• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

İlk mesaja cevap alabilmek için mesaj nasıl olmalı?

BuseCankurtaran
BuseCankurtaran Takip Et
Xper 3 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
37
Yapay Zekaya Sor
Selam, merhaba, tanışabilir miyiz? Gibi mesajlara artık cevap verilmiyor. Nasıl bir mesaj karşı tarafın cevap atmasını sağlar. Cevaplar +18 harici olsun lütfen
İlk mesaja cevap alabilmek için mesaj nasıl olmalı?
Cevapla
Mesaj Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Pasali_24
    Pasali_24 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Çok saçma buluyorum bunu ben arkadaş tanımadığın insanı tek bir girişle düşürmeye çalışmak içinden ne geliyorsa onu yaparsın bir şiir dizesi alıp İnternetten kopyala yapıştır yapmak zor değil ki yaratıcı olsun ozaman diyenler var sizin hakkınızda çok şey bilmeyip tanışmaya çalışan kişi sallamasyon yaratıcılıklar yapması neden bu kadar ilgi çekici geliyor hiçbir mantığı yok he güzel sözler söyleyebilir mi evet ama kalkıp en baştan şaheser yazsa erkek zaten gider yazar olur önce karşınızdakinin bir konuşmasına izin verin bakalım belki hoşunuza gitcek cümleler duyarsınız

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • greeneyes_sirena
    greeneyes_sirena Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl

    Instagramdan çok merak ettiğim bir şey olmadığı sürece karşımdaki kız bile olsa yazmam. (Yakın arkadaslarim haric). Merak ettiğim şeyi sormak içinde dolandırmam lafı soğuk bir tavırla sorar geçerim. Tanışmak maksadıyla yazmadım ama ilk adımı kızlar atmaz diye bir şey yok. Burda da yorumda söylemek istemedigim bir şeyse özelden yazarım ama şuana kadar belki 2-3 kişiye ilk ben yazmışımdır. Bana yazanlara bakacak olursak ilk mesajlara genelde cevap veririm seviyeli bir şey yazmışsa. Ama genelde mesajlaşmayı çok sevmedigim için devamını getirmiyorum birde selam merhaba gibi tanışma maksadıyla yazılan mesajlarsa bunaltıyor, ve devami gelmiyor. Sohbet amaclı bir mesaj gelmişse devami gelebilir karşılıklı iletişim elektriğine bağlı olarak 😶

    0
    0 Yorumla
  • altınsever
    altınsever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 59%
    +1 yıl

    Zaten küfürlü konuşmayı naçizane hatırlatma olarak söyleyebilirim ki hiçbir cinsle yapmaman gerek. Doğruyu duyunca koşarak yalanlarsın zaten. Sen sevgi ve ilgi anlamında mesaj atmıyorsun ki geri dönüt alasın ben de o anlamda yazıyorsun sanıyorum da sana cevap veriyorum bu benim hatam. Parayla böyle şeyler meslek edinen çok kadınla beraber olabilirsin tabii buna herkes hemfikir ama sen birinin kalbini kazanamazsın. İnternetten bunları böyle yazan sen bir kadının karşısında dizin titremeden dilin sürçmesen konuşamazsın besbelli zaten konuşacak olsan gelip burada gürlemezsin. Paran kadar aklını kullanma yetin olsa keşke tosun kafa.

    0
    1 Yorumla
    • altınsever
      altınsever
      +1 yıl

      @tosunpaşa16

      Yorumla
  • Papa_Smurf
    Papa_Smurf Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 653 cevap paylaştı.

    Bu insanların yapısına ve egolarına göre değişiyor. Ego burada bence çok ama çok önemli.
    Mesajı atan kişinin o ilk andaki dış görünüşü hatta en önemlisi. Dış görünüş zaten ilgi çekerse, mesaj ortalama bir şey olsa bile cevap gelir.
    Ha bir de, bazı tipler var, ağzınızla kuş tutsanız size cevap yazmaz. Bu tarz kişiler de egosu tavan yapmış, hayatta herhangi bir statüde olmayan kompleksli olan kişilerdir.

    Her mesaj yazana cevap vermek zorunda mıyım dediğinizi duyar gibiyim. Esasen değilsiniz, doğru. Ancak en kibarından bir "konuşmak istemiyorum" kelimesi bence yeterli olmalı.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

49

Cevap

107

Cevap

  • tosunpaşa16
    tosunpaşa16 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 69%
    +1 yıl

    Yersiz oldu biraz farkındayım ama sıkıntı etmeyeceksin. Babamın bir sözü vardır;eğer bir kızın seninle ilgilenip ilgilenmediğini anlamak istiyorsan akşam yemeği teklif et derdi. Şuanki duruma uyarlanmış hali tipin bana hoş geldi, kizlar soruyordan konuşmak istiyorum. Açık sözlüyüm biraz farkındayım, ama bunu dimdirek sormaktan başka çarem yok. Yüz yüze değiliz, seni duygu ve düşüncelerin yardımıyla manipüle edebilme şansım yok. Sosyal medyada mecbur sözün gücünü kullanarak yetiniyorum. Labirentin merdivenlerini düşün. O labirent merdivenlerinden taş yuvarlamak kadar akıcı, o merdivenden yukarı adım adım çıkacak kadar da azimliyim.6. hissim senin evet diyeceğini söylüyor,6. hissimi yanıltmayalım. Olumsuz cevap verirsen de üstelemeyeceğim dedim.

