Kapanmayı yıllardır diliyorum, kaygılarımı nasıl, ne yaparak yenebilirim? (Arkadaslarim ve çevresel kaygılar)?

Selamun Aleyküm, iyi geceler arkadaslar. Buraya cok karmaşık duygular icerisinde oldugum icin ve özellikle aynı duyguları yasamış kardeşlerimden yardım istediğim icin yazıyorum. Ben 20 yasında, universteye hazırlanan, az ve öz arkadaşları olan, ailesine cok düşkün, cevresine hep iyi bir ornek olabilmeyi dileyen, namaz kılan, Kuran'a başlamış olan, bası acik ama hep kapanmayı dilemiş olan bir kız cocuğuyum. Soyle söyleyeyim, kapanmaktan sadece sonra yeniden açılırım diye korktugum icin kapanmadım.. Bu korkuyu yaratan sey ise, diyerlerini giyim bakımından daha özgür oldukları icin kıskanırım mutsuz olurum düşüncesiydi.. Şimdiye kadar bir kac günlüğüne olsada deneyeyim en azından alıştırma olarak kapanayım diye dusundum hep. Sonra çevremde herkes bu kız dengesiz herhalde, bir kapaniyo bir açılıyor derler ciddiye almazlar hatta bas örtüsü ilgili kotu düşünürler islamiyeti kötulerler diye söylerler diye korktugum icin hep bu istegimi erteledim takı 20 yasına gelene kadar. Bu arada söylemeyi unutmayayim, Almanya'da yasıyoruz. Dogma büyüme Münih'liyim. Münih'in icinde kalıyoruz. Bu duyguyu erteleyip duruyorum bundan cok huzursuz olmaya başladım. Beni tetikleyen bisey var sanki. Mesela eger Allah izin verirse kazanacağım üniversitede namaz kilinabilen odalar var. Orda namaz kılanların hakkımda dusunecekleri degilde, namaz kılarken örtünmek ve sonra yine açılmak düşüncesi beni cok uzuyor. Bilmiyorum ama düşüncesi bile cok mahcup ediyor beni. Bugunde arkadaslarıma bu yaşadığım huzursuzluğu anlattım, beni anlamaya çalıştıklar fakat onemli olan niyet diyolar. Yarın ailece gezmeye gidecekmişiz insallah, ve ben soyle yine beni bazı engelleyen düşünceler yüzünden hala karar veremiyorum, o gezide alıştırma olarak kapansammi, yoksa saçlarıma maşa mı yapsam, kesin guzel resimler çekiniriz falan düşünceleri var..sonra diyorum, kimin icin neden ne icin? Neyin pesindesin die sorular soruyorum kendime ama yinede hafifte olsa kaliyo o beğenilme isteği.. Ne yapmamı önerirsiniz?
Kapanmayı yıllardır diliyorum, kaygılarımı nasıl, ne yaparak yenebilirim? (Arkadaslarim ve çevresel kaygılar)?
Cevapla