Kardeşim ve annem neden böyle yapıyorlar?

İkiz kız kardeşim ve annemle yaşıyorum. Annem genç bir kadın ve ikizim ise benim tam zıttım. Problem şu ki onların karakteri bir ikiz kadar aynı ve ben aileme hiç çekmedim. Her zaman pozitif olmaya bu konuları dışarıya vurmamaya çalıştım. Yaşıtlarıma oranla daha farklıyım diye dışarıdan gördüğüm muamele yetmedi birde onların neden böyle yaptığını anlamıyorum. Farklıyım derken kısaca yaşıtlarımın heves ettiği ne varsa bana çok ters geliyor ve mantıksal düşünce yapısı sebebiyle de pek okul çevremde iyi değilim. Bu eve kapandığımızdan beridir ben anladım ki gerçekten de beni anlamadıklarından dinlemediklerinden kendilerini kanıtlama çabasında olduklarından sürekli bana baskı durumundalar gerçekten bunun farkına vardım. Kezâ ikiz kız kardeşim üstüme geliyor ben küfür hakaret ve argo konuşmuyorum ve hoşlanmıyorum da o ise bana sürekli saydırıyor. Tehdit şantaj had safha sürekli başarısız olup olmadığım ağzında. Annem ise bekar bir kadın ve çoğu zaman kendi derdinde oluyor hep aynı kavgalar diyerek odaya gidiyor dinlemiyor bizi ama genelde ikizim üstüme geliyor farkında değil. Defalarca konuşma yapmama rağmen hiç anlaşılmıyorum defalarca problem bende mi diyerek kendimi düzeltmeye çalıştım ama gerçekten bende olmadığını anladım. Sizce neden? Lütfen önyargısız bir biçimde sorularınız varsa sorun ve ona göre yanıtlayın.
Kardeşim ve annem neden böyle yapıyorlar?
Cevapla