    3 kızda 1 kişide tuttu.

    Bir tanesi hiç geri dönmedi.

    Öbürü hayır dedi, hayır dediği için kıza alfa dediler a q.

    Buna bile düşmüyosanız daha ne yapayım a q. Ömrünüzde kaç erkekten bu kadar etkileyici mesaj alıyorsunuz 😏😀

    0
    12 Yorumla
    • Manifalitikko
      Manifalitikko
      +1 yıl

      Çöp bir mesaj. Kusura bakma bacım.

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Yanlışım nedir?

      Yorumla
    • Manifalitikko
      Manifalitikko
      +1 yıl

      Böyle mesaj yazılmaz.

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Nasıl yazılabileceğini yazarsanız sevinirim. Atladığım birşeyler var demekki.

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Daha özet bir soru sorayım hatta, yazıda neyi beğenmediniz?

      Yorumla
    • Küçükmercimek
      Küçükmercimek
      +1 yıl

      Dayı sen ne diyon ya yarısına gelmeden istemsizce okumayı bıraktım niye böyle oldu

      Yorumla
    • Manifalitikko
      Manifalitikko
      +1 yıl

      Gereksiz övgü ve fazla uzun. Ayrıca samimi değil.

      Yorumla
    • altınsever
      altınsever
      +1 yıl

      Bu mu etkileyici mesajmış

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Cevabım altınsevere.

      Amacın karşındakine birşey öğretmek yol göstermek değil belli.

      Bende diyorum ki sana hergün onlarca mesaj aldığınızdan (instagram, kizlarsoruyor gibi...) sizin hiç bir gün mesaj atmışlığınız var mı acaba erkeklere?

      Bir gün bir erkeğe mesaj at da anla beni a q.

      Konuşalım mı, müsait misin, seni beğendim yazmak isterim gibi kısa kısa cümleler yazsak abaza oluruz

      Böyle uzun yazsak bu mu etkileyici mesaj dersiniz.

      A q kızı sosyal medyadan bu kadar oluyo işte. Yüz yüze miyim ben yazdığım kişiyle, yazıyla anca bu kadar etkileyebilirim.

      Anlaşalım seninle, bir erkeğe kendine göre etkileyici bir şekilde mesaj at bakayım ne yazacan çok merak ediyorum?

      Yorumla
    • theboggeyman
      theboggeyman
      +1 yıl

      Sen böyle devam et. Yolun açık olsun Paşam 😂

      Yorumla
    • altınsever
      altınsever
      +1 yıl

      Sen bir kere bir kızla konuşurken nokta kullanır gibi küfür kullanmadan mesaj yazmayı öğren ondan sonra gel burada konuş. Ayrıca sadece neden siz yazıyor olasınız ki anlamıyorum bunu da belli bir şeye takılmış ona inanıp gidiyorsunuz. 4 yıllık ilişkimde ilk mesajı atan bendim ve bir Merhaba ile başladı ardından da tanımak isteyip beğendiğimi belirterek devam ettim. Bu zamanda merhaba diye giriş cümlesine abaza bu erkek diyen kız dönüp bir kendine baksın bence herkesi aynı kefeye koyan sen ve senin gibiler de işine baksın. Eklemek isterim ki ben merhaba demeden önce ulaşabildiğim kadar hakkında bilgi edindim sadece dış görünüşünden dolayı bir ilişki ve tanışma gerçekleşmedi eğer kafama ve yaşamıma uymayan bir alışkanlık ya da ilgi alanı varsa ne o tutkusuna engel olmamak ne de kendi hayatımın düzenini bozmamak için yazmazdım zaten. Ve erkekler yazsa şöyle böyle olur diye de girme hiç. Yine bir merhaba ile şu an sözlü olan yakın bir arkadaşım mevcut. Artık kendinden çok ayrı diyarlarda birine mi yazıyorsun yoksa şurada yazdığın gibi oldukça komik bir mesajla mı giriyorsun bilmiyorum ama belli ki sorun sende. Ayrıca birisi mesajını beğenmedi diye küfür etmenden de o kızların ne kadar haklı bir karar verdiklerini fark ettim, tebrik ederim o güzel kızları dilerim bu edepsizliğini terk edene kadar kimseye ilişmezsin.

      Yorumla
    • tosunpaşa16
      tosunpaşa16
      +1 yıl

      Ya bırak. Merhabayla sohbete giriyormuş. Kız olursan girersin tabi, sen bir erkek ol bir gün için 100 kıza merhaba yaz. Biri dönerse şerefsizim.

