Babam bana ilk defa vurdu. Şimdi nasıl ona içten bir şekilde baba diyebilirim?

Biz üç kız kardeşiz. Babamızla çok iyi anlaşırız. Arkadaş gibiyizdir Ben en büyükleriyim. Babam on sekiz yaşında olmama rağmen hala beni çocuk gibi sever. Her konun hakkında bende fikir alışverişi yapar. Sürekli tartışsak da bu sözlü tartışmanın ötesine asla geçmemişti. Hatta tartışmalarımızda bile sürekli benle şakalaşır. Haklı da olsam haksız da olsam yanıma gelirdi bende dayanamaz sarılırdım her şey biterdi unuturdum ne olursa olsun. Sürekli annemi diğer akrabalara karşı korumamla onun hatalarını söylemekle ona saygısızlık ettiğimden şikayet ederdi genellikle tartışmalarımız bu saygısızlık meselesinden çıkardı. Ama ben her zaman babamın dediği bir bir kız oldum onun istediklerini yaptım her zman bir dediğini iki etmedim. Hatta eğitim hayatımı bile ona göre şekillendirip seçtim. Etrafımda herkes babamla nasıl bu kadar iyi anlaştığımı sorar. Hatta babam sürekli söylenen ve her şeye sinirlenebilen biri olsa da onu hep ben idare ederdim. bir gün her zamanki boş söylenmelerinden yapıyordu evin içindeki biblolardan şikayet edip söyleniyordu. Bizde annem ve kardeşlerimle yemek yiyorduk. Babam söylendi herkes dinledi kimse bişey demedi. Hatta konu bile o kadar saçma ki sadece eli mumluğa çarptı diye sinirlendi. Sonra birden bire alıp mumluğu balkondan aşağıya attı. Herkes şaka sandı annem ve kardeşim güldüler hatta. Bende baba sen iyi misin, hiç böyle bir şey yapmazdın diye sordum? sonra yemek masasının yanına gelip söylenmeye başladı. Babamı her zman idare eden biri olarak babama diyordum ki onu oraya küçük kardeşim koymuştur duymadı bir daha söyledim. Annemlerde tekrar ettiler. Sonra elimle balkonu işaret ederken birden bire elime o kadar hızlı vurdu ki bana öyle bir bağırdı ki Karıncayı bile incitmeyen bir insan, hatta şiddetin kötü olduğunu sürekli bize anlatırdı. Anneme kız kardeşlerime hatta hiç kimseye elini bile kaldırmamıştır. Ben bizim evde hiç şiddet görmedim bile. Ama bana vurdu ve üzerime doğru yürümeye başladı. Annem onu odaya yollamasaydı belki bana bir kez daha vururdu. Bu konu hakkında ne yapacağımı bilmiyorum babam bu hareketiyle ha beni öldüresiye dövmüş ha bir tane elime vurmuş benim için bu çok kötü bir olaydı Babamdan hiç beklemezdim günlerce ağladım gözümün şişliğinden gözümü açamadım. Babamın yanıma gelmesini bekledim. Babam yanıma gelseydi unutmazdım belki ama affederdim. Çünkü babamı çok seviyorum. Ama artık ona nasıl içten baba derim onu bile bilmiyorum. Çünkü bunu asla unutamam. Babamla konuşmuyoruz bu hissin verdiği acıyı hiç bişey bana vermedi bugüne kadar. Sizce babam hep böyle bir insandı da ben mi tanımadım? Bana bir daha vurur mu? Babam gelip özür dilerse nasıl unutacağım?
Babam bana ilk defa vurdu. Şimdi nasıl ona içten bir şekilde baba diyebilirim?
Cevapla