyle fotoğraflarla insanları ateist yapabileceğini mi sanıyorsun? Erkeklerin tarlası olma hakkı ne jsjfjejfekktmemmt ayetleri okumadan yazmış bunları yazan eleman her kimse

    1
    8 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Ben insanları ateist yapmaya çalışmıyorum. Isteyen olur isteyen olmaz bunun bana ne gibi bir katkısı var ki

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      Böyle saçma fotoları atma o zaman siteye tarlası olma hakkına hala gülüyorum dhfnejjfnrmrmt

      Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Ben yazmadim yalniz bunu

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      İşte Kur'an okumadan böyle saçma sapan kağıtlara inanıp ateist olursun anca

      Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Okudum ben neden anlamak istemiyorsunuz

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      Bakara 282 nin diyanetteki tefsirini oku bence

      Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      Kuranın bir yerinde biz zaten en açık şekilde indirdik yazıyo yani bu demekki kendim de okuyup anlayabilirim

      Yorumla
    • bilmemadımnw
      bilmemadımnw
      +1 yıl

      Arapçada 1.500.000 kelime varken türkçede 150.000 kelime var sencede çevirirken sıkıntı oluşmaz mı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kadınlar daha çok ateist oluyor evet

    1
    0 Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kafana göre takıl

    1
    0 Yorumla
  • FetişistKişi
    FetişistKişi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bunu yazan kim acaba?

    0
    0 Yorumla
  • cenk707
    cenk707 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 580 cevap paylaştı.

    Cımbızlama

    1
    1 Yorumla
    • Boooosver
      Boooosver
      +1 yıl

      ?

      Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sizce de sadece bu fotoğraf bile ateist olmak için yeterli değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Böyle bişi paylaşan ateist midir sizce? 6 cevap verildi
Ateist ülkücü olabilir mi? 14 cevap verildi
Ateist arkadaşlar bir bakarlarsa sevinirim? 31 cevap verildi
Dövmesi olan herkes size göre ateist midir dövmesi olan cumaya gidemez mi? 6 cevap verildi
Ateistler bir bakın ¬¬)? 27 cevap verildi
Ateist arkadaşlar bir bakabilirler mi? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