      Küfür etmeye gelince. Sen erkeklerden üstün müsün? Kadın erkek eşitliği diye inletirsiniz ortalığı al sana kadın erkek eşitliği. Erkeğe ettiğim küfrü sanada ediyom işte.

      Bana dönmeyen kızlara gelince. Burdan hiç kimsenin dönmesine ihtiyacım yok. Zevkine yazıyorum zaten. Benim derdim bu kadar yazıyorum bu a q larım reddetme cürretini nerden gösteriyorlar diye kızıyorum. Ben onlardan üstünüm çünkü, gerçek hayatta aklını alacak olduklarım burdan yazdıklarıma burun kıvırıyorlar diye kızıyorum ben.

      Yoksa ben istesem ne gerçek hayatta ne burda hiç uğraşmam kızlarla.
      Giderim gece klüplerine pavyonlara, tek gecede istediğim şeyleri yapabileceğim kızlar bulurum olur biter. Bende paradan bol bişey yok. Ne buradaki, nede gerçek hayattaki kezbanlara ihtiyacım yok.

      Yorumla
  • Waર3LL
    Waર3LL Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    Herhangi bir kızın herhangi bir mesajına cevap vermeyecek kimse yoktur bunu hepimiz biliyoruz. Hedef kişisini hobilerinden vurabilirsiniz onun haricinde dijital dünya üzerinde paylaşımlarını takip ediyorsanız illaki karşınıza denk gelen bir sinema veya dizi veya müzik kesit paylaşımlarından sonra atılan adımlar genelde olumlu sonuçlanıyor, yeterki işini bil.

    2
    0 Yorumla
  • Leylahazal3434
    Leylahazal3434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 81%
    +1 yıl

    Sanki seni bir yerden tanıyo gibiyim. Ama eğer tanistigin bir arkadaş dost filan ise. Onun ilgi alanı ile ilgili soru sorabilirsin mesela. Resim ile ilgileniyorsa evine tablo almak istiyordum da nasıl ve kimin tablosunu almamı tavsiye edersin. Tabi bu zamanda resim ile ilgilenen erkek yok varsa da çok az. Yani bu şekilde konuya girebilirsin

    1
    0 Yorumla
  • DeBakim
    DeBakim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl

    Ben genelde giriş ve selamlama kısmını direk geçip onun profil veya paylaşımlarında gördüğüm bir şeyle ilgili bir komik yorum analiz vs yazarım, gülerek cevap verirse devam ederken "bu arada benim adım whothefuckever, seninki ne? Çok memnun oldum efenim." diye oldu bittiye getiririm.

    1
    1 Yorumla
    • DeBakim
      DeBakim
      +1 yıl

      Niye onca kişi rahatsız olmuş benim yöntemimden? 99% işe yarıyor la mallar :)

      Yorumla
  • İsimsizinbirimidirne
    İsimsizinbirimidirne Takip Et
    Xper 7 Yaş: 106 , eic 92%
    +1 yıl

    Eğer gerçekten beğeniyorsan şayet, örneğin; “falanca yerde yorumunu gördüm ne güzel konuşmuşsun, çok mantıklı düşünüyorsun” üzerinden, tabi daha fazla içerik ekleyerek mesaj at. Eğer zor biriyse böyle bir msja bakar anca... cvp verme ihtiyacı duyar. Görünümünü övmemeye çalış genel kültürü üzerinden yürü... böyle uzayıp gider bu liste

    1
    1 Yorumla
    • kizlarinköpegi21
      kizlarinköpegi21
      +1 yıl

      ben karşılıksız size hizmet etmek istiyorum yazıyorum dönüyorlar

      Yorumla
  • şaapmasak
    şaapmasak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    Adamlar'dan şarkı sözü yaz bir cümle bilmiyosa ve deli diyip geçmezse bir yerden belki bir umut muhabbet mesela şey "Abi kafanda kurbağa var
    Abi kafanda kurup kurup
    Vuruyosun oğa buğa
    Yaşlı bir kurbağa var
    Bin yaşında var
    Başında sis var kurbağanın
    Altında sen var" baya bir cümle oldu ya da neyse bence anladınız

    0
    1 Yorumla
    • şaapmasak
      şaapmasak
      +1 yıl

      Şimdi aklıma geldi bir de aşırı net bir geri dönüş var onun unutmuş olduğu bir hesaptan falan çocukluk fotoğrafını bulup atcaksın net sende

      Yorumla
  • _SeniSeviyorum_
    _SeniSeviyorum_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl

    İlgi uyandırmalı. mesela uğraştı bir şey varsa onla alakalı bir şey sorabilirsin. Doktora, polis ise ne bilim telefon tamircisi ise vb. uğraşı ile alakalı soru olabilir.

