öncelikle merhaba, 18 yaşımda olmama rağmen eski konuları hep dert ediyorum sizinle paylaşmak istedim
13 yaşıma kadar rahat yaşam sürdüm annem babam ayrılmış annem ben üvey babam gayet mutluyduk üvey dediğime bakmayın kendisini öz babmdan bile çok severim.13 yaşında ergenliğe girince ailem kapanmya zorladı baya karşı çıktım elimden gelen herşeyi yaptım ama olmadı. Ailemin benden tek istediği şey kapanmam bunuda yapabilirim dedim. Bu seferde lisede imamhatip istediler olmaz dedim dinlemediler evden kaçtım geri getirdiler bir imamhatip lisesine yatılı gittim. Okulumu gerçekten sevmiştim o yüzden daha fazla onların üzerine gitmemeye karar verdim. bir anda kendimi onların her dediğini yapan biri olarak buldum ama neyse dedim. Tek çocuktum tek umutları endim o yüzden onlarında umutlarını kırmak istemiyordum tabii yatılı gidince telefonda alındı ama 11. sınıfta 16 yaşındaydım aşık oldum geceler boyu ağladım karşılıksız sandım hiç belli etmiyodum çünkü ççok yakın arkadaşdık. Korktum onu kaybetmekten. Bir gün bana açıldı o da beni seviyomuş tabi bu fırsatı asla kaçıramazdım aileme hiç çaktırmadım. Ama yazın eve gittim alt kattaydım telefon ise üst katta duştaydım annem açmış sevgilimde aşkım diyerek konuşmaya bşlamış tabi annem sinir krizi geçirdi. Babama hiç bir şey söylemedi telefonumuda almadı sakinleştikten sonra ayrıl dedi sana güveniyorum bir daha güvenimi zedeleme dedi. Ama vazgeçemezdim gerçekten asla vazgeçemezdim çok seviyordum ama ona durumu anlatarak ara verdik. üniversteye antalyaya yatılı gittim annem bir gün beni ziyarete öğrenci evine gelmiş kızlar onu benim odama almış ailemden uzakta olduğum için sevgilimle devam ediyoduk ilişkiye telefonum yatağımdaydı mesaj atmış annemde görmüş duştan çıktığımda valizim hazırdı kocaeline geri dönüyordum şimdş geldik hala sinirliler okula göndermiceklermiş corona falan. çıkınca şansım biraz arttı belki seneye devam ederim yani umarım annemi nasıl ikna edebilirim?
13 yaşıma kadar rahat yaşam sürdüm annem babam ayrılmış annem ben üvey babam gayet mutluyduk üvey dediğime bakmayın kendisini öz babmdan bile çok severim.13 yaşında ergenliğe girince ailem kapanmya zorladı baya karşı çıktım elimden gelen herşeyi yaptım ama olmadı. Ailemin benden tek istediği şey kapanmam bunuda yapabilirim dedim. Bu seferde lisede imamhatip istediler olmaz dedim dinlemediler evden kaçtım geri getirdiler bir imamhatip lisesine yatılı gittim. Okulumu gerçekten sevmiştim o yüzden daha fazla onların üzerine gitmemeye karar verdim. bir anda kendimi onların her dediğini yapan biri olarak buldum ama neyse dedim. Tek çocuktum tek umutları endim o yüzden onlarında umutlarını kırmak istemiyordum tabii yatılı gidince telefonda alındı ama 11. sınıfta 16 yaşındaydım aşık oldum geceler boyu ağladım karşılıksız sandım hiç belli etmiyodum çünkü ççok yakın arkadaşdık. Korktum onu kaybetmekten. Bir gün bana açıldı o da beni seviyomuş tabi bu fırsatı asla kaçıramazdım aileme hiç çaktırmadım. Ama yazın eve gittim alt kattaydım telefon ise üst katta duştaydım annem açmış sevgilimde aşkım diyerek konuşmaya bşlamış tabi annem sinir krizi geçirdi. Babama hiç bir şey söylemedi telefonumuda almadı sakinleştikten sonra ayrıl dedi sana güveniyorum bir daha güvenimi zedeleme dedi. Ama vazgeçemezdim gerçekten asla vazgeçemezdim çok seviyordum ama ona durumu anlatarak ara verdik. üniversteye antalyaya yatılı gittim annem bir gün beni ziyarete öğrenci evine gelmiş kızlar onu benim odama almış ailemden uzakta olduğum için sevgilimle devam ediyoduk ilişkiye telefonum yatağımdaydı mesaj atmış annemde görmüş duştan çıktığımda valizim hazırdı kocaeline geri dönüyordum şimdş geldik hala sinirliler okula göndermiceklermiş corona falan. çıkınca şansım biraz arttı belki seneye devam ederim yani umarım annemi nasıl ikna edebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Anne ve babanın temel kaygısı çocuklarının kendi ayakları üstünde durmalarını sağlamaktır. Yaşınız itibarıyla korumacı davranmaları da normaldir.
Bu yaşlar özellikle ilişki noktasında bireyleri ciddi anlamda etkileyen yaşlardır. Sizin kafanızda olan ilişki anne ve babanız açısından çok erken ve geleceği görülmeyen bir olay çerçevesinde değerlendirilmesi muhtemeldir.
Onların fikirlerini önemsediğinizi ifade edin. Okulunuzu çok sevdiğinizi ve anne ve babanızın verdiği emekleri boşa çıkarmamaya çalışacağınızı ifade ederek tamamlamak istediğinizi gösterin.
Yeni dönem başlayana kadar da ciddi süreniz de var. Bu zaman zarfında onların yeniden güvenini kazanmaya çalışın.