    Veya atıyorum sen şu okuldasın, şurada oturuyorsun dimi gibisinden zarf at ordan sohbet dönsün

    0
    0 Yorumla
  • Küçükmercimek
    Küçükmercimek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ins ten felan iyi bir araştırma yap ilgi duydukları filan illaki bir malzeme bulursun ya da ins den se bir hikayesine yorum yap baktın yemedi kuzenim yazmış de o zaten anlar eşşek değilse
    Burdan tüm kuzenler Allah belasını versin bu arada, 😂

    1
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 8b cevap paylaştı.

    Karşındakini şaşırtmak gerekli;

    İlk mesaja cevap alabilmek için mesaj nasıl olmalı?
    8
    2 Yorumla
    • meriiyy02
      meriiyy02
      +1 yıl

      Ohaa

      Yorumla
    • sedoliiii
      sedoliiii
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Düşürme beni müşküle, iki kaşık atalım keşküle 😄 Bu aşk meşk ilişkilerinden gerçekten anlamıyorum. Konuşmak için de öyle alengirli sözlere gereksinim olduğunu çok fazla düşünmüyorum. Eğer karşı taraf sizi seviyorsa zaten olan olmuştur. Sizden adım bekliyorsa da öyle cafcaflı bir cümle ya da kelime aramak yerine, sıradan günlük hayatta yaşadığınız ortak bir olayı konu alarak mesaj atabilirsiniz.

    0
    0 Yorumla
  • Sirocider
    Sirocider Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 523 cevap paylaştı.

    Saygı içinde mesaj olabilir, karşıdaki kişiyi eleştirmek veya yargılamak içinde mesajlar olmamalı, tamamen içten olduğun gibi düşüncelerini iyi ifade etmek gerekir, insanlarla etkili iletişim için o kişiyle ortak noktalara değinmelisin.

    1
    0 Yorumla
  • MütefekkirSeyyah_
    MütefekkirSeyyah_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 77%
    +1 yıl

    Erkekler her zaman cevap verir :))
    Neden bu kadar kastın ki?

    Selam bişi sorabilir miyim dedikten sonra her türlü cevap gelir..

    *KAMU SPOTU*
    Mesaj atmayın!
    *KAMU SPOTU*

    #Vesselam

    1
    0 Yorumla
  • adengeceb
    adengeceb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 35%
    +1 yıl

    Tanımadığım biri değilse mesaj atmam ama tanıdığım birine nasılsın? Beni hatırladın mı?🤗 şeklinde konuşmaya girerim hiçte umrumda değil enerji tutuyorsa devamı geliyor kasmaya gerek yok

    2
    0 Yorumla
  • eskiyasa
    eskiyasa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 51%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Psikopatlar deli değildir. yaptıklarının ve bunların sonuçlarının tamamen farkındadırlar yazarım. Sonra ne anlamadım falan der seni seviyorum derim. Ben deli değilim dediklerimin sonuçlarına katlanırım eğer beni sevmiyorsan derim

    0
    0 Yorumla
  • ozgurolsun
    ozgurolsun Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 79%
    +1 yıl

    Mesaj atandan çok mesaj alan kişiyim.
    Mesaja cevap verilmesini istesem ortak konuya dair yorum yapabileceği bir soru yöneltirim.
    Ayrıca keşfetmek ve kesfedilmek güzel bir hissiyat onu yasamaya odaklanmak gerek bence

    0
    0 Yorumla
  • NetwaRe
    NetwaRe Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 57%
    +1 yıl

    Erkekler genelde tüm mesajlara cevap veriler. Kadınlar ise anlık durum ile alakalı, hormonları sıkıntı çıkarıyorsa gelen ilk mesaja yanıt verirler. Eh işte yumurtalama dönemlerini takip etmek lazım :) P

    0
    0 Yorumla
  • Sonjin
    Sonjin Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Hahaha cevap almak istiyorsanız karşı cinsin sizi beğenmesi lazım. Beğenirse emoji dahi atsam cevap verir 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Cevap almak istemiyorsa ilk mesajı atan taraf olmayacaksın. Mesajı karşı tarafın atmasını sağlayacaksın.

    2
    1 Yorumla
    • hakantaşkiran
      hakantaşkiran
      +1 yıl

      Nasıl mesala

      Yorumla
  • Garlesh
    Garlesh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Evet Ilgi alanları fazla olan kızlarda genel bir durum. Insanlar çatışmayı sever. Ilk mesajda hikayelerine karşi bir yorum yapabilirsiniz kesinlikle geri dönüş yapacaktır.

    0
    0 Yorumla
  • BalkanTürkü
    BalkanTürkü Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 76%
    +1 yıl

    Çok zorunda olmadıkça kızlara ilk yazan taraf olmayı sevmiyorum. Kızların bana asılması daha çok hoşuma gidiyor :)

    1
    11 Yorumla
    • cokbiliyosunuzsiz
      cokbiliyosunuzsiz
      +1 yıl

      Hele özgüvene bak

      Yorumla
    • sedoliiii
      sedoliiii
      +1 yıl

      hele bakalım 😄😄😄

      Yorumla
    • Diablo36
      Diablo36
      +1 yıl

      bir ara 2 ay yalnız kaldım şu an mesajla bile yüzümü güldüren kızla birlikteyim korona bitsinde bir yanına gitsem

      Yorumla
    • sedoliiii
      sedoliiii
      +1 yıl

      bize ne senin sevgilinden yaa Allah'ım ayırmasın git başka yerde yaşa Aşkını

      Yorumla
    • cokbiliyosunuzsiz
      cokbiliyosunuzsiz
      +1 yıl

      Allahım ne yaşıyorsunuz siz ya hakikaten bize ne senin sevgilinden 😄

      Yorumla
    • Diablo36
      Diablo36
      +1 yıl

      @sedoliiii ya kezbanı yani diyorumki a m a m diye dolaşma gerçek aşk gelip seni bulur siz ne karışıyonuz çocuğa söylüyorum

      Yorumla
    • sedoliiii
      sedoliiii
      +1 yıl

      biz çocuğa mı karıştık saff.. işte düşüncelerin olmadığı yerde küfürler devreye girer. seninde aklın yetmiş nası da kudurdun.. KUDUR Allah'ın saygısız insanı biz herife dua ederiz o bize beddua kimsin ln sen hayırdır? 😄

      Yorumla
    • BalkanTürkü
      BalkanTürkü
      +1 yıl

      @sedoliiii Tamam hanimlar beyler benim için kavga etmenize gerek yok :D

      Yorumla
    • BalkanTürkü
      BalkanTürkü
      +1 yıl

      @cokbiliyosunuzsiz Zaten kızlar özgüvenli erkekleri sevmiyorlar mı :D Abartılı özgüvenimde yok tabi. Ayarında olması önemli

      Yorumla
    • Diablo36
      Diablo36
      +1 yıl

      Aynen öyle knk sen anladın umarın beni herkese yazma abazan gibi gerçek aşkın olursa o gelip seni bulur zaten

      Yorumla
    • BalkanTürkü
      BalkanTürkü
      +1 yıl

      @Diablo36 Aynen. Kızlar erkekleri bulmalı zaten bu devirde :)

      Yorumla
  • JazzD
    JazzD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Soru cümlesi kur herhangi bir soru onun ilgilendiği bir konuyla ilgili açıklama yapacak pozisyon yarat ona. Kesin çözüm.

    1
    0 Yorumla
  • Sedajennefer07
    Sedajennefer07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 53 , eic 78%
    +1 yıl

    Profiline bakılıyor. Nickine bakılıyor burda. Sapık gibi değilse cevap veririm ben mesela. Ama birine mesaj atmayı denemedim. Bilmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Hharunnnn
    Hharunnnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 87%
    +1 yıl

    Tanışmak için herhangi bir form doldurmak ya da mülakata girmek gerekiyormu yoksa bunu bir kutu nestle damakla çözebilirmiyiz.😄

    1
    11 Yorumla
    • Çiçekçikız2
      Çiçekçikız2
      +1 yıl

      Hahaha. Bunu yazsam. ne cevap alırım merak ettim gerçekten 😆

      Yorumla
    • Hharunnnn
      Hharunnnn
      +1 yıl

      Ama gerçekten cikolatayi alıp vereceksen ya da yollayabilceksen yaz... Ben baya yolladim. 😁

      Yorumla
    • Çiçekçikız2
      Çiçekçikız2
      +1 yıl

      Vay be ama yollayamamki

      Yorumla
    • Çiçekçikız2
      Çiçekçikız2
      +1 yıl

      Senin gibi erkekler bana niye denk gelmez ki 😅

      Yorumla
    • Hharunnnn
      Hharunnnn
      +1 yıl

      Ben bunu bekarken yaklaşık 12-13 kıza yazdim yarısından fazlası ile flört ettik. Ama bunu yazmak yetmiyor. Devamındaki yazışmalarında aynı zekani bekliyor karsindaki. Ve bunu ben biyerden kopyalamadim. Telif hakkı bende yani 😄

      Yorumla
    • Hharunnnn
      Hharunnnn
      +1 yıl

      Çünkü cekingeniz

      Yorumla
    • Hharunnnn
      Hharunnnn
      +1 yıl

      Düşünsene 12 yıl önceki bir tanışma mesajı hala merak uyandırabiliyor

      Yorumla
    • Çiçekçikız2
      Çiçekçikız2
      +1 yıl

      Hadi ya işe yaramış ki evlenmissin ama çekingeniz diyosunda bende çekingenim o çekingen ben çekingen nasıl olacak bu iş ilk mesajı kim atacak 😅

      Yorumla
    • Hharunnnn
      Hharunnnn
      +1 yıl

      Ben yapayim aranızı diyecek halim yok...

      Yorumla
    • Çiçekçikız2
      Çiçekçikız2
      +1 yıl

      Peki teşekkürler

      Yorumla
    • Hharunnnn
      Hharunnnn
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Maviliolsamolmazmıığ
    Maviliolsamolmazmıığ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 55%
    +1 yıl

    Ünlü vs değilse bir erkeğin mesaja dönmemezlik edeceğini sanmıyorum özellikle bizim beyler kırmamak için bile yazıyor bazen :D

    1
    3 Yorumla
    • kizlarinköpegi21
      kizlarinköpegi21
      +1 yıl

      ben karşılıksız size hizmet etmek istiyorum yazıyorum dönüyorlar

      Yorumla
    • Maviliolsamolmazmıığ
      Maviliolsamolmazmıığ
      +1 yıl

      @kizlarinköpegi21 Ay çok itisin rica ediyorum engelle beni seni görmeyeyim bir insan niye kendini bu kadar küçük düşürür ki

      Yorumla
    • кoикav
      кoикav
      +1 yıl

      @kizlarinköpegi21 en azından kullanıcı adının hakkını veriyorsun.

      Yorumla
  • Be_smart
    Be_smart Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    bunun bir kuralı yok.. Deneyimlediğim kadarıyla en kapasitesiz insanlar bile karşındakinden mucize yaratıcı mesajla istiyor.. Bence Merhaba dan güzel bir mesaj yok, mütevazi olmayan biri de cevap vermesin... bu da iyi bir şey

    0
    0 Yorumla
  • Cindrellaaa
    Cindrellaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 52%
    +1 yıl

    Geri dönüş istiyosan hikayesine cevap vereceksin😂😂

    2
    3 Yorumla
    • кoикav
      кoикav
      +1 yıl

      Storylerine alev atacaksın.

      Yorumla
    • Cindrellaaa
      Cindrellaaa
      +1 yıl

      Hayır onu atarsan ya bloklar ya da cevap vermez.. o hikayeden bir muhabbet acicaksin...😂

      Yorumla
    • кoикav
      кoикav
      +1 yıl

      Tamam.

      Yorumla
  • BenSultan
    BenSultan Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Bence doğal ol ve içinden ne geliyorsa o şekilde davran. Fazla kendini de kasma. Alt tarafı bir mesaj en fazla engel yersin konuşmak istemezse. 🙂

    1
    1 Yorumla
    • sedoliiii
      sedoliiii
      +1 yıl

      ayy bir de o var değil mi yaa mesaj atınca sanki ne oluyorda engel atıyosun konuşmak istemiyorsan yazma arkadaş

      Yorumla
  • ᴀʟᴄʜᴇᴍist
    ᴀʟᴄʜᴇᴍist Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Mesajla alakası yok tipine bakıyorlar ya da popüler oluşuna

    2
    0 Yorumla
  • fouryou06
    fouryou06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Selamün aleyküm mümin ezana kaç dakika kaldı karnın zıngıdırıyor de 😂😂😂

    2
    0 Yorumla
  • FotoModel
    FotoModel Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 96%
    +1 yıl

    Asılma da ne yazarsan yaz. Kadınlara asılınca çok çirkin oluyor.1-0 mağlup başlıyorsun. Gerek de yok zaten bence. Bana yazmak isteyen yazsın.

    0
    1 Yorumla
    • кoикav
      кoикav
      +1 yıl

      Ben sana yazayım mı

      Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Aslında direkt selam merhaba gibi tanışmak için kurulan giriş cümleleri normal yani , neden bu kadar kasıyor sunuz ki 🙄

    0
    0 Yorumla
  • Çaylakamiral
    Çaylakamiral Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Bir erkeğin ilgisini çekmek istiyorsan alaycı girişler yapman lazım pek alaycı olmasa da mesela selamın aleyküm yazabilirsin 😂

    0
    0 Yorumla
  • DORUKKUZEY
    DORUKKUZEY Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 74%
    +1 yıl

    kadınlara karşı olacak taktıklerı bılırımde hiç erkek olarak düşünmedım kımseyede yazmam nadırdır zaten

    0
    0 Yorumla
  • eLifhüma
    eLifhüma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    İlk mesaja cevap almak kolayda dwvamının gelmesi asıl mesele

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ülkemiz zor dönemlerden geçiyor, birlik ve beraberlik için el ele tutusmamız gerekirse ben senin elini tutarım haberin olsun🌹

    3
    4 Yorumla
    • DeBakim
      DeBakim
      +1 yıl

      Nassı demagoji yaptın ama... TayyiB de böyle çaldı kalpleri işte... yaa.

      Yorumla
    • dr_fth34
      dr_fth34
      +1 yıl

      @DeBakim sadece kalp olsaydi keske😬

      Yorumla
    • кoикav
      кoикav
      +1 yıl

      @DeBakim her yerde hukumetle kapışırım demek

      Yorumla
    • DeBakim
      DeBakim
      +1 yıl

      Nasıl @ ile cevap veriyoruz? Ayrıca üç noktaya tıklayınca "dondur" ve "canlandır" var, onlar nedir?

      Neyse, şey diyecektim, "kapışırım demek" derken, ne o demek?

      Yorumla
  • RuhKız
    RuhKız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Bizim bir arkadaş selam bebek ben kelebek biyerde öpüşek mi öyle bisey diyodu zissjns

    1
    0 Yorumla
  • lordcykaa
    lordcykaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    Çevresi arkadaşları okul iş hakkında soru sorarım en iyi sohbet başlatmadır bu klasik

    1
    2 Yorumla
    • RuhKız
      RuhKız
      +1 yıl

      Kaça gidiyon dersler nasıl gibi mi😂😂

      Yorumla
    • lordcykaa
      lordcykaa
      +1 yıl

      Herhangi bişey mesela konferansıydı vs

      Yorumla
  • dinlebir
    dinlebir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 64%
    +1 yıl

    Valla nedesen boş seni merak etmesi lazım tipini beğenmesi vs

    1
    0 Yorumla
  • ronaldinho_0707
    ronaldinho_0707 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    kizin listesinde 3500 kisi yazmissa bakma ihtimali var 3 ay icinde ama 10 bin kisilik bir fenomen se hayali bile zor gelmez sira

    0
    0 Yorumla
  • Skopje1
    Skopje1 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl

    İyi geceler "Gökyüzünde ki yıldızlardan daha güzel kadın" desem sen bana cevap verir miydin?

    1
    1 Yorumla
    • Skopje1
      Skopje1
      +1 yıl

      @busebulemm demek ki neymiş; O çocukta cevap vermezmiş 🤷‍♂️😃

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla senelerdir aşık olduğumu sandığım kişiye 1 sene önce ilanı aşk ettim cevap bile vermedi abi. Hemde sayfalar dolusu 2 gün yazdım 2 GÜN! aptal gibi. Bir noktalama işareti bile göndermedi.

    1
    8 Yorumla
    • RuhKız
      RuhKız
      +1 yıl

      Fenomene mi yazdın bacım. D

      Yorumla
    • hakantaşkiran
      hakantaşkiran
      +1 yıl

      Sen yazdın. Gönder tuşüna basmişmiydın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @RuhKız ahahhaha benim için fenomendi afafasghs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @hakantaşkiran bastığıma çok eminim:D

      Yorumla
    • hakantaşkiran
      hakantaşkiran
      +1 yıl

      Masallah. Çünkü. Bende. Yaptım. Kendimden biliyom

      Yorumla
    • hakantaşkiran
      hakantaşkiran
      +1 yıl

      Sonradan. Farkettim. Taslaklarda. Duruyu. Günler sonra. Fark etmiştim ☺😂☺☺☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @hakantaskiran ben çok eminim:D ilk mesaja cevap gelmeyince ertesi gün 2. Mesajı yazmıştım hsbdnd ulan var mı benim gibi t**şaklı bir kadın beee

      Yorumla
    • hakantaşkiran
      hakantaşkiran
      +1 yıl

      Yoktur. Valla. Helall. Olsunn.

      Yorumla
  • Flue_Circle
    Flue_Circle Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 42%
    +1 yıl

    Kız arkadaşım, Sedef Sebüktekin - Beni Bul parçasının linkini bırakmıştı. 😳

    1
    1 Yorumla
    • Flue_Circle
      Flue_Circle
      +1 yıl

      Bul Beni, pardon. 😅

      Yorumla
  • Bambaskabirsehirvar
    Bambaskabirsehirvar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl

    "Senin anan guzel mi?" Illaki olumlu olumsuz bir cevap gelir

    1
    2 Yorumla
    • mert19971111
      mert19971111
      +1 yıl

      @bambaskabirsehirvar Bilmem babama sormalı :D

      Yorumla
    • Bambaskabirsehirvar
      Bambaskabirsehirvar
      +1 yıl

      Ahahahhaah gelir demistim

      Yorumla
  • kiiminegöre
    kiiminegöre Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 72%
    +1 yıl

    profil resmini begenirse cvp yazar, ne yazdıgın önemli değil

    1
    0 Yorumla
  • Rossoneri22
    Rossoneri22 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Guzel veye yakisikliysa nokta koysan bile cevap gelir 😀Degilsen de ilginc bir seyler yazman gerekiyor ya onu kizdiracak bir sey olmali ya da ilgi alaniyla alakali bir sey olmali...

    1
    0 Yorumla
  • brandlee
    brandlee Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    evet şimdi bu görmüş olduğunuz arkadaş erkektir. muhtemelen erkek hesabından çok kıza selam yazdığı için geri dönüş alamadığından sebep olacak ki farklı yöntemleri sizlere soruyor :D

    0
    0 Yorumla
  • Harbimidiyon
    Harbimidiyon Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Buradaki kızlara yazdın cevap vermedi. Şimdi kız hesabı açıp onlardan taktik alıp tekrar mı yazcan?

    3
    11 Yorumla
    • _LIVA_
      _LIVA_
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Harbimidiyon
      Harbimidiyon
      +1 yıl

      Bana gülmüşsünüz ama çok mu komik hanımefendi tanışıyor muyuz?

      Yorumla
    • _LIVA_
      _LIVA_
      +1 yıl

      Evet komik, aynı taktiği uygulamış olacaksınız ki sorunun neden paylaşıldığını adınız gibi biliyosunuz.

      Yorumla
    • Harbimidiyon
      Harbimidiyon
      +1 yıl

      Alakası yok bu sitede ben hiç bir Kıza mesaj atmadım ve hiç bir kızla konuşmadım.

      Yorumla
    • _LIVA_
      _LIVA_
      +1 yıl

      Çok etkileyici

      Yorumla
    • Harbimidiyon
      Harbimidiyon
      +1 yıl

      Gerçekten öyle mi diyorsunuz

      Yorumla
    • _LIVA_
      _LIVA_
      +1 yıl

      Evet tabiki.. bir erkeğin bu kadar pürüzsüz sallamasyon yapabilmesi çok etkileyici 😊

      Yorumla
    • Harbimidiyon
      Harbimidiyon
      +1 yıl

      İlk konuştuğum olmak ister misin

      Yorumla
    • _LIVA_
      _LIVA_
      +1 yıl

      O tren kalkmış çoktan

      Yorumla
    • Harbimidiyon
      Harbimidiyon
      +1 yıl

      Size gerek yok Kardelen diye bir hoşlandığım var yüz kadına bedel

      Yorumla
    • _LIVA_
      _LIVA_
      +1 yıl

      Harbimidiyon:))

      Yorumla
  • CappuccinoGibiyiim
    CappuccinoGibiyiim Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Merhaba tanışabilir miyiz diye olmalı. Manas destanı yazılacak değil. Normal insanca konuşulacak.

    1
    0 Yorumla
  • matruuska
    matruuska Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    25 yaşındasın ve 5 aylık kardeşin var? @zeusunoglusu 😂

    0
    5 Yorumla
    • zeusunoğlusu
      zeusunoğlusu
      +1 yıl

      28 yaşındasın ve 4 yaşında kardeşin mi var işe yarıyor bilen bilir😂😂

      Yorumla
    • matruuska
      matruuska
      +1 yıl

      Cevap gelir de düşürebilir misin? Meçhul 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • zeusunoğlusu
      zeusunoğlusu
      +1 yıl

      Herkes ben değil tabi

      Yorumla
    • matruuska
      matruuska
      +1 yıl

      Evet, sen düşürebilirsin belki

      Yorumla
    • zeusunoğlusu
      zeusunoğlusu
      +1 yıl

      He aynen

      Yorumla
  • Şestracam
    Şestracam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    doyumsuz olmuş insanlar hep farklılık istiyor:) selam nasılsın:ğ

    0
    0 Yorumla
  • Beybii22
    Beybii22 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    Clickbait mesaj çubuğuna baktığında merak ettirmeli

    0
    0 Yorumla
  • BarışInfinity2020
    BarışInfinity2020 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 55%
    +1 yıl

    Bu zamana kadar ilk mesajı ben atmadım. bilmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Attalos
    Attalos Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 4b cevap paylaştı.

    İlk mesajı atmak ve o mesaja cevap alabilme endişesi taşımaktansa ilk mesajı karşı tarafın atmasını sağlamak daha yerinde olur

    0
    0 Yorumla
  • adaeternum
    adaeternum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 91%
    +1 yıl

    Ahaha bir erkekle konuşmak için bu kadar teferruata gerek yok. selam yaz cevap alısın.😂

    0
    0 Yorumla
  • gnyky12
    gnyky12 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Bir söz veya durumuyla paylasimiyla ilgili bir konuda sormak olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Sezayalan
    Sezayalan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 85%
    +1 yıl

    Ben binde bir atıyom. Kimse atmaz bana ama vahşimiyim neyim 😂

    0
    0 Yorumla
  • QueenWitch
    QueenWitch Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 44%
    +1 yıl

    Selam veya merhaba ile giriş yapması daha samimi olur. Yapmacık olmaya gerek yok.

    0
    0 Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Yoo gayet de veriliyor. Genelleme yapmayalim. Bı de güzel bir kızsan dönecek erkek çoktur.

    0
    0 Yorumla
  • live-in-the-moment
    live-in-the-moment Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 79%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 506 cevap paylaştı.

    limon at ifade vs... cevap verirse Tatlı mısın Ekşi mi de 😅😅

    0
    0 Yorumla
  • BendenizEmreniz
    BendenizEmreniz Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 80%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 831 cevap paylaştı.

    Hikayesine esprili bir yanıt veya olumlu tartışma yaratacak bir soru olabilir 😊

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (96)
Devamını Gör(141)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > İlk mesaja cevap alabilmek için mesaj nasıl olmalı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlk Mesaj’a nasıl cevap verebilirim? 4 cevap verildi
İlk mesaj nasıl atılmalı? 3 cevap verildi
İlk mesaj nasıl atılmalı? 3 cevap verildi
İlk mesaj nasıl atılmalı? 16 cevap verildi
İlk mesaj nasıl atılır? 8 cevap verildi
İlk mesaj nasıl atılır? